Jump to content
korsar60

Как мога да вдигна мощността на Great Wall Hover?

Recommended Posts

Модел 2006г.2.4i 128к.с.

Има ли някой идея как може да се вдигне мощността?

Ако има турбина е друго, но като няма, как може да стане?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпросът е толкова обширен, че може с дни да пиша и пак няма да съм покрил всички варианти!

Всичко опира до пари. Имаш ли голям бюджет всичко се постига.

Като за начало, ремап на ЕКУ-то.

После нова ауспухова генерация.

Спортен филтър с подаване на студен въздух директно отвън.

Смяна на горивните дюзи.

Това са по бюджетните модове. От тук нататък почват сериозните модове, които са и много трудоемки и много скъпи като:

Шлайф на глава, монтаж на турбо компресор, смяна на целия двигател с по-мощен.

 

Та както споменах, много обширна тема е това...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има и вариант с подмяна на газораспределението ... подмяна на вала, клапаните и т.н., но както ти е написал колегата по-горе - най евтино е да се пипне ЕКУ-то като се подобрят горивните карти. Останалото е за ентусиасти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги.Може би това е известно на много хора , но на мен ми стана ясно вчера и реших да го споделя с вас!Основната идея на манипулацията е да се рестартира адаптивната памет на ECU ,а не настроиките (маповете)му това са две напълно различни неща!Предполагам всички сте забелязали , че ако сте карали извън градско и то по здраво като влезете в града ви се струва ,че колата повече дърпа и върви!Не ви се струва ,а е истина!Това е така ,защото всяко едно ECU се настройва според начина на каране на колата ,плътността на въздуха и още много други фактори.Тъи като Hyundai се продава в целия свят ,колите са настроени да работят на всякакви височини ,всякакви видове бензин и тн.Поради тази причина нашите E.C.U. са как да се изразя са 1 за всичко и навсякъде!Но сега вие сами можете да (обучите) ЕСU то за вашият стил на каране и за вашият район!Манипулацията също е много полезна при смяна на определени елементи по двигателя (тунинг),като спортен филтър , махане на катализатора, смяна на крайното гърне и други!

 

Ето как се прави:

 

1.Загрейте двигателя до работна температура (в тоя студ около 10-12мин)

 

2. Изключете двигателя , отворете капака и разкачете минусовата клема (масата) вижте добре да не опира никъде ако трябва я изолираите!Чакаме 5 мин така!

 

3.След тези 5мин влезте в колата и натиснете педала на спирачката за 20-25сек ,това напълно ще изтегли тока от ECU то!

 

4.Веднага след това закачете минуса и докато е топла още колата я подкараите ,но мъжката (здраво на газта с резки ускорения , поддържане на по висока скорост ,изреждаите скоростите до Лютеницата и така нататък в продължение на МИНИМУМ 30 мин) не ви поущтрявам да го правите в града или някъде ,където може да е опасно ,и не е нужно да я вкарвате на 5та в прекъсвач :ohno: по този начин ECU то ще променни трайно центровката на двигателя и сместта въздух/гориво се оптимизира ,и по този начин същто ще разпознае новите промени по двигателя (филтър ,катализатор и ...) и ще реагира подобаващо на тях!

 

А ако не сте от тези хора ,които искат повече от колата си ,и не искате да я направите по бърза , а по икономична през тези 30 мин просто я караите в града с плавни потегляния и плавно ускоряване , престои в задръствания и т.н.

 

Две важни неща:

 

1.Ако колата не се кара по често по този начин тя ще възвърне заводските си настроики!(Deffault)Давноста на обучението на ECU то е около 1 месец ,след това наново същото упражнение!

 

2.Опитаите се и е много препорачително да карате с този бензин , с който правите и обучението на ECU то!Не да сипете омв 100 тогава и после да карате с 95!Ако си я карате нормално с 95 то научете я на него!Естествено нищо няма да стане ако ви се наложи някога да заредите друг бензин , но поне гледаите да е същото октаново число!

 

Ами това е няма нищо сложно и ще ви струва пари само за екстра бензина! :hater:

Моята препоръка е да го направите в неделя сутрин , когато няма много движение по пътищата на България!

 

И разбира се ,за да направите колата си по-рязка, по-бърза ,по-чуствителна към подаването на газ , да я отпушите както се казва напълно и да повишите леко мощността си направете ремап на ECU то от специалист!Както съм писал в Силов тунинг във Варна момчето го прави за 150лв.

Това го копнах и се чудя дали ще помогне?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хахахаха, ако го исках щях да си купя самолет......Нормална си е колицата и добре се държи на пътя......

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След тези 5мин влезте в колата и натиснете педала на спирачката за 20-25сек ,това напълно ще изтегли тока от ECU то!!

Като е свален минуса как ще изтегли тока от  ECU то!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, някой правил ли е  ремап на ЕКУ-то на Hover H5 136 к.с. Гледах по руски сайтове правят и вдигат мощтноста на 150 к.с.

Има ли ефект и евентуално да препоръчате каде да се направи в София?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип ремап се прави най-добре на дизели, но все пак може да попиташ с специализираните сервизи. 

 

Такива има няколко в София: ХЕЕД 91, Overdrive и др. 

По принцип винаги ще намериш и добри и лоши отзиви, затова по-добре на място да провериш и задавай повече въпроси.

 

Обикновено ремап се прави след отстраняване на всякакви възможни проблеми и автомобила да е в добра кондиция и задължително дино тест преди и след.

 

Преди време коментирахме този въпрос с Николай Ликьов (по това време беше бранд мениджър на GW) и заключението до което достигнахме, е че не е рентабилно да се прави на H5 (136 к.с). 

 

Според мен се посъветвай с хора специалист в тази област защото може много неща да се объркат. 

 

По принцип ремап за дизел е около 400 лв, само работата с компютъра.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип производителите винаги си оставят резерв така че може да се "пипне", ама от обясненията на тунери съм разбрал че за атмосферен мотор няма много смисъл от тази процедира, освен ако се правят промени и по хардуера - обклечаване на входящия въздушен поток, преработка на газоразпределителния вал, облекчаване на генерацията и т.н. и едва тогава може софтуерно да се подобри работата на мотора с цел повишаване на мощността. При всички тия операции обаче гаранцията на колата отива на кино ... та пак си помисли дали не е по-лесно да смениш колата с по-мощна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×