snipi

Members
  • Content count

    53
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

snipi last won the day on April 17 2016

snipi had the most liked content!

Community Reputation

1 Neutral

About snipi

  • Rank
    Advanced Member
  • Birthday

Recent Profile Visitors

171 profile views
  1. Подложките--вСофия ,карайки по бул Мадрид,посока Подуене, след като пресечете ул Черковна, завивате в първата възможна пряка в ЛЯВО.Малка ,задънена уличка,на края има фризьорски салон, отдясно.Магазина за технически пластмаси е на гърба му,от другата страна на сградата. Снимки ,ако се справя...
  2. За охлаждането ,,,,няма пробка, а руснаците го обезвъздушават,,,някак,или аз бърка нещо, но парното ми е много слабо
  3. Как се прави и откъде.Изобщо трябва ли да се прави,,,,,
  4. Май трябваше горното да е отделна тема,,модератора ако е така добър....
  5. Готов съм с бодилифта, 5 см. Правих си го сам,монтажа искам да кажа.Леко, леко,два дена.В казармата нямаше толкова падни - стани ,,,,вземете си наколенки.Стана идеално,щом изведнъж ми омаляха гумите (в момента съм с 235 75 15 ),арките станаха 93 см.Лифта се монтира по руския клип, който сигурен съм всички мераклии сте гледали,със следните изменния 1 Не съм свалял броните, може и така. 2 На предните подложки болтовете не можах да ги вкарам от горе на долу и съответно ги намъкнах от долу на горе,като им навих по две гайки. 3 Най задния(те)тампони не може да се свалят без да се сваля задната броня,понеже тампоните са хванати с гайки и за това там също сложих болтове ф-10мм.(понеже металние шайби който са съставна част на тампоните се разпробиват на 12,3мм). 4 Удължаване на кормилния кардан- зад предна лява гума се маха гуменото предпазно перде (което после трябва да се смени с по дълго)и се открива лесен достъп до карданчето.Сваля се само(2 гайки и 1 болт ) Т-образния елемент,който е от кръглия гумен тампон на дясно посока педалите.Аз го срязах почти в основата и му завариха 5 см тръба с подходящ диаметър,като в горния край тръбата се зарязва с тънък диск звездообразно.и леко се причуква,така че да заприлича ха гилза от боен патрон,там после леко се намества отрязаното парче и се заваряват срезовете с ТО.като се внимава за геометрията.Заглаждане и боядисване.Монтаж-внимавайте да не избяга волана. 5 Маркуча на хидравликата--при мене не се наложи смяна с по дълъг, Подложки Ф-65 мм- 10броя - Болтове Ф-12мм, дължина 160мм с частична резба 1,25 мм -6 бр.,якост 10,9 Болтове Ф 10мм,дължина 160м с частична резба 1,25мм 4 бр., якост 10,9 Съответно стопорни гайки. На тампоните под ЗАДНИТЕ седалки ,болтовете,Ф 10, се пъхат с резбата нагоре и се завиват някъде в купето. Някой и друг квадратен сантиметър кожа и сте готови за големите галоши.....
  6. Аз съм се засилил за боди лифт 5см......подложки, по дълги болтове, монтаж. За сега съм готов с първата 1/3.
  7. Прочетох темата от край до край,че ми предстои смяна ангренаж. За двата ангренаж и ремък с и две от ролките всичко е ясно,каталог и номера и марка по избор.За третата ролка обаче не намирам инфо,номер нещо и производител.Някой да подскаже моля.
  8. Предните калбрани директно ги махаш,такатака само пречат,защото ако караш по кал ,сенаклепват яко и цялата тежест пада на пластмасовия праг и е въпрос на време да го отпори.Натягаш торсионите,10 оборота е при мене.Горния шарнир гопреинсталирам в посока от долу нагоре (заводски е монтиран от горе на долу),може да му се подложи и метална подложка 3_4см,ако ти се занимава със стругари.Сменяш предните амортисьори с такива с по дълъг ход.Слагаш 31ци и с пистолет с горещ въздух огъваш малко подкалниците за да не опират при завои.При пълен волан ръба на гумата опира леко в едно масивно издадено желязно тяло,което стои странично на рамата и най вероятно е упора за крика,,,изпилявош го наполовина и си готов
  9. Купувате си течна грес за моторджииски вериги във флакон, технически вазелин, ВД 40, или нещо подобно на изброените.Две шишенца пръскачки (от препарат за прозорци) .Четири-пет. литра олио. Пъхате се под Жипа, по удобен за вас начин и място.С първите мазила обилно смазване, намазвате, наклепвате електропровода на разда тката и машинката на предния мост, която включва предна лява полуоска.После олиото в пръскачки те и обилно намазване, напръскайте покорема на МПС то.Гърнета, кардани, кутии, дифове Рама, прагове ..... наред всичкио Операцията се прави лятото в жегата, двайсетина дена. Колата мирише на палачинки, след което, олиото е прашасало, клеясало и засъхнало като кожа, която и параструика не сваля. Пазете боята.
  10. Здравей пак,би ли ме просветлил на тема "пауър бокс",що е то.Мяза ми на чип тунинг,макар че,такъв няма от години.Сега еUSB тунинг.Ръгат го в компа на колата,променят настройките,плащаш и си готов......
  11. Незнам кое как е смятано за Евро 2,3,4,,,,, и за в коя държава е изчислявано,но моя Вол 05.2011 по документи се води 126 ли беше коня, а на табелката на колата,при мотора пише мощност 100 КВ.....внесен е от Италия. Аааааа мотора е 4G69S4N