emorodev Отговорено 16 Февруари, 2013 Share Отговорено 16 Февруари, 2013 Здравейте отново! Да, колегата има пълно право по отношение на Булбара,но това не е финалният вариант на колата.Очаквам да монтирам и нови предни и задни пружини+амортесиори,като предните пружини са доста по твърди от оригиналните.Това ще повдигне цялостно шасито с около 6 см.Колкото до евентуални щети , вярвай ми няма никакви шансове за такива.Ако си разгледал внимателно снимките,колата е снабдена с високоустойчиво алуминиево "коремче" от 0,6 мм.(от краи до край)+Допълнителна защита за газовата уредба и диференциалите.Колкото до повдигащият се номер и лебедката(мое творение ) винаги ще имаш възможност да ги ползваш,понеже номера се вади и странично.Радиостанцията е със собствено охлаждане,поставена е на мястото на пепелника и доста надеждна.Имам пълно доверие на момчетата с които правим промените по HOVER-a! Погледни сайта им и ще придобиеш представа: www.4x4planet.ro Ще ви пратя и видео на 17,03,2013,когато колата надявам се ще е готова и ще участва на Off-road in Dobrogea Open. 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ванката Отговорено 10 Юли, 2013 Share Отговорено 10 Юли, 2013 Вече имаме ясното по въпроса важи ли гаранцията при смяна на гумите и окачването. Направих консултация през Националната телефонна линия относно има ли яснота дали може да се подменят оригиналните 17-ки джанти с такива на 15 и 16 за Ховер-а. Отговора които получих е че при поставянето на гуми на 15-ки или 16-ки джанти, без да се променя клиеренса на автомобила няма да е проблем за гаранцията. Оригинални Литекс не предлагат. Всеки сам си решава какви и от къде ще си слага. По въпроса с преработката на окачването, нещата са по-различни. Всяка една промяна води до отпадане на гаранцията. Литекс са правили подобни модификации, но само за техни цели. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JI_GIT Отговорено 12 Април, 2014 Share Отговорено 12 Април, 2014 оригинални 16-ки Литекс ТРЯБВА да предлагат - някои модификации на Стийд са фабрично оборудвани с такива. Ако имат проблем с джантите на тия автомобили със 17-ка ли ще заменят проблемната?!? Ама така да не им се занимава на тия, че няма повече на къде. За каквото и да ги попиташ, първото, което ще ти кажат е НЯМА!!! Офф пакети, като тия на Тойота - няма! Лифт окачване - НЯМА! Колко е часа да ги попиташ - пак няма! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kra_kamenov Отговорено 13 Април, 2014 Share Отговорено 13 Април, 2014 За пикапа се предлага офроуд пакет за окачването+блокаж на дифа Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JI_GIT Отговорено 20 Април, 2014 Share Отговорено 20 Април, 2014 за Н5 опцията за блокируема задна касета я има, но за окачването - нищо, че и забраняват да поставиш комплектите на руснаците /щото те си имат, че и блокаж на предния мост предлагат/. Падала гаранцията. 15-ки джанти не пасват,опират на вътрешната дъга на спирачния апарат и джантите буквално се струговат, но с фланци всичко е наред. На тоя в сервиза, ако му спомена за фланци, сигурно ще го облее студена пот. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
snipi Отговорено 26 Март, 2016 Share Отговорено 26 Март, 2016 Зъбати гуми = 90% проходимост. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SDM Отговорено 7 Май, 2017 Share Отговорено 7 Май, 2017 Здравейте колеги, интересува ме, има ли някой сред Вас, който да е с гуми размер 265/65 R17? Ако да, моля да сподели, успял ли е да ги събере на стандартните джанти, опират ли някъде както си е стандартно джипа. От описаното по-горе разбрах, че в руските сайтове пише, че се монтират такива гуми, но натягат торсиони, монтират втулки, изрязват калници, а мен ме интересува в стандартен вид дали могат да се монтират без да опират някъде, при ползване на автомобила. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vencibull Отговорено 7 Май, 2017 Share Отговорено 7 Май, 2017 Здравей колега. Без преработки няма да се съберат - ще опират в крайните положения на волана. Може би ако джантите са с отрицателен офсет и натегнеш малко торсионите ще стане. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SDM Отговорено 7 Май, 2017 Share Отговорено 7 Май, 2017 Здравей колега vencibull, търсих доста в интернет и според тази публикация https://www.drive2.ru/l/5049124/ е необходимо само предните подкалници с пистолет за горещ въздух да се поогънат. Гумите както се вижда са монтирани на стандартните джанти, не е споменато нищо друго да е правено. Единствено е посочено, че автомобила става по-тромав, но пък...се печели 2см. клиренс, 2см. повече слой гума по радиус и 3см. в широчина. Интересува ме обаче, някой от колегите който го е направил на практика и кара автомобила без никакъв лифт, да сподели как е, понеже сериозно съм решил да монтирам и аз такива гуми. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vencibull Отговорено 7 Май, 2017 Share Отговорено 7 Май, 2017 Ако сложиш по тясна гума с по-голямо съотношение, например 235 или 245 / 75;80 / 16 е по разумно. По евтини гуми, между джантата и земята гума бол. Широките гуми са с по-голямо сцепление, което лятото ще увеличава разхода, а зимата ще влошава управлението. Аз съм се ориентирал към джанти 15ки и гуми 235 или 245 / 80 , но търсенето продължава. Имай в предвид че 31 инча гуми и нагоре ако искаш да слагаш трябва да сменяш предавателното число, за да не се мъчи много двигателя. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vencibull Отговорено 8 Май, 2017 Share Отговорено 8 Май, 2017 Колеги някой проверявал ли е за блокаж на диференциала какви са опциите? Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.