kamus11 Публикувано 21 Април, 2014 Share Публикувано 21 Април, 2014 Не е случаен факта, че щанда на Great Wall, на автоизложението в Пекин е в непосредствена близост до този на Mercedes. Компанията представя редица интересни модели - предимно SUV, които по нищо не отстъпват от немските експонати. Несъмнено концепцията Haval Coupe, привлича най-много внимание, което не е по-малко от това към концептуалния Mercedes SUV Coupe. При всички положения обаче, китайския конкурент на BMW X6, няма да се появи на пазара по-рано от 2016 година, а дизайна който виждаме тук е далеч от този, който ще видим в производствения модел. Преди три години марката показа Концепцията Great Wall GT, която бе значително по-близко до серийно производство, но по една или друга причина не видяхме производствена версия на модела. За задвижване Great Wall Haval Coupe Concept, разчита на хибридна технология съчетана с 2.0 литров, турбо, бензинов агрегат куплиран с трансмисия с двоен съединител, която предава движението към четирите колела. за сега не се съобщават никакви технически данни за модела.Не по-малко интересен е новият Great Wall Haval H9, който ще се води за флагман на фирмата в класа на SUV моделите. базиран върху платформата на Toyota Land Cruiser 120, но ще се предлага с 2.0 литров, бензинов, турбо мотор чиято мощност е 218к.с. В по-късен етап ще бъде наличен и 3.0 литров, V6 с мощност 333к.с., куплиран с 8-степенна, автоматична трансмисия. А ние тук си се радваме на Great Wall Hover H6. В Пекин премиера направи и Great Wall Haval H2. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valery Отговорено 29 Април, 2014 Share Отговорено 29 Април, 2014 Тая марка HAVAL ще има гоялм успех. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
admin Отговорено 30 Април, 2014 Share Отговорено 30 Април, 2014 Haval в Европа е Hover. Очаквай "Hover Coupe" и "Hover H9". Ако стигнат до това да ги пуснат, разбира се Лошото е, че Европа обожава дизели. От поне година повече от 50% от новите автомобили като цяло в Европа са дизел, а при джиповете процента е още по-висок, понеже там и разликата в разхода и вървежа (заради големия въртящ момент на дизела) е още по-драстична. В Китай обаче пазара предпочита бензин, а не си струва заради няколкото хиляди автомобила продадени в европа да разработват цели агрегати. Това пък създава затворен кръг. Всичко зависи колко агресивно са готови да инвестират и маркетират в европа Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.