Jump to content
Sign in to follow this  
alonso

Съвет за покупка

Recommended Posts

Привет на всички. От дълго време имам желание за закупуването на автомобил с висока проходимост и този момент настъпи. От много четене из форуми и тнт.информации разбрах,че най-надеждни и евтини за поддръжка били Витарата и Хонда CR-V,но ровейки из форума конкретно на хонда се уплаших,уж надеждни пък едни ремонти едно чудо страх ме хвана.От малкото теми които опитах да изчета в този форум останах с добри впечатления,но съм малко и объркан та се нуждая от вашата помощ да ми се изяснят нещата.

Като начало искам да ви кажа,че не съм предубеден и не зачитам мнението на хора които не са притежавали даден автомобил,демек не вярвам на приказките "мани ги тия китайци,един приятел си го взе нов само ядове и тнт",ако вярвах и слушах такива хора нямаше да си взема и форд фокус който 4-та година само нафта смуче,за друго пари не ми иска.:D

Та аз лично съм харесал този екземпляр ще съм ви благодарен да споделите,заслужава ли си,ако да какво да гледам и на какво да обърна внимание.С частите проблеми има ли,ще има ли и тнт.,всичко ще ми е в полза та разчитам на вас.

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=2&act=4&adv=21490853404709117&slink=2r2l3h

Share this post


Link to post
Share on other sites

 Здравей,

Колата изглежда много добре, като съвети мога да дам следните:

-Провери дали е била на частно лице или служебна, знаеш кво ги правят служебните

-Провери в твоя район дали има представителство и официален сервиз - като цяло ако ти се налага ремонт можеш навсякъде да идеш, но за части предимно на официалните сервизи се разчита. Другия вариянт са морги, има чат пат някой блъснат и aliexpress. Руснаците имат много части и много тунинг им правят на тия коли, но доставката от Русия е малко трудна.

-Огледай шасито за ръжди, ако можеш легни отодлу и виж да не е пръскало масло от диференциалите.

Аз я имам моята от няколко месеца и съм много доволен.

Успех!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Добро утро и Христос Воскресе !

Тази която си показал в линка Щях да ходя да я гледам миналата седмица, но не стигнах до нея - Отнесох друга :D

Само съм разговарял с джамбазина по телефона като останах с добри впечатления. Определено знаеше за какъв автомобил става дума и не е първият такъв който внася и продава.

Относно съветите ослушвай се хубаво за виеши и хъркащи звуци - едва ли са обслужвани дифовете ;) Там ако нещо е заминало болката е голяма :( Относно частите има всичко, но сваляш и с частта в магазина - каталози няма, а не се знае и каква партида чарколаци са имали и сложили. Това е което мога да ти кажа за седмица експлоатация н атакава машина.

Успех с покупката!

В крайна сметка всеки сам си "познава" колата когато я види ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Воистина воскресе.

Благодаря ви за отзивчивостта и отговорите които сте дали.От прочетеното във форума разбрах,че с поддръжката на двигателя и ходовата час проблеми няма да срещна,но как стоят нещата с едрогабаритните части,огледала,фарове,калници и тнт. притеснява ме факта с тоя фалит ли е обявяване в несъстоятелност ли е кво е.Да не стане да се чудим от къде да вземем някой чарк.Конкретно в посочения автомобил ме притеснява и ,че управлението на климатичната система е свързана с касетофона или е отделна?

Ще съм изключително доволен на всеки съвет,инфо и тнт,че планирам във вторник да ида да го видя.Много ме блазни това N1 и газовата,хем караш що годе кола с кончета,хем 20лв данък.Да не пропусна да спомена,че джипчето ще се движи основно градско в Пловдив и чат пат по лек черен път до вилна зона или рекичка за пикничета.

 

NORK ще ти е удобно ли да кажеш какво ти разказа джамбаза, от къде е внос и тнт, все ще ми е от полза. 

Edited by alonso

Share this post


Link to post
Share on other sites

Те от Литекс моторс и преди да се заиграят с фалирането със зор осигуряваха резервни части за гаранционните автомобили та особена разлика няма да има. А иначе, от къде - всеки уважаващ себе си магазин за авточасти може да ти достави каква да е част - някой от турция, други от китай, трети от Бог знае къде. Щом колите ви не са гаранционни избора на части е много по-лесен, в повечето случаи и по-евтин.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Специално за фарове стопове и огледала - aliexpress. Преден фар 80-90 долара с доставка, като му сложиш мито и ддс не повече от 220лв ще ти дойде. За сравнение на жената vw beetle 2001 година оригинален фар е 400лв. Направи му един тест драйв и ще разбереш дали ти харесва. Успех.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Това което говорихме е че са от представителство в Италия, тогава имаше 1, следващата седмица чакаше още 3. По думите му не се занимава да ги "пудри", а ги продава в състоянието което са. Останах с впечатлението, че редовно внася и продава такива. Това бе причината да изчакам да не отида да видя само едната ;) После харесах тази която бе в Бяла и я отнесох.

Относно частите от любопитство попитах за цена на фар в представителството - 540лв! Същият в Алиекспрес е около 110$ с шипинга, за ДДС и Мито не съм гледал колко ще излезе и кое ще се плаща. На никого не пожелавам да се стига до смяна на едрогабаритни чаркове, че там историите не са приятни :( За т.н. "Фалит" на завода не знам какво общо има като така или иначе си има представители, а дали се сглобяват тук или не разлика няма!

За радиото и климатика - на моята има монтиран един Пайнер, а климата е с отделен блок - как и кой го е направил нз, но явно има вариант да се разделят.

Share this post


Link to post
Share on other sites

да не те лъжа, ама оригинален чарк не съм купувал /освен копчета за праговете и пластмаси/. Сменени накладки, съединител, ремъци, ролки, джанти - стотинкови цени, в сравнение с другите нови автомобили / моя го купих нов/ Взаимозаменяеми части с Опел, Митсубиши и Исузу, и каквото намериш като аналози, според джоба. Приятно удобен за джоба в поддръжката. Аз съм доволен и го юркам всеки ден. Апропо, някой знае ли аналог на преден кардан, че изкривих моя :occasion16:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Момчета много ви благодаря за информацията и съветите. Днес ходих да я гледам, но въпросната била вкарана в сервиз да сменят лагера на съеденителя, че виел. Коженият салонът бил боядисван и не се знаело колко ще изкара. Човека имал още 3 които били екстра. Да ама не. Тази сивата до нея много захабена, лупнати едни калъфи върху седалките, а отдолу плюша покафенял с времето. Не можахме да отворим капака, че счупена дръжката, та както и да е не беше желаната. Другите две бяха оставени на друг салон. Едната зверско очукана от двете страни от тоя тип"кауфланд екзема", а и всички гумени уплатнения нацепени. Последната една бяла на бартер със софийска регистрация, хептен уморена, с ръжда, с едни фолирани в черно стопове, лип споилер на задната броня хванат с видии, фаровете прегорели зверски, абе страшна работа. 

Но денят завърши добре, все пак взех джипка, но друга марка. 

Още веднъж благодаря и без аварийно на всички. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

:o

Браво alonso !

Чудесно е че споделяш какво си видял за тези "бройки". За това всички знаем, че не се вярва на джамбазин, може би и аз те подведох малко, но е различно когато видиш нещата на живо!

На какво се спря след всичкото чудене?

Дълги и без аварийни км с новата придобивка!

Share this post


Link to post
Share on other sites

JI_GIT, или моргите или от Уаз Патриот+2 солидни стругарски шайби по 10мм дебелина

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...