Jump to content
alonso

Съвет за покупка

Recommended Posts

Привет на всички. От дълго време имам желание за закупуването на автомобил с висока проходимост и този момент настъпи. От много четене из форуми и тнт.информации разбрах,че най-надеждни и евтини за поддръжка били Витарата и Хонда CR-V,но ровейки из форума конкретно на хонда се уплаших,уж надеждни пък едни ремонти едно чудо страх ме хвана.От малкото теми които опитах да изчета в този форум останах с добри впечатления,но съм малко и объркан та се нуждая от вашата помощ да ми се изяснят нещата.

Като начало искам да ви кажа,че не съм предубеден и не зачитам мнението на хора които не са притежавали даден автомобил,демек не вярвам на приказките "мани ги тия китайци,един приятел си го взе нов само ядове и тнт",ако вярвах и слушах такива хора нямаше да си взема и форд фокус който 4-та година само нафта смуче,за друго пари не ми иска.:D

Та аз лично съм харесал този екземпляр ще съм ви благодарен да споделите,заслужава ли си,ако да какво да гледам и на какво да обърна внимание.С частите проблеми има ли,ще има ли и тнт.,всичко ще ми е в полза та разчитам на вас.

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=2&act=4&adv=21490853404709117&slink=2r2l3h

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Здравей,

Колата изглежда много добре, като съвети мога да дам следните:

-Провери дали е била на частно лице или служебна, знаеш кво ги правят служебните

-Провери в твоя район дали има представителство и официален сервиз - като цяло ако ти се налага ремонт можеш навсякъде да идеш, но за части предимно на официалните сервизи се разчита. Другия вариянт са морги, има чат пат някой блъснат и aliexpress. Руснаците имат много части и много тунинг им правят на тия коли, но доставката от Русия е малко трудна.

-Огледай шасито за ръжди, ако можеш легни отодлу и виж да не е пръскало масло от диференциалите.

Аз я имам моята от няколко месеца и съм много доволен.

Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добро утро и Христос Воскресе !

Тази която си показал в линка Щях да ходя да я гледам миналата седмица, но не стигнах до нея - Отнесох друга :D

Само съм разговарял с джамбазина по телефона като останах с добри впечатления. Определено знаеше за какъв автомобил става дума и не е първият такъв който внася и продава.

Относно съветите ослушвай се хубаво за виеши и хъркащи звуци - едва ли са обслужвани дифовете ;) Там ако нещо е заминало болката е голяма :( Относно частите има всичко, но сваляш и с частта в магазина - каталози няма, а не се знае и каква партида чарколаци са имали и сложили. Това е което мога да ти кажа за седмица експлоатация н атакава машина.

Успех с покупката!

В крайна сметка всеки сам си "познава" колата когато я види ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Воистина воскресе.

Благодаря ви за отзивчивостта и отговорите които сте дали.От прочетеното във форума разбрах,че с поддръжката на двигателя и ходовата час проблеми няма да срещна,но как стоят нещата с едрогабаритните части,огледала,фарове,калници и тнт. притеснява ме факта с тоя фалит ли е обявяване в несъстоятелност ли е кво е.Да не стане да се чудим от къде да вземем някой чарк.Конкретно в посочения автомобил ме притеснява и ,че управлението на климатичната система е свързана с касетофона или е отделна?

Ще съм изключително доволен на всеки съвет,инфо и тнт,че планирам във вторник да ида да го видя.Много ме блазни това N1 и газовата,хем караш що годе кола с кончета,хем 20лв данък.Да не пропусна да спомена,че джипчето ще се движи основно градско в Пловдив и чат пат по лек черен път до вилна зона или рекичка за пикничета.

 

NORK ще ти е удобно ли да кажеш какво ти разказа джамбаза, от къде е внос и тнт, все ще ми е от полза. 

Редактирано от alonso

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те от Литекс моторс и преди да се заиграят с фалирането със зор осигуряваха резервни части за гаранционните автомобили та особена разлика няма да има. А иначе, от къде - всеки уважаващ себе си магазин за авточасти може да ти достави каква да е част - някой от турция, други от китай, трети от Бог знае къде. Щом колите ви не са гаранционни избора на части е много по-лесен, в повечето случаи и по-евтин.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Специално за фарове стопове и огледала - aliexpress. Преден фар 80-90 долара с доставка, като му сложиш мито и ддс не повече от 220лв ще ти дойде. За сравнение на жената vw beetle 2001 година оригинален фар е 400лв. Направи му един тест драйв и ще разбереш дали ти харесва. Успех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това което говорихме е че са от представителство в Италия, тогава имаше 1, следващата седмица чакаше още 3. По думите му не се занимава да ги "пудри", а ги продава в състоянието което са. Останах с впечатлението, че редовно внася и продава такива. Това бе причината да изчакам да не отида да видя само едната ;) После харесах тази която бе в Бяла и я отнесох.

Относно частите от любопитство попитах за цена на фар в представителството - 540лв! Същият в Алиекспрес е около 110$ с шипинга, за ДДС и Мито не съм гледал колко ще излезе и кое ще се плаща. На никого не пожелавам да се стига до смяна на едрогабаритни чаркове, че там историите не са приятни :( За т.н. "Фалит" на завода не знам какво общо има като така или иначе си има представители, а дали се сглобяват тук или не разлика няма!

За радиото и климатика - на моята има монтиран един Пайнер, а климата е с отделен блок - как и кой го е направил нз, но явно има вариант да се разделят.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да не те лъжа, ама оригинален чарк не съм купувал /освен копчета за праговете и пластмаси/. Сменени накладки, съединител, ремъци, ролки, джанти - стотинкови цени, в сравнение с другите нови автомобили / моя го купих нов/ Взаимозаменяеми части с Опел, Митсубиши и Исузу, и каквото намериш като аналози, според джоба. Приятно удобен за джоба в поддръжката. Аз съм доволен и го юркам всеки ден. Апропо, някой знае ли аналог на преден кардан, че изкривих моя :occasion16:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета много ви благодаря за информацията и съветите. Днес ходих да я гледам, но въпросната била вкарана в сервиз да сменят лагера на съеденителя, че виел. Коженият салонът бил боядисван и не се знаело колко ще изкара. Човека имал още 3 които били екстра. Да ама не. Тази сивата до нея много захабена, лупнати едни калъфи върху седалките, а отдолу плюша покафенял с времето. Не можахме да отворим капака, че счупена дръжката, та както и да е не беше желаната. Другите две бяха оставени на друг салон. Едната зверско очукана от двете страни от тоя тип"кауфланд екзема", а и всички гумени уплатнения нацепени. Последната една бяла на бартер със софийска регистрация, хептен уморена, с ръжда, с едни фолирани в черно стопове, лип споилер на задната броня хванат с видии, фаровете прегорели зверски, абе страшна работа. 

Но денят завърши добре, все пак взех джипка, но друга марка. 

Още веднъж благодаря и без аварийно на всички. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:o

Браво alonso !

Чудесно е че споделяш какво си видял за тези "бройки". За това всички знаем, че не се вярва на джамбазин, може би и аз те подведох малко, но е различно когато видиш нещата на живо!

На какво се спря след всичкото чудене?

Дълги и без аварийни км с новата придобивка!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

JI_GIT, или моргите или от Уаз Патриот+2 солидни стругарски шайби по 10мм дебелина

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×