Jump to content

Любомир

Members
  • Мнения

    77
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    7

Любомир last won the day on Октомври 11 2012

Любомир had the most liked content!

Contact Methods

  • Skype
    lyubomir71

Profile Information

  • Адрес:
    Бургас
  • Карам:
    Hover H5

Последни посетители

1073 профилни разглеждания

Любомир's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

16

Обществена Репутация

  1. Малко ще е извън темата, но тези гуми "all weather" хич не ми допадат. Ще ги карам лятото и после ще ги махна. Преди малко ходих до "Метро" и тествах няколко маневри на паркинга с 4 по 4 и без. Целта ми беше да схвана момента на поднасяне. При повече газ със завиване задницата се върти мощно и понеже съм свикнал с кола с предно предаване, нещо ми се губеше. Сега съм долу горе наясно с критичния момент, но много много трябва да се внимава. Спирачките в зимни условия се перфектни!
  2. В рамките на месец ми изгоряха последователно лампите (H7 55W) на десен и ляв фар. До тук добре, случва се и това, но подмяната се оказа истински екшън. Изчетох книжките (български и английски) и там много лесно описват подмяната - само с подменя се. Но се оказа,че демонтирането на изгорялата не е чак толкова опростено. На десния бърках в една много тясна ниша, след което няколко дена имах болки в дланта. Наложи се човек от сервиза да идва да ми помага. От него видях, че се бърка отстрани на тази ниша. С много усилия успя да я подмени. При следващата, вече се бях подготвил от видяното. Наистина отстрани става по-лесно, но проблемът възникна когато трябваше да се откачи лампата от щипката която я прикрепя. Отново виках същия човек и съм му благодарен за помощта. Оказа се, че за да се освободи трябва тази щипка да се придвижи в едната посока и нагоре, но това не е толкова лесен процес. Надявам се повече да не ми изгарят лампи, защото не е помислено за лесната им смяна, както беше при предната ми кола.
  3. Потвърждавам за: Накладки - сменени на малко преди 15000 км!!! НЕ Е нормално за толкова километри да се сменят накладки, все едно си суркам колата с натиснати спирачки... По следите по джантите (черен прах) съм сигурен, че и подменените ще заминат бързо. Диска е наред. Накладките са кофти. Въпросът е защо ни баламосват с тези боклуци. Доставка на резервни части до 48 часа в цялата страна - това по спомени от видеоклипа, който беше на сайта преди година. ДА, АМА НЕ! Първо чакане за двигателче за заден прозорец. Беше се повредило, направена заявка от сервиза. През седмица ги питах какво става - вдигат рамене - не им го доставят. Обадих се по телефона на службата на Литекс за доставка. След два дена беше доставенна частта. Е, след като според тях не е нормално клиентите да звънят в централния им офис за доставка, нормално ли е при заявена част с номер и дата да се доставя след месец? От началото на ноември има пусната заявка за подмяна на накрайника на скоростния лост. При движение се чуваше тракане и се наложи да натегна накрайника за да спре шума. Скоро ще станат 3 месеца. Не съм се обаждал на тази служба, засичам колко време им трябва да се натуткат. Явно в Литекс считат, че каранато с горен ръб на скоростен лост, сочещ в момента на 5 часа, е удоволствие за клиентите им.
  4. То по магистрала било яко с тази газ - 140 км/ч, климатик, музика, звук и светлина и целия кеф за 13 на 100 - как само съм се прецаквал с това ежедневно градско - ще да е от музиката и май ще сменям тежкия метъл
  5. Надявам се да се разбира от снимката, ако не - ще правя нова и ще редактирам мнението Предимството на режим "auto" е че можеш да пресветнеш бързо един или два пъти. Често ми се налага да давам предимство на други колеги-шофьори или на пешеходци и светлините са доста удачен сигнал. Не ми се налага да карам често през тъмната част на денонощието и то извън града, но дори да се наложи, превключвам на другия режим. Изключително рядко ми се е налагало да ползвам дългите, затова за мен е по-удачно да съм на "auto". Питах в сервиза дали има начин да се "пипне" с настройките - оказа се, че е невъзможно. Търсил съм го с парче хартия този сензор и долу-горе това е размера на парчето лепенка за да се осигури покриването му така, че да му е тъмно дори на силна дневна светлина. Сензора за дъжд си работи нормално - изпробван е Той е от другата страна. Лепенката от изолирбанд за сега издържа на миене и атмосферни условия, но определено търся нещо подходящо да я заменя. Забележка: Когато в режим "auto" е било пресветнотнато нечетен брой пъти (1,3,5...), то при превключването след това на режим "къси" преминава директно на дълги светлини, затова се налага в режим "къси" да се прещрака един път за да се мине на къси светлини. През деня е трудно да се забележи, че си на дълги от дневната светлина към таблото, защото индикатора със синьото за включени дълги едвам се забелязва, още повече, че е сложен на нетипично място встрани от индикатора за светлини.
  6. Има решение и за това. На мен режим "Ауто" ми е по-удобен. Залепил съм временна лепенка от изолирбанд върху сензора за светлина, докато намеря подходящо фолио за да я заместя. Така сензора се лъже, че винаги е тъмно навън и си светят винаги в режим "Ауто". Сензорът се намира от страната на пасажера, малко по-нагоре от долния край на частта където е огледалото /това е гледано отвън/. От страната на шофьора се намира сензора за дъжд. Най-добре ще е май да сложа снимка.
  7. А, мерси Човекът написа "Една жена каза..." и аз попитах за името на жената
  8. На втора, при отпускане на газта. Проверих и на тестовия Hover - абсолютно същото е. Звукът се чува от обороти 2000+, след това спада и изчезва.
  9. Нормално е да гори бензин, когато се напъва най-вече, няма как да стане само на газ! Тук е обсъждано и можеш да попрочетеш ако те интересува. Може ли да кажеш кой е този "вътрешен човек", защото по спецификация от официалния китайски сайт, а и по договор, както и по означение на двигателя си е 136 кс. Ако е вярно това, което казваш - ще си искам неустойка и ще сезирам съответните комисии. За това - моля, името на този човек!
  10. По-добре е да се потърси сервиз. При мен проблемът беше в панела за управление на стъклата от към шофьора. След подмяната се оправи. Губи се горна и/или долна граница за отваряне/затваряне. Ако все пак на някой се случи да му остане отворен прозореца, дори и след изключване-включване, то процедурата е следния: - разкача се акумулатора за няколко минути (минуса); - след като се свърже акумулатора се натиска бутона на съответния прозорец за надолу и се задържа за около 5 секунди; - след това се натиска бутона за нагоре и се задържа за около 5 секунди; - при първа възможност - в сервиз.
  11. Не напразно ти дадох линк и ти добавих кой е модела. Никъде не съм предполагал или съм се чудел, за да се съмнявам в поднесеното. И вместо да стане стегнат отговор, сега трябва да "философстваме"... Имаш Hover - съответно имаш договор (за покупка или лизинг). В този договор ясно е записан модела на двигателя. Ако и там не го откриваш - вдигаш капака и както е показано на снимките - виждаш кой е той...
  12. Благодаря за предложението, но смисъла на цитирането в контекста беше друг
  13. До сега карах на AUTO - светлините се включваха когато затъмнее, а и ползвах "изпрати ме до вкъщи". Пресвяткането на този режим е по лесно - става само с лостчето - 1, 2 три пъти - според зависи... От сега - само на къси - няма "изпрати ме до вкъщи", през деня трудно се забелязва дали ти свети синьото за дълги, особено ако си пресветнал на някого да му дадеш предимство и може да се забравиш на дълги... Монтирането на допълнителни дневни е решение, но едва ли скоро ще стане по сервизите. От половин година чакам някой да предложи ключодържател с марката да си го купя, а такива светлени кой знае кога ще се предлагат... Идея: Може ли по някакъв начин да се манипулира сензора за светлина така, че да са винаги включени светлините в режим AUTO?
  14. От 6-ти до 20-ти са 14 дни - две седмици! Аз ли бъркам или имаше реклама, че имат складова база и резервните части са до съответния сервиз до 48 часа?
×
×
  • Създай нов...