Jump to content

anaydenov

Members
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About anaydenov

  • Rank
    Member

Profile Information

  • Адрес:
    пловдив
  • Карам:
    HOVER H5

Recent Profile Visitors

272 profile views
  1. По въпроса наистина е писано много, но ако му сложат 5W40 това е идеалния вариант и за студена зима и нашето лято т.е. ако кара колата малко и следващата смяна ще е след година. 5w-winter- през зимата достатъчно рядко, през лятото SAE40. А аз лично смятам да сложа кръст на гаранцията, да си сменям маслата сам, когато и с каквито реша, филтри и т.н. И това заради малко азбест .Е все пак нищо в сравнение със смърт от малко азбест... И така -знае ли някой има ли Виали собствен сервиз, където да сменя филтрите на газовата?По разни разбирачи не ми се ходи.
  2. Задължиха ме без кавички! А по въпроса с маслото един господ знае.И да си искаш старото, какво от това- ще получиш старо колкото поискаш. Попитай в Бургас ще ти сменят ли нещо гаранционно преди да махнеш азбеста. Ако да- идвам ви на гости.
  3. Мисля, че леко отместихме темата.Аз лично нямам нищо против да карам с гарнитура съдържаща 7% азбест, 3% живак или хомеопатични количества арсен примерно. Проблемът е, че ми се отказва всякаква гаранционна претенция преди да се смени гарнитурата по кампанията за смяна, а аз съм твърдо против да ми се отваря мотора без основателна причина.
  4. Разбира се, че няма да има никакъв проблем веднага след смяната.Но практиката ми е показала, че човъркаш ли из едно нещо без да има нужда, му скъсяваш доста живота. И аз като много от хората в този форум съм инженер и сериозно се замислям дали да не прежаля гаранцията, още повече, че имам къде и знам как да правя доста неща по колите си сам.Някой писа тук, че е дори удоволствие за него сам да свърши нещо просто. Всъщност май е повече въпрос на сметки- за пример на обслужването на 15к ми сипаха масло 5w30 / може би с очакването, че зимата пак ще е люта/ на цена 18 и нещо без ддс/литъра.Окей, но сега ще трябва да го сменя преждевременно, защото ще бъде рядко за лятното пържене по магистралите.Има и други такива примери за възможност да се спестят доста кинти, ако сам организираш поддръжката. Разбира се гаранцията пада.Сложна дилема.
  5. Освен това как мислите, колеги- не е ли редно на обслужването на 15 000 примерно да бъде сменен горивен филтър, този през който са минали 2 тона газ, а не бензиновия, през който са минали 50 литра има няма!
  6. Доста кофти ми стана, когато се оказа, че първо трябва да сменим гарнитурата на главата по кампания еди си коя и чак тогава да сменим газовите филтри или каквото и да изскочи друго по гаранция.Между другото филтрите ще ги сменят заедно с бутилката ...и това е пак кампания/бъдеща/. Карам един от първите Ховъри в Пловдив и не вярвам само в моята гарнитура да има 7% азбест! Въпросът ми е някой смени ли вече гарнитура, защото аз категорично отказах да ми отварят мотора още като получих писмото-ноември или декември мисля беше. Тогава казаха-окей, но сега вече не става.
  7. Ами хайде де, пиши! На всички би ни било интересно да научим как се ходи с разтъпкани ботуши...нашите още миришат на ново.
  8. Аз пък оценям подрязания лост на скоростите- важна част от оптичния тунинг :-)
  9. При кампанията от преди около месец сменяха гарнитурки по ауспуха- клингеритови с метални такива. Твърде вероятно е точно за това да става дума. Иначе азбест около нас все още колкото щеш-погледнете само навеси и сайванти по селата с азбесто-циментови плоскости, а за 90% от водопровода да не говорим.
  10. Личното ми мнение е, че климатика почти не вдига разхода- може би 0.5л , не повече. /извънградско разбира се/. Но при всички случаи разход 18л. и повече не е нормален, стига колегите да не са пробвали по билото маршрута Ком- Емине или нещо подобно...
  11. Така е да -аз си имам други две, с които си играя в гаража. Два дни от ремонта колата не скърца вече, но в "Анастасов" не споделиха какво точно са правили по нея. По важно, разбира се е да го споделят с другите си колеги по сервизите
  12. Колега leomm, а разбра ли какви точно маншони /или според мен тампони/ ще ти сменят? Според мен скърцането е от горните два тампона- на стержена на амортисьора. Вчера се разскърца и от дясно . Май трябва да инициираме сервизна кампания No 2...
  13. Някой сблъска ли се вече с идиотско прискърцване при бавно движение по паваж или неравен асфалт? Освен колегата, при когото е изчезнало след демонтаж на предпазната преграда май съм втори. Любопитното е, че на два пъти в сервиза леко завъртат чашката на амортисьора и скърцането изчезва -за 20 метра докато ми видят гърба и после отново... .Май ще я кача на моя канал...
  14. забелязвам, че в упътването е указана подмяна на перата, а не на целите чистачки! .Иначе и при мен в мърляво време-малко дъжд/ малко сняг/ малко студ= доста кофти видимост отпред. На Реното взех "Валео"- около 20лв. бяха - държат се перфектно във всякакво време. Както виждам са със същия захват за рамото, но са 51 см. - нито за компот, нито за ракия.
  15. Някой засече ли вече по-точно разхода си на газ? Имам усещане, че е по-висок от бензиновия
×
×
  • Create New...