Vitku Отговорено 22 Декември, 2011 Автор Share Отговорено 22 Декември, 2011 (Редактирано) Ето отново без факти. Ти си от Габрово. В Габрово сервиз и продажби се държат от Венци-Габрово (Представител на Тойота, Лексус и Фиат за Габрово, Търново и Шумен ).Ако за него кажеш че няма добър сервиз.... интересно ми е кой в Габрово има по-добър? Венци ги представлява и в Търново и в Шумен, където също има сериозни сервизни бази. На останалите места, където са обявни дилърите също има дилъри на Тойота и други, които вече имат утвърдени сервизи. Така че не се изграждат нови сервизи, а се ползват добри утвърдени такива. Доставката на резервни части е максимум 24 часа (все пак Ловеч не е в Аляска). Та те така, казал съм че имат сервизи заради фактите. Нещо много важно: Тъй като си казал че говоря абсурди и лъжи, моля те уточни с факти кое точно е лъжа и абсурд за сервиза на GW в твоя и моя град? 1. Не съм от Габрово, там живея (с леко съжаление) ...шегичка... 2. За "добрия сервиз" на Венци Тойота в Габрово мога роман да изпиша. Как габровци "фалират" пред елементарни проблеми, как в продължение на месез не успяват да пребоядисат една броня. А и най-добрия ми приятел си купи Hilux във Венци Търново, но за всяко нещо, различно от смяна на масло и филтри, го карат да бие път до Габрово, защото не знаят какво да правят. Кога пък станаха "добри" в ремонтирането на GW? GW не е Тойота или Лексус. Не схващаш ли разликата? Има си сервизни ръководства, процедури и програми за изучаване, не е да подпишеш дилърски договор с опция за сервиз и даси "готов"... какво значение има дали в Габрово има или не по-добър сервиз (на какво)? Това, че някой е "назначен" за сервиз, защото има сервизни техници на заплата, нищо не означава. Точно затова "хваленето" на сервизи GW е смешно. Какви сервизи, колко GW са сервизирали вече и колко проблеми по тях са отстранили бързо и качествено (то една смяна на масло и сам мога да си направя)? Ще поживеем и ще видим дали са добри на GW или не. Надяваме се да са добри, но пък вече сме прекалено големи за да вярваме в дядо Коледа... знам ли. Времето ще покаже. 3. Относно частите - след като всичко е внос от Китай и пътува 30-40 дни с кораб, ако нещо не е налично в България, колко време ще го чакаш? 24 часа ли? Не съм срещал досега вендор, който да разрешава "канибализирането" на готова продукция (т.е. да се вадят части от нея). Тепърва предстои да видим дали Литекс Моторс ще поддържат адекватно количество части на склад локално, за да изпълнят обещанието за доставка на части в рамките на 24 часа (и три дни да са - пак е перфектно). Както казах с транзитно време над месец, важно е да си планираш доставките от рано и да си следиш потреблението в склада. Най-вече защото никой няма намерение да пълни склад части за милиони левове (и да си връзва парите в тях), нито пък с части, които не е сигурен дали някога ще му трябват. В това отношение много други марки са се провалили вече в България или им трябваше време за да се научат. Години съм се зантимавал с това и знам колко е трудно хем да ти е оптимално малък склада (какъвто е натиска от мениджъмнта и собствениците), хем като имаш заявка от клиент да е изпълниш веднага от склад, хем да нямаш "залежаващи" продукти. Нека дадем време и на Литекс Моторс да се докажат, пък тогава да ги хвалим. Обратното са приказки за лека нощ. Това им беше мисълта. Не може да изтъкваш като предимство нещо, което още не знаеш дали го има или не. Та за "абсурда" - абсурд е да цитираш като факт, нещо което не съществува все още - "добра сервизна практика за GW и добра наличност на резервни части". Мисля, че е очевадно. Не казвам, че няма да имат такава, а че няма факти, които да кажат че има или няма такава практика в момента. Въпрос на време е. Иначе и аз мога да ти обещая много неща. Обещанията нищо не струват, докато не се изпълнят. Изключително много ще се развам, всичко което се обещава да стане истина. Редактирано 22 Декември, 2011 от Vitku Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitibaldi Отговорено 22 Декември, 2011 Share Отговорено 22 Декември, 2011 колега, много ми хареса отговорът ти. в момента можем само да гадаем, но е силно вероятно да имат от всяка част достатъчно количество, щом ще сглабят тук цели возила. най-малкото има процент брак, за който трябва да се застраховат за да не се получи в един момент, че имат само двигатели, ама нямат калници, защото са ги довели до непоправим брак при асемблирането. работата ми е да се занимавам с машиностроителни предприятия и знам, че като имаш в склад материали, дали ще ги изпишеш под формата на резервни части, или за влагане в крайни изделия е почти равносилно, освен ако нямаш различно качество на частите. преди се говореше, че автомобилите се сглабят от части първо качество, а всичко след него отиват за резервни части. силно се надявам това да е било някакъв мит. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
muf Отговорено 22 Декември, 2011 Share Отговорено 22 Декември, 2011 (Редактирано) 1. Не съм от Габрово, там живея (с леко съжаление) ...шегичка... 2. За "добрия сервиз" на Венци Тойота в Габрово мога роман да изпиша. Исках да ми обясниш кое от моя пост е лъжа и абсурд. Каза че е лъжа и абсурд, че GW имат добри сервизи. Е, показах ти че в твоя град GW се сервизира от най-добрия дилър. (За Венци можеш да плямпаш каквото си щеш, ама това е най-стабилния автомобилен дилър в региона. Така че GW се сервизира от най-стабилния фирмен сервиз в региона. Казвам го като техен клиент от 2 години, а не като малък сополивец, преминаващ покрай витрините. В Ловеч ще се правят колите, ама нямало да има части. Тук ще е базата за експорта в Европа, ама нямало да има части.... Съвсем зацикли. Редактирано 23 Декември, 2011 от Говедо Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kalin72 Отговорено 23 Декември, 2011 Share Отговорено 23 Декември, 2011 Muf, безсмислици са бъдещето време в твоите постове. Добри пожелания, без покритие. Доста хора ти казаха да изчакаме година-две, да видим кое как, и тигава да говорим. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
poroinik Отговорено 23 Декември, 2011 Share Отговорено 23 Декември, 2011 Какво му е лошото на мнението на Muf: За дилъри са избрани не фирмички основани вчера, а такива с традиция. Оплакванията от тях - винаги ще има. Не познавам българин, който да каже нещо добро за сервиз Ако днес трябва да сглобиш 100 автомобила ти трябват по 100 части от всичко. Ако частите свършат най-голям ще е проблема за завода, защото работата спира. Дори и да се случи не мисля, че хората от логистиката ще бъдат оставени на работа И да, естествено, че трябва да изчакаме, ама защо да не го правим положително настроени. А от горните постове лъха един преднамерен негативизъм... 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitibaldi Отговорено 23 Декември, 2011 Share Отговорено 23 Декември, 2011 наблюдението ми над машиностроителните заводи е, че логистиката си прави баланс на доставките за 16 седмици напред. Т.е. те винаги знаят за следващите 4 месеца какво как и къде ще им трябва. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikid Отговорено 23 Декември, 2011 Share Отговорено 23 Декември, 2011 Всичко е програмирано с месеци напред . Като отидеш при дилъра той вади едни списъци и казва кога какъв автомобил с какви екстри и цвят , от коя смяна ще бъде произведен. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VAYK Отговорено 3 Януари, 2012 Share Отговорено 3 Януари, 2012 Ще избера ГЛ Фолекс С10 пред всичко конкурентно, дори да е по- скъп, само защото е произведено в България. Вярвам че в БГ има отлични инжинери/специалисти, за какъвто смятам и себе си, които биха се справили чудесно с асемблирането на автомобили, не само този модел, но и другите. Инвестирам дирктно в Бг икономиката! Инвестирам в автомобилна индустрия в БГ/не само да задоволявам собствените си нужди/ , която от своя страна може да развие редица други браншове. Купувам го и заради единствената фирма /сред атвомобилните производители/, която вярва че в БГ може да се произвежда качествен продукт. Избирам го защото изглежда добре и най вече го избирам заради хора , които не мислят като мен ! 2 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitibaldi Отговорено 3 Януари, 2012 Share Отговорено 3 Януари, 2012 много хубаво мнение! браво!!! и аз избрах да купя Ховер Н5, само някой да се отзове и да ми купи перфектната кола, която влиза като първа вноска. 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivand911 Отговорено 3 Януари, 2012 Share Отговорено 3 Януари, 2012 Аз се надявам следващите полицейски коли и други държавни коли(министерства) да са от Ловеч. Джипове за горските и т.н. Парламента след Мерцедесите да минава на C30 и Хувър. Следваща стъпка промишленост за тунинговане(силов, оптичен). Работни места в България. Няма защо да храним другите народи. Как чакам да тръгнат тировете с нови коли. Дано февруари да започне производството. 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
muf Отговорено 3 Януари, 2012 Share Отговорено 3 Януари, 2012 (Редактирано) Браво!!! Мисля че повечто българи точно така разсъждават. Ако във всеки областен град имаше нов завод за 2000 човека... ехххх Редактирано 4 Януари, 2012 от Говедо Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ааааа Отговорено 5 Януари, 2012 Share Отговорено 5 Януари, 2012 Трябва да се радваме на това , което става в Ловеч.Аз като посъбера пари ще взема един пикап.И ако е надписан Made in Ловеч още по добре.Нима сме по лоши от южноамериканците , които произвеждат Амарок на VW с цените му почват от 50 бона.Айде де !!! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
C2H5OH Отговорено 9 Януари, 2012 Share Отговорено 9 Януари, 2012 В тази връзка мога да кажа, че със сигурност в скоро време наистина голяма част от детайлите и възлите ще (или поне би трябвало) се произвеждат в България. Има един специфичен момент. Сега колите са китайски = имат мито. Когато повече от 50% от детайлите в един автомобил са произведени в България (ЕС) автомобилът получава Европейски сертификат = НУЛА мито. Понеже съм в сферата на домакинската техника, това беше преди около 5 год. схемата за производство (асемблиране) на телевизори в забравените от Бога заводи в Ст. Загора и В. Търново. Та си мисля, че и за автомобилите важи същата схема с Европейския произход. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto VM Отговорено 7 Март, 2012 Share Отговорено 7 Март, 2012 Частите НЕ са в Ловеч. Ей това ме мъчи. В Ловеч няма резервни части, не и до Февруари. Мъчи ме и това да се казва, че колите са произведени в България. Не са произведени тук, сглобени са тук. Дачия, Шкода, Тофаш са произведени в Румъния, Чехия и Турция, Грейт Уол ще са сглобени тук. Просто базата в Ловеч не предвижда производство на възлите и частите на целия автомобил, а само сглобяването му. Това е заложено от самото начало. Инак нищо лошо не казвам за колати на GW, само това, че наистина са непознати в Европа, но те и корейските бяха така преди 10 години Колега, не си запознат явно какво точно е предвидено относно завода - че ще се пуска на етапи и т.н.. Не си запознат и дали има или няма части. И аз не мога да разбера дали от спортна злоба трябва да се изказват негативизми, изсмукани от пръстите, или наистина българите просто трябва да оплюем нашето и да подкрепим чуждото - като в случая дори не трябва да си кривим душата, че Грейт Уол е нещо по-добро и по-изгодно от Дачия... От опит мога да кажа, че се реагира достатъчно бързо и навреме с частите, като е нормално в началото да има забавяния и неточности, но сега се утъпкват пътеките. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.