snipi
Members-
Мнения
123 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Days Won
4
snipi's Achievements
Newbie (1/14)
4
Обществена Репутация
-
Аааа ,не се сърдя просто леко недоразумение.
-
Мислех ,че си чел темата.....
-
Чукни в ютуб , МД тунинг. Кое точно не е ясно.
-
Вчера на моя Жип , Н 5 ,най нагло и брутално му " остъргах" един МД тунинг.Резултата се усеща веднага в посока +++.По добра тяга на ниски обороти ...до към 2500-3000,бърза реакция на педала на газта,Изчезна "замислянето" ,по бодро и уверено разгонване,потегляне с по малко газ и въобще трябва да се усети и почувства....И това с рошави гуми 32 -ки.,и при положение че успях да мина само 30-тина километра в София.За икономия на гориво още не мога да кажа има ли няма ли,като издухам 3-4 бутилки газ ще пиша. пп !!!!!!Аз лично съм премахнал отоплението на дросела.....но трябвя да се внимава да не се пробие,простърже стената между въздуховода(ДРОСЕЛА) и антифриза, или ОЩЕ ПО ЛОШО да се изтъни много,много което да доведе до последващо,внезапно,неочаквано и непредвидено пробиване протичане......при което водния удар на мотора е гарантиран + основния ремонт....
-
Абе гледам капе нещо отдолу....антифриз В задната част на двигателя ,някъде по от горе,имало пластмасова ,тапа,капачка,заглушка......която от жегата и времето просълзявала леко и маслото капе на маркуча,който излиза от термостата(под дебелия маркуч,който отива в радиатора), влиза в метална тръба,от лявата страна на двигателя (посока на движението),която тръба води антифриза в задната страна на двигателя,към парното, където свършва и от там пак маркуч,които влиза в парното.Именно там се омаслява и маркуча се скапва,Достъпа е 99% невъзможен. Купува се 1.5 м маркуч Ф-16 мм,маслоустоичив и се прокарва от термостата до парното,по път по избор, но да не е много висико ,че ще прави въздушна възглавница.Старата антифризна магистрала, също по желание,,,,,,моята си виси там и само се вози...
-
Правилно предполагаш,двигател горещ,тръби на вход и изход на парното също горещи,а парното не....по точно,духа леко топло,хладко и не от всички посоки. Купих го на 72 000 км., смених тррмостата с 88 градусов,промих парното с каналин, като ахтифриза си беше чист и преди промивката.Общо взето изтече съвсем малко кафеникаво при промивката.Изчетох всичко руско за клапите.Гледах ги ,отарят, затварят,откачвах, закачвах.Датчика ,който е вътре,само го продухвах с въздух......все същото.(А и защо този клима датчик работи(уж) при не включен климат...)
-
Не е спирт. Тосол- руски военен антифриз,специално за откатни системи на оръдия. Спирта го пиеха.......
-
И аз му намъкнах 32-ки.....е почти- 235 х85х16...Ховър 5/
-
След използване на флакон с пяна,гумата се изхвърля.Пяната така залепва и полепва вътре,че е невъзможно да се почисти и съответно да се балансира гумата.
-
За много години. Относно парното,след разтоварването на 4-тия,при мене никакво подобрение, хладно....
-
Направено преди няколко дена 85 000 км.Вече съм спокоен за гарнитурата на главата и самата глава.Ютуб - Разгрузка четвйортова цилиндра/
-
Водачи за предните спир. апарати ,от фирмения сервиз в дружба по 9-10 лв
-
На мене ми "падна"големия катализатор(Н5)и ми свети чека,нека си свети,колата си върви нормално