Jump to content
Niki-25

Въпрос за ГИ за Ховър?

Recommended Posts

Здравейте казвам се Николай и от няколко дни съм горд собственик на Great Wall Hover,искам да попитам дали някой знае и може да ми каже става ли обикновенна ГИ на този джипа,мотора ми е същият като на Н5 2.4 L 136кс,ще се радвам да дойда на някоя среща и да се запознаем :)

post-8674-0-50579600-1353242059_thumb.jpg

post-8674-0-47275900-1353242070_thumb.jpg

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Честита ти нова кола, колега :)

 

Не би трябвало да имаш проблем да сложиш обикновен ГИ на този двигател. В крайна сметка почти същия двигател е на малко по-старите таксита Соната, сред които няма такова дето не е с ГИ :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте казвам се Николай и от няколко дни съм горд собственик на Great Wall Hover,искам да попитам дали някой знае и може да ми каже става ли обикновенна ГИ на този джипа,мотора ми е същият като на Н5 2.4 L 136кс,ще се радвам да дойда на някоя среща и да се запознаем :)

Мисля че един от собствениците (визирам стената) закупили Hover H5 от ЛМ също така е с обикновен ГИ (не е LPI). (ако греша да ме поправи)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ами сигурно е така,аз лично чувам,че този двигател на Мицубиши бил с допълнителна помпа в двигателя и тя горяла когато се сложил обикновен ГИ,и за това трябвало да му се сложи от новата система която е с втечнена газ и струва прекалено много пари,около 2000лв. Иначе да ви кажа много части стават от Мицубиши L200 особенно по раздатката :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Става без проблем, но питай Стената все пак! От опит и питане глава не боли!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Благодаря колега ще попитам :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Моя е като твоя от Италия и е с тамошен инжекцион- обикновен, не на течна фаза-прекрасен е.

Вижда се отдолу предпазния кожухpost-9777-0-25576700-1362581099_thumb.jpg и след това и самата бутилка.post-9777-0-10929500-1362581181_thumb.jpgpost-9777-0-34577500-1362581226_thumb.jpg

В дълбочина след бялата дръжка на маслената пръчка се вижда изпарителя.post-9777-0-23025100-1362581276_thumb.jpg

След това инжекторите/специален вид високоомни- старите 3 повредени ми ги даде продавача/ кръгли и до тях се вижда маркуча за газта, а другите са бензиновите и инжекторната рейка /черна на газта и лъскава на бензина/.post-9777-0-41243400-1362581496_thumb.jpg

Компютъра post-9777-0-00978900-1362581538_thumb.jpgи индикаторната плочка в салона.post-9777-0-69542300-1362581644_thumb.jpg

Това е...

Преди 2 години исках до купувам едно Пажеро Пинин 2.0 136 коня не знам типа на двигателя взе пак и той е Мицибуши/можеш да видиш -специален модел с бързи и блокажи, това е само за 2.0/ оказа се, че не може да се спре притока на бензин от инжекторите и е една от колите на която газ не може да се слага. На 1.8 се слага, но е само 4х4 и в последния момент след разговори с Италия го отказах- даже часът за нотариуса бе определен и парите в банката заявени :icon_pale: . Така , че иди при добър газаджия и той ще ти помогне. В сайта за офроуд имаше едно такова паджеро, бе го направил с 25% бензин и 75% газ-български гений. Дано съм от полза...

Edited by st.videv

Share this post


Link to post
Share on other sites

Вече съм обеден и знам,че ще стане с обикновен ГИ и скоро време ще го инстелирам :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...