kamus11 Posted April 21, 2014 Share Posted April 21, 2014 Не е случаен факта, че щанда на Great Wall, на автоизложението в Пекин е в непосредствена близост до този на Mercedes. Компанията представя редица интересни модели - предимно SUV, които по нищо не отстъпват от немските експонати. Несъмнено концепцията Haval Coupe, привлича най-много внимание, което не е по-малко от това към концептуалния Mercedes SUV Coupe. При всички положения обаче, китайския конкурент на BMW X6, няма да се появи на пазара по-рано от 2016 година, а дизайна който виждаме тук е далеч от този, който ще видим в производствения модел. Преди три години марката показа Концепцията Great Wall GT, която бе значително по-близко до серийно производство, но по една или друга причина не видяхме производствена версия на модела. За задвижване Great Wall Haval Coupe Concept, разчита на хибридна технология съчетана с 2.0 литров, турбо, бензинов агрегат куплиран с трансмисия с двоен съединител, която предава движението към четирите колела. за сега не се съобщават никакви технически данни за модела.Не по-малко интересен е новият Great Wall Haval H9, който ще се води за флагман на фирмата в класа на SUV моделите. базиран върху платформата на Toyota Land Cruiser 120, но ще се предлага с 2.0 литров, бензинов, турбо мотор чиято мощност е 218к.с. В по-късен етап ще бъде наличен и 3.0 литров, V6 с мощност 333к.с., куплиран с 8-степенна, автоматична трансмисия. А ние тук си се радваме на Great Wall Hover H6. В Пекин премиера направи и Great Wall Haval H2. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
valery Posted April 29, 2014 Share Posted April 29, 2014 Тая марка HAVAL ще има гоялм успех. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
admin Posted April 30, 2014 Share Posted April 30, 2014 Haval в Европа е Hover. Очаквай "Hover Coupe" и "Hover H9". Ако стигнат до това да ги пуснат, разбира се Лошото е, че Европа обожава дизели. От поне година повече от 50% от новите автомобили като цяло в Европа са дизел, а при джиповете процента е още по-висок, понеже там и разликата в разхода и вървежа (заради големия въртящ момент на дизела) е още по-драстична. В Китай обаче пазара предпочита бензин, а не си струва заради няколкото хиляди автомобила продадени в европа да разработват цели агрегати. Това пък създава затворен кръг. Всичко зависи колко агресивно са готови да инвестират и маркетират в европа Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.