Joro_ Публикувано 31 Март, 2012 Share Публикувано 31 Март, 2012 Преди около месец колега с Хоувър бе писал че има проблем с централното когато се налага да отключва с дистанционното, но нощо повече не е писал по проблема а моят Хоувър всяка сутрин като излизам не приема сигнала от дистанционното и в момента в които отключа колата с ключ проблемът се оправя и проблема изчезва до следващата сутрин. Интересно ми е дали и друг го има тоя проблем? Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ванката Отговорено 31 Март, 2012 Share Отговорено 31 Март, 2012 Случва ми се и на мен сутрин, но и през деня. Не е необходимо да отключваш с ключа. Просто ползвай копчетата от дистанционното на алармата. Аз имах проблем с алармата при монтажа. Отстранен е от сервиза, които я е монтирал. Дилъра ги извика и когато ми монтираха газовата уредба оправиха проблема. Само да спомена при мен когато извадех ключа от контакта и алармата се включваше. Консултирах се със сервиза, те ми дадоха отговора да ползвам дистанционното. За първи път срешнах проблема след студените дни, но когато беше -20 градуса си работеше. После стана около -4 и не се отключи от ключа. Проблема може да се квалифицира като несъществен. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Joro_ Отговорено 1 Април, 2012 Автор Share Отговорено 1 Април, 2012 Случва ми се и на мен сутрин, но и през деня. Не е необходимо да отключваш с ключа. Просто ползвай копчетата от дистанционното на алармата. Аз имах проблем с алармата при монтажа. Отстранен е от сервиза, които я е монтирал. Дилъра ги извика и когато ми монтираха газовата уредба оправиха проблема. Само да спомена при мен когато извадех ключа от контакта и алармата се включваше. Консултирах се със сервиза, те ми дадоха отговора да ползвам дистанционното. За първи път срешнах проблема след студените дни, но когато беше -20 градуса си работеше. После стана около -4 и не се отключи от ключа. Проблема може да се квалифицира като несъществен. Според мене не е нужно да гледаме как е класифициран проблема (несъществен или съществен), защото това е нов автомобил в гаранция и е много смешно и некомпетентно от представителството да минват с номера ползваи дистанционното за алармата . Нека да допълня че аз нямам аларма и няма как да ползвам такова дистанционно щом автомобила има имобилаизер и застрахователят поема пълно каско без аларма сметнах за ненужно да товаря автомобила с допълнителна електроника която не е заводски монтаж. При мене също се случва освен всяка сутрин и през деня като престои автомобила повече от три часа да отказва централното. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ванката Отговорено 1 Април, 2012 Share Отговорено 1 Април, 2012 Така е прав си че трябва да се оправи. Когато я вкарам за смяна на маслата, ще искам да го прегледат. Просто за момента. не ми се занимава да ходя напред назад. Надявам се да е поправим проблема, щом и при теб го има значи не е частен случай. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yanko Отговорено 1 Април, 2012 Share Отговорено 1 Април, 2012 И при мен го има този проблем. Имам чувството, че се проявява когато наоколо се щрака с много различни дистанционни(на оживен паркинг където се отключват и заключват много автомобили за кратко време). Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niki.A. Отговорено 1 Април, 2012 Share Отговорено 1 Април, 2012 (Редактирано) Преди около месец колега с Хоувър бе писал че има проблем с централното когато се налага да отключва с дистанционното, но нощо повече не е писал по проблема а моят Хоувър всяка сутрин като излизам не приема сигнала от дистанционното и в момента в които отключа колата с ключ проблемът се оправя и проблема изчезва до следващата сутрин. Интересно ми е дали и друг го има тоя проблем? И на моя Ховър го птави саъщия проблем!!! Възможно е да си е нещо дефекно,на ден по 2-3 пъти го отклучвам с ключа. Страното е ,че днес не ми е правил проблем ,сутринта си одглючих и през деня няколко пъти!! Вчера нещо омазах с натискането на копчетата и се разпищя алармата,и днес вече не ми прави номера!! та мисълта ми е да няма няква комбинация с бутоните на ключа и да се одстрянява туи нещо!!! Поне едно време алармите имаха такива команди с копчетата да се програмират действията и!!! Утре ще пиша дали пак заспива алармата или си бачка нормално!! По страното е че като го взех пак пуснах алармата без да искам и почна да свири клаксона, даже помислих ,че не са ми сложили сирена а е вързана с клаксона алармата !! После обаче ,пак не знам какво натиснах и сега си алармира само с сирената!! Редактирано 1 Април, 2012 от Niki.A. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Joro_ Отговорено 1 Април, 2012 Автор Share Отговорено 1 Април, 2012 И на моя Ховър го птави саъщия проблем!!! Възможно е да си е нещо дефекно,на ден по 2-3 пъти го отклучвам с ключа. Страното е ,че днес не ми е правил проблем ,сутринта си одглючих и през деня няколко пъти!! Вчера нещо омазах с натискането на копчетата и се разпищя алармата,и днес вече не ми прави номера!! та мисълта ми е да няма няква комбинация с бутоните на ключа и да се одстрянява туи нещо!!! Поне едно време алармите имаха такива команди с копчетата да се програмират действията и!!! Утре ще пиша дали пак заспива алармата или си бачка нормално!! По страното е че като го взех пак пуснах алармата без да искам и почна да свири клаксона, даже помислих ,че не са ми сложили сирена а е вързана с клаксона алармата !! После обаче ,пак не знам какво натиснах и сега си алармира само с сирената!! Проблема не е в алармата, защото моят няма аларма не е и в дистанционното на ключа защото които и бутон да натисна лампичката му винаги примигва което ще рече че изпраща сигнал, но отсреща няма кои да приеме сигнала. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ванката Отговорено 1 Април, 2012 Share Отговорено 1 Април, 2012 Проблема не е в алармата, защото моят няма аларма не е и в дистанционното на ключа защото които и бутон да натисна лампичката му винаги примигва което ще рече че изпраща сигнал, но отсреща няма кои да приеме сигнала. Споделям същото мнение. Когато забелязах за първи път проблема, натисках всички копчета (за отключване от ключа и за отключване на алармата) и ефекта беше нулев. Лампичките мигат, но остреща никои. Тогава се консултирах с дилър и ми казах да си отворя с ключа другия път. Досега не ми се е случвало да ми се налага да си отключвам колата с ключа. Когато не ми сработи от ключа, цъкам на бутона на алармата и се оправя. При мен донагласяха нещата с алармата и е възможно нещо да е променено и затова да не ми възниква тази ситуация. Отключването с копчетата от алармата работят и централното работят. Когато нямаш аларма тази опция не стой като вариант и си е много неприятно. Joro_, консултирал ли си се с дилъра за някакви идеи? Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Joro_ Отговорено 1 Април, 2012 Автор Share Отговорено 1 Април, 2012 Споделям същото мнение. Когато забелязах за първи път проблема, натисках всички копчета (за отключване от ключа и за отключване на алармата) и ефекта беше нулев. Лампичките мигат, но остреща никои. Тогава се консултирах с дилър и ми казах да си отворя с ключа другия път. Досега не ми се е случвало да ми се налага да си отключвам колата с ключа. Когато не ми сработи от ключа, цъкам на бутона на алармата и се оправя. При мен донагласяха нещата с алармата и е възможно нещо да е променено и затова да не ми възниква тази ситуация. Отключването с копчетата от алармата работят и централното работят. Когато нямаш аларма тази опция не стой като вариант и си е много неприятно. Joro_, консултирал ли си се с дилъра за някакви идеи? Консултирах се с дилъра, но не ми се коментират умните изказвания че ако до обслужването което вече наближава не се оправило щели да ми сменят батерията на ключа а аз поне пет пъти му казах че проблема не е в дистанционното, а е в автомобила и да направят запитване с диларите от другите градове за да се разбере това масов проблем ли е или частен случаи но уви ГЛАС В ПУСТИНЯ Добре че сам си направих запитванията за да разбера че е масов проблем. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gwfan Отговорено 1 Април, 2012 Share Отговорено 1 Април, 2012 Съберете се всички клиенти с проблеми, напишете едно писъмце до Литекс моторс като цитирате дилърите, които са ви замазали очите с "някакъв" отговор и да видите как бързо ще се задвижат нещата. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ванката Отговорено 2 Април, 2012 Share Отговорено 2 Април, 2012 Имам странното чувство, че сякаш изпада в standby и когато се отключи с ключ или с алармата централното се събужда. Тази сутрин отново не можах да отключа с бутона от ключа. От алармата стана без грижи. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Joro_ Отговорено 2 Април, 2012 Автор Share Отговорено 2 Април, 2012 Имам странното чувство, че сякаш изпада в standby и когато се отключи с ключ или с алармата централното се събужда. Тази сутрин отново не можах да отключа с бутона от ключа. От алармата стана без грижи. Със сигурност централното изпада в някъкъв sleep предполагам че централното има някъкъв модул които прави проблема и за това тея които сте с аларми отключвате защото управлението заобикаля модула на централното. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ванката Отговорено 2 Април, 2012 Share Отговорено 2 Април, 2012 Попитах руските ни колеги за проблема и ето какво са си писали в техния форум: Цитат: Проблема с брелком н-3 (н-5)решается просто. Монетой 50 коопеек вкрываете брелок (сбоку брелка для этого есть полукруглая выемка) на две части,вынимаете батарейку(3 вольта).Спиртом( или одеколоном). протираете с двух сторон батарейку,осторожно подгибаете контакты в гнезде и тоже протираете спиртом.Соблюдая полярность батареи собираете в обратном порядке,всё будет нормально работать. Трябва да се почистят контактите на батерията в ключа доколкото разбрах. Писали са хора че се е оправило при тях. Ето и линк към темата http://www.hover-club.ru/forum/topic13990.html Странно ми е това да е проблема, но знам ли. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Любомир Отговорено 2 Април, 2012 Share Отговорено 2 Април, 2012 Абсолютно никога не съм имал такъв проблем. Единствения път на отключване с ключа беше когато взех автомобила от дилъра - той го отключи с ключа. За да е толкова масов проблема - най-вероятно е батерии - поне един сменял ли е батериите? Индикатора на дистанционното ще премигва и при слаби батерии, но сигнала няма да достига до приемника в автомобила. Друго което може да се тества е както при заключването като се задържи продължително и се затварят забравени прозорци, така да се тества да се държи продължително при отключване - ако не сработи - смяна на батериите, ако и това не сработи - явно нещо друго ще е дефектно... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ванката Отговорено 2 Април, 2012 Share Отговорено 2 Април, 2012 Не знам и руснаците така казват, но на мен ми прилича на приспиване. Със сигурност трябва да се пробва със смяна на батерията или почистване на контактите в ключа. Странна работа. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Любомир Отговорено 2 Април, 2012 Share Отговорено 2 Април, 2012 Не знам и руснаците така казват, но на мен ми прилича на приспиване. Със сигурност трябва да се пробва със смяна на батерията или почистване на контактите в ключа. Странна работа. Предния ти пост го прочетох след публикуването на моя. Много е вероятно да е клеми. Оня ден се наложи да напръскам минуса на акумулатора с безконтактен спрей и се оправи един не чак толкова проблем - при заден ход и леко отпускане на съединителя фаровете премигваха - намаляха си силата и пак се увеличаваха. След напръскването това се оправи. В случая е възможно да е от клемите на дистанционното - където влиза батерията. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmnikolov Отговорено 2 Април, 2012 Share Отговорено 2 Април, 2012 Както каза колегата дори и да има светлинен индикатор от дистанционното това не значи, че сигнала е достатъчно силен. Най-добре е да се премери батерията и да се види дали не е за смяна. Но дори и да е проблема в батерията то е странно, защото това не е единичен случай. Аз с моят Volex не съм имал досега никакви проблеми с отключването чрез дистанционното и нямам аларма. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niki.A. Отговорено 2 Април, 2012 Share Отговорено 2 Април, 2012 Проблема не е в алармата, защото моят няма аларма не е и в дистанционното на ключа защото които и бутон да натисна лампичката му винаги примигва което ще рече че изпраща сигнал, но отсреща няма кои да приеме сигнала. Аз съм с аларма но, нямам дистанционно ,а се пуска и спира с централното.Използвам само трите бутона на ключа. И на мен първите 3дни си светкаше лапичката на ключа но не отключваше,като отключа ръчно с ключа се оправя. Даже пробвах на разстояние от 20метра и си отключва и заключва!! Значи при кофти батерия и замърсени клеми не може да действа от толкова голямо разстояние!! И днес нямах проблем с отключването, някак си ми се оправи проблема но не знам как!!! Не съм сменял или почиствам батерията,само съм цъкал по копчетата! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Joro_ Отговорено 2 Април, 2012 Автор Share Отговорено 2 Април, 2012 Аз съм с аларма но, нямам дистанционно ,а се пуска и спира с централното.Използвам само трите бутона на ключа. И на мен първите 3дни си светкаше лапичката на ключа но не отключваше,като отключа ръчно с ключа се оправя. Даже пробвах на разстояние от 20метра и си отключва и заключва!! Значи при кофти батерия и замърсени клеми не може да действа от толкова голямо разстояние!! И днес нямах проблем с отключването, някак си ми се оправи проблема но не знам как!!! Не съм сменял или почиствам батерията,само съм цъкал по копчетата! Тая сутрин и аз нямах проблем с отключването, но от общо 19 сутрини едва за пети път е добре така че това не е батерия, защото се проявявя само сутрин проблема и няма логика като отключищ с ключ и хоп да влиза ток в батерията и цял ден да нямаш проблем даже и от 40м дистанция съм пробвал и отключва. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ванката Отговорено 2 Април, 2012 Share Отговорено 2 Април, 2012 (Редактирано) За мен проблема не е батерията. Сега на обяд отключих колата с бутона от ключа. При кофти батерия всеки път ще е има проблем с отключването от ключа. 21:08 - Днес през целя ден, не съм имал никакъв проблем с отключването. Само и единствено сутринта при първото отключване не стана. Определено си мисля, че е "заспива" след по продължителен интервал от време поне 6-8 часа. От сутринта до обяд когато пробвах отново бяха минали около 5 часа и половина. След това горе долу там. Ще видим на сутринта дали ще го има проблема отново. Редактирано 2 Април, 2012 от leomm Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niki.A. Отговорено 2 Април, 2012 Share Отговорено 2 Април, 2012 (Редактирано) Още малко инфо!!! Днес като обърках копчето за заключване с това за отключване и го задържах за 2 сек. да заключи колата и да вдигне стъклата,ама като се сещате не се вдигнаха прозорците но се заключи и след това сия отключих и заключих както трябва защото иначе се включва алармата! точно след половин час тръгнах да се качвам и не можах да си отключа с копчето,а трябваше да ръчкам с ключа!!! Явно си е някав бъг и трябва да се види ама кат му дойде времето!!! Може да е някаква случайност но и предните дни бърках така копчетата!! Редактирано 2 Април, 2012 от Niki.A. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yanko Отговорено 2 Април, 2012 Share Отговорено 2 Април, 2012 Проблема не е батерия. Никой до сега не се е оплакал че колата не се заключва. Нищо чудно да е грешка или екстра в софтуера за защита, като чуе неуспешни кодове за отключване да си я изключва. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turin Отговорено 2 Април, 2012 Share Отговорено 2 Април, 2012 Оня ден се наложи да напръскам минуса на акумулатора с безконтактен спрей Безконтактен?... 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Любомир Отговорено 3 Април, 2012 Share Отговорено 3 Април, 2012 Безконтактен?... Познато е и в двата варианта - безконтактен и контактен - определено в който и да е магазин да попиташ едно от двете, ще ти предложат едно и също - спрей, който прави слой /филм/ на контактните части, който слой е диелектрик /не провежда електричество/ (от тук - безконтактен) и идеята е да запази металните части от корозия или окисляване, като позволява съединените метални части (клема и полюс на акумулатора) да са съединени (от тук - контактен) и предпазени. 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
бат'Бойко Отговорено 3 Април, 2012 Share Отговорено 3 Април, 2012 Така я дайте аз малко да ви разкажа, мой-те преживелици с алармата През 2009 (Февруари) си купих нова кола (Тойота) беше престояла в автосалона около 3 месеца ма... Нова аз съм първи собственик. Така поръчах си аларма от скъпите, отидох да ми я инсталират и прас изненада ама това е хайлакс не може трябва да доплатиш японците са направили ключалките на този модел не с лост-чета ми с жила (тънки стоманени важенца) трябва да сменяме разни части по ключалките още 80 кинта. Сложиха алармата и всичко страхотно 3 месеца си работеше и се започна отключва ма не заключва отидох пак имаше 1 година гаранция оправиха е и работи 2-3 седмици и пак, ма почна и да се заключва оставяш я отключена и след 30 секунди се заключва ключовете с алармата са вътре . А би трябвало за това време само да се прекъсва, стартер-ат и бензина но се само-заключва ей така от-време на време оправиха е още 3-4 пъти и взех да свиквам отключвам с алармата след това с ключа ВСЯКА врата по отделно при-това за 30 секунди, иначе пак с алармата Разредих ремонтите само от време на време (около 6-7 пъти) а не щом се развали и така година и половина след това окончателно се отказах и си карам така първо с алармата после с клучът. После освен че не заклучваше спря и да отклучва, такаче всеки път! Отклучвам с алармата после с кучът по същият начин и заклучването! И винаги за 30 секунди! Тъй като това е работна кола процедурата се повтаря от 5 до 30 пъти на ден! В зависимост от работата която върша и така от 2009 до СЕГА!!! Като ви чета, та да ви завидя на проблемите Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.