Христов 0 Posted March 30, 2020 Да попитам, 2.4 мотора, 4g69S4N, сменен антифриз, капачка, термостат, измит радиатор (Отвън). Като работи на място на бензин, ( За газ не знам, помпата не работи ) температурата през 3 минути от 90 отива на 95, включва се перката, пада до 88-89 и всичко се повтаря, нормално ли е ? При вас така ли е ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Krasimirr 27 Posted March 30, 2020 Беше преди да сменя датчика които е до термостата и стрелката на арматурното таблото стоеше 1мм над средата. Сега е под средата на 1-2 мм. и се включва много рядко за 5-6 секунди. https://www.autodoc.bg/vemo/2293804 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Христов 0 Posted March 30, 2020 Благодаря колега за бързият отговор, абе прочетох в нета че тоя датчик бил слабо място, ама колата е при нас от няма и месец и нямам опит още, иначе се замислих и за него ама нямам инфрачервен термометър да меря. Благодаря още един път ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Krasimirr 27 Posted March 31, 2020 Термометъра в случая няма да ти помогне защото трябва да знаеш какви калибрирани стойности има при определени температури и да сравниш опитно температура към напрежение или съпротивление. В случая е малко опит-грешка и ако не се оправи остава датчика на радиатора - сменяш на студен двигател,резбата е газова т.е. внимавай с натягането. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
kty 3 Posted May 26, 2020 А знаете ли какъв датчик трябва да взема за 4G64 CUV . До колкото знам е по различен и включва перките на 98 градуса (може и да греша) , ако има вариант за друг датчик който да включва на 95 например ,би било още по добре. Quote Share this post Link to post Share on other sites
lakatnika 4 Posted July 3, 2020 (edited) ... Edited July 4, 2020 by lakatnika Quote Share this post Link to post Share on other sites