Jump to content

Съвет за покупка


alonso
 Share

Recommended Posts

Привет на всички. От дълго време имам желание за закупуването на автомобил с висока проходимост и този момент настъпи. От много четене из форуми и тнт.информации разбрах,че най-надеждни и евтини за поддръжка били Витарата и Хонда CR-V,но ровейки из форума конкретно на хонда се уплаших,уж надеждни пък едни ремонти едно чудо страх ме хвана.От малкото теми които опитах да изчета в този форум останах с добри впечатления,но съм малко и объркан та се нуждая от вашата помощ да ми се изяснят нещата.

Като начало искам да ви кажа,че не съм предубеден и не зачитам мнението на хора които не са притежавали даден автомобил,демек не вярвам на приказките "мани ги тия китайци,един приятел си го взе нов само ядове и тнт",ако вярвах и слушах такива хора нямаше да си взема и форд фокус който 4-та година само нафта смуче,за друго пари не ми иска.:D

Та аз лично съм харесал този екземпляр ще съм ви благодарен да споделите,заслужава ли си,ако да какво да гледам и на какво да обърна внимание.С частите проблеми има ли,ще има ли и тнт.,всичко ще ми е в полза та разчитам на вас.

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=2&act=4&adv=21490853404709117&slink=2r2l3h

Link to comment
Share on other sites

 Здравей,

Колата изглежда много добре, като съвети мога да дам следните:

-Провери дали е била на частно лице или служебна, знаеш кво ги правят служебните

-Провери в твоя район дали има представителство и официален сервиз - като цяло ако ти се налага ремонт можеш навсякъде да идеш, но за части предимно на официалните сервизи се разчита. Другия вариянт са морги, има чат пат някой блъснат и aliexpress. Руснаците имат много части и много тунинг им правят на тия коли, но доставката от Русия е малко трудна.

-Огледай шасито за ръжди, ако можеш легни отодлу и виж да не е пръскало масло от диференциалите.

Аз я имам моята от няколко месеца и съм много доволен.

Успех!

Link to comment
Share on other sites

Добро утро и Христос Воскресе !

Тази която си показал в линка Щях да ходя да я гледам миналата седмица, но не стигнах до нея - Отнесох друга :D

Само съм разговарял с джамбазина по телефона като останах с добри впечатления. Определено знаеше за какъв автомобил става дума и не е първият такъв който внася и продава.

Относно съветите ослушвай се хубаво за виеши и хъркащи звуци - едва ли са обслужвани дифовете ;) Там ако нещо е заминало болката е голяма :( Относно частите има всичко, но сваляш и с частта в магазина - каталози няма, а не се знае и каква партида чарколаци са имали и сложили. Това е което мога да ти кажа за седмица експлоатация н атакава машина.

Успех с покупката!

В крайна сметка всеки сам си "познава" колата когато я види ;)

Link to comment
Share on other sites

Воистина воскресе.

Благодаря ви за отзивчивостта и отговорите които сте дали.От прочетеното във форума разбрах,че с поддръжката на двигателя и ходовата час проблеми няма да срещна,но как стоят нещата с едрогабаритните части,огледала,фарове,калници и тнт. притеснява ме факта с тоя фалит ли е обявяване в несъстоятелност ли е кво е.Да не стане да се чудим от къде да вземем някой чарк.Конкретно в посочения автомобил ме притеснява и ,че управлението на климатичната система е свързана с касетофона или е отделна?

Ще съм изключително доволен на всеки съвет,инфо и тнт,че планирам във вторник да ида да го видя.Много ме блазни това N1 и газовата,хем караш що годе кола с кончета,хем 20лв данък.Да не пропусна да спомена,че джипчето ще се движи основно градско в Пловдив и чат пат по лек черен път до вилна зона или рекичка за пикничета.

 

NORK ще ти е удобно ли да кажеш какво ти разказа джамбаза, от къде е внос и тнт, все ще ми е от полза. 

Edited by alonso
Link to comment
Share on other sites

Те от Литекс моторс и преди да се заиграят с фалирането със зор осигуряваха резервни части за гаранционните автомобили та особена разлика няма да има. А иначе, от къде - всеки уважаващ себе си магазин за авточасти може да ти достави каква да е част - някой от турция, други от китай, трети от Бог знае къде. Щом колите ви не са гаранционни избора на части е много по-лесен, в повечето случаи и по-евтин.

Link to comment
Share on other sites

Специално за фарове стопове и огледала - aliexpress. Преден фар 80-90 долара с доставка, като му сложиш мито и ддс не повече от 220лв ще ти дойде. За сравнение на жената vw beetle 2001 година оригинален фар е 400лв. Направи му един тест драйв и ще разбереш дали ти харесва. Успех.

Link to comment
Share on other sites

Това което говорихме е че са от представителство в Италия, тогава имаше 1, следващата седмица чакаше още 3. По думите му не се занимава да ги "пудри", а ги продава в състоянието което са. Останах с впечатлението, че редовно внася и продава такива. Това бе причината да изчакам да не отида да видя само едната ;) После харесах тази която бе в Бяла и я отнесох.

Относно частите от любопитство попитах за цена на фар в представителството - 540лв! Същият в Алиекспрес е около 110$ с шипинга, за ДДС и Мито не съм гледал колко ще излезе и кое ще се плаща. На никого не пожелавам да се стига до смяна на едрогабаритни чаркове, че там историите не са приятни :( За т.н. "Фалит" на завода не знам какво общо има като така или иначе си има представители, а дали се сглобяват тук или не разлика няма!

За радиото и климатика - на моята има монтиран един Пайнер, а климата е с отделен блок - как и кой го е направил нз, но явно има вариант да се разделят.

Link to comment
Share on other sites

да не те лъжа, ама оригинален чарк не съм купувал /освен копчета за праговете и пластмаси/. Сменени накладки, съединител, ремъци, ролки, джанти - стотинкови цени, в сравнение с другите нови автомобили / моя го купих нов/ Взаимозаменяеми части с Опел, Митсубиши и Исузу, и каквото намериш като аналози, според джоба. Приятно удобен за джоба в поддръжката. Аз съм доволен и го юркам всеки ден. Апропо, някой знае ли аналог на преден кардан, че изкривих моя :occasion16:

Link to comment
Share on other sites

Момчета много ви благодаря за информацията и съветите. Днес ходих да я гледам, но въпросната била вкарана в сервиз да сменят лагера на съеденителя, че виел. Коженият салонът бил боядисван и не се знаело колко ще изкара. Човека имал още 3 които били екстра. Да ама не. Тази сивата до нея много захабена, лупнати едни калъфи върху седалките, а отдолу плюша покафенял с времето. Не можахме да отворим капака, че счупена дръжката, та както и да е не беше желаната. Другите две бяха оставени на друг салон. Едната зверско очукана от двете страни от тоя тип"кауфланд екзема", а и всички гумени уплатнения нацепени. Последната една бяла на бартер със софийска регистрация, хептен уморена, с ръжда, с едни фолирани в черно стопове, лип споилер на задната броня хванат с видии, фаровете прегорели зверски, абе страшна работа. 

Но денят завърши добре, все пак взех джипка, но друга марка. 

Още веднъж благодаря и без аварийно на всички. 

Link to comment
Share on other sites

:o

Браво alonso !

Чудесно е че споделяш какво си видял за тези "бройки". За това всички знаем, че не се вярва на джамбазин, може би и аз те подведох малко, но е различно когато видиш нещата на живо!

На какво се спря след всичкото чудене?

Дълги и без аварийни км с новата придобивка!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...