lakatnika Публикувано 26 Декември, 2019 Share Публикувано 26 Декември, 2019 Привет и честита Коледа на всички,нека тя донесе много безаварийни километри и здраве на всички! Имам питанка за парното... преди месец се сдобих с машина на която двигателя и трансмисията е като вашите,а именно 4G64 S4M. След смяна на антифриза май...ми изчезна парното. Стрелката на температурата (на таблото) заковава в средата и не мърда...,но парното духа хладно, дори като климатроника е набримчен на мах. Някакви съвети?, някой да е имал такъв проблем?... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cna Отговорено 27 Декември, 2019 Share Отговорено 27 Декември, 2019 Вярно че не духа много толпло, но като навия температурата към 30+ градуси се оправя. Поне за сега правя така, защото нямам много време да се занимавам. Руснаците пишат много по въпроса, че при тях си е студено. На блока при четвърти цилиндър има запушен отвор към охладителната система... вземат от там и с допълнителен термостат и връзки... към радиатора на парното... мисля че и клипове в тубата имаше... Поздрави Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мариян Отговорено 27 Декември, 2019 Share Отговорено 27 Декември, 2019 Само да питам допълнителния термостат за какво е ? Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lakatnika Отговорено 27 Декември, 2019 Автор Share Отговорено 27 Декември, 2019 (Редактирано) Добре де,тая тема за "разтоварването на 4ти цилиндър" нали не е конкретно за парното,а за да се предотврати прегряването му..?(на цилиндъра) И нали по принцип си имате нормално топло парно?,или ще се окаже че се славят със слабо парно по-принцип. Има ли някъде датчик за температурата в купето??? Редактирано 27 Декември, 2019 от lakatnika Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мариян Отговорено 28 Декември, 2019 Share Отговорено 28 Декември, 2019 Прав си, не е конкретно за парното. Парното си е доста добро. Щом казваш, че се е случило след смяната на антифриза, може въздух някъде да има. Възможно е, ако си правил промивка да се е запушило парното. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lakatnika Отговорено 28 Декември, 2019 Автор Share Отговорено 28 Декември, 2019 преди 24 минути, Мариян написа: Прав си, не е конкретно за парното. Парното си е доста добро. Щом казваш, че се е случило след смяната на антифриза, може въздух някъде да има. Възможно е, ако си правил промивка да се е запушило парното. А как обезвъздушавате?,ако има въздух...и кранчето на радиатора за източването на антифриза при вас има ли маркуче(за събирането му) нещо като Те образно кранче.. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lakatnika Отговорено 28 Декември, 2019 Автор Share Отговорено 28 Декември, 2019 Това е при мен зад жабката,така като гледам-филтър купе,Нямам... това ли е датчика за температурата на климатроника??? Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мариян Отговорено 28 Декември, 2019 Share Отговорено 28 Декември, 2019 Аз лично не знам това ли е датчика, не съм с климатроник. Видях, че си с газ, ако изпарителя ти е горещ може клапата за топло и студено да не затваря напълно или радиаторчето да е запушено. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lakatnika Отговорено 5 Януари, 2020 Автор Share Отговорено 5 Януари, 2020 (Редактирано) Развитие има...но не много добро... Днес ремонта започна на полеви условия пред блока... имахме съмнения с бащата за запушено радиаторче на парното и започнахме проверката от там...и о чудо, като извадихме двата маркуча от парното при двигателния отсек,що да видиш... Гнилоч ...яко...съмненията за грешно свързан изпарител отпаднаха. След като установихме кой е подаващия,в двулитровка започнахме спешна промивка. Това на дъното е...люспи... И това...и то само от радиаторчето. Първо,преди промивката не протичаше нищо през парното,след като направихме байпас директно от помпата към радиатора избута много ръжда и се проми. (щото при мен от термостата маркуча отива в изпарителя,и от горния му щуцер отива в парното) После промивка и на двигателя/в шишето,и доливаме,и отново/. Направи ни впечатление че като работи ДВГ на празен ход (800-900об.),и през парното не върти антифриз,от 1300 нагоре тогава качва. След няколко промивки ръждата спря да излиза.При тестовете вече дойде истинското Топло в купето. Сега се чудиме колко ли е изгнило радиаторчето в купето и кога ще протече в краката... Проблем се появи при изгнилите входно изходни тръби. След като отстранихме тапата и подпъхнахме по навътре след изгнилото маркучите,се установи един ход(от по няколко мм.) на двете изгнили тръбички.Надянахме ги,стегнахме ги,но се опасяваме от тоя луфт да не прокапе. Дали не са удължения с "О"пръстени (тръба в тръба)на радиаторчето? Някой да е сменявал радиатора на парното?,цена...неволи... За сега парно има, всичко събрахме по реда си и въпроса е кога ще протече в купето... Миналия месец като смених антифриза,от кранчето на радиатора не изтече никакъв боклук. Редактирано 6 Януари, 2020 от lakatnika Уточнение Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasimirr Отговорено 6 Януари, 2020 Share Отговорено 6 Януари, 2020 (Редактирано) (щото при мен от термостата маркуча отива в изпарителя,и от горния му щуцер отива в парното) Ако е така не е правилно 100% защото изпарителя сваля дебита на топлата течност като обем в пъти към парното + големи температурни загуби от корпуса на изпарителя. Трябва да влиза в парното с голям дебит и след това в изпарителя ако е последователно. И тук идва мястото за вечния спор успоредно или последователно. В твоя/нашия случай мисля ще най-добре успоредното свързване с трипътници. 1.Режеш маркуча на/преди входа на парното и слагаш един трипътник.От там съответно връзка с 4 цилиндър и входа на изпарителя - за тези връзки са ти нужни два трипътника 2.Същата процедура с изхода от парното + изхода от изпарителя и си готов с успоредното свързване + разтоварване на 4 цилиндър едновременно - един трипътник за тази връзка. По-топло в купето и по-бързо ще ти минава на газ гарантирано при тази схема. При -10 прехвърля до километър макс при мен. Успех! Вероятно водната риза на изпарителя също има боклуци предполагам!? Редактирано 6 Януари, 2020 от Krasimirr Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мариян Отговорено 6 Януари, 2020 Share Отговорено 6 Януари, 2020 Дано изкара до пролетта, че на тоя студ не е за смяна Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lakatnika Отговорено 6 Януари, 2020 Автор Share Отговорено 6 Януари, 2020 Благодаря на отзовалите се! 🇧🇬🏡🚙🌲🚙🏞️🚙🍃🚙❄️🚙🌬️🇧🇬 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lakatnika Отговорено 19 Януари, 2020 Автор Share Отговорено 19 Януари, 2020 Някой сменял ли е радиаторчето на парното??? Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.