Mikosh Posted September 20, 2012 Share Posted September 20, 2012 (edited) Здравейте колеги. Не знам дали някой е писал по тази тема, но ако е така извинявам се предварително!!! Въпросът ми е следният? Бихме ли могли да направиме изпрати ме до вкъщи да са около 20-30 сек. да не са 1 мин? Понеже когато бях на Т1 ми казаха че би могло да може да се направи със компа да са около 20-30 сек, но колегите нямаха време за това и го отложихме да проверим, та някой ако е пробвал или му предстои да ходи до сервиз да пита за това ще съм му благодарен много. Edited September 20, 2012 by poroinik правопис Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Berg Posted September 21, 2012 Share Posted September 21, 2012 Откакто се въведе изискването за постоянно включени светлини, режим "Auto" стана неизползваем, а заедно с това се загуби и "Изпрати ме до вкъщи". На мен не ми липсва Преди месец сложих превключвателя на "On" и забравих за него. Колата е умна - при работещ стартер гаси фаровете, след вадене на ключа гаси габаритите. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Любомир Posted October 5, 2012 Share Posted October 5, 2012 Откакто се въведе изискването за постоянно включени светлини, режим "Auto" стана неизползваем, а заедно с това се загуби и "Изпрати ме до вкъщи". На мен не ми липсва Преди месец сложих превключвателя на "On" и забравих за него. Колата е умна - при работещ стартер гаси фаровете, след вадене на ключа гаси габаритите. Има решение и за това. На мен режим "Ауто" ми е по-удобен. Залепил съм временна лепенка от изолирбанд върху сензора за светлина, докато намеря подходящо фолио за да я заместя. Така сензора се лъже, че винаги е тъмно навън и си светят винаги в режим "Ауто". Сензорът се намира от страната на пасажера, малко по-нагоре от долния край на частта където е огледалото /това е гледано отвън/. От страната на шофьора се намира сензора за дъжд. Най-добре ще е май да сложа снимка. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Migel Posted October 5, 2012 Share Posted October 5, 2012 Прав си за снимката Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Berg Posted October 6, 2012 Share Posted October 6, 2012 Залепил съм временна лепенка от изолирбанд върху сензора за светлина, докато намеря подходящо фолио за да я заместя. Така сензора се лъже, че винаги е тъмно навън и си светят винаги в режим "Ауто". Хитро ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
radioworld Posted October 8, 2012 Share Posted October 8, 2012 Хитро Любо ! Проблем е само, че при "ауто" режим, дългите светлини са само светкавица което през деня е полезно понякога. А като караш вечер, просто ги врътваш и готово. Идеята е добра ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Любомир Posted October 10, 2012 Share Posted October 10, 2012 (edited) Надявам се да се разбира от снимката, ако не - ще правя нова и ще редактирам мнението Предимството на режим "auto" е че можеш да пресветнеш бързо един или два пъти. Често ми се налага да давам предимство на други колеги-шофьори или на пешеходци и светлините са доста удачен сигнал. Не ми се налага да карам често през тъмната част на денонощието и то извън града, но дори да се наложи, превключвам на другия режим. Изключително рядко ми се е налагало да ползвам дългите, затова за мен е по-удачно да съм на "auto". Питах в сервиза дали има начин да се "пипне" с настройките - оказа се, че е невъзможно. Търсил съм го с парче хартия този сензор и долу-горе това е размера на парчето лепенка за да се осигури покриването му така, че да му е тъмно дори на силна дневна светлина. Сензора за дъжд си работи нормално - изпробван е Той е от другата страна. Лепенката от изолирбанд за сега издържа на миене и атмосферни условия, но определено търся нещо подходящо да я заменя. Забележка: Когато в режим "auto" е било пресветнотнато нечетен брой пъти (1,3,5...), то при превключването след това на режим "къси" преминава директно на дълги светлини, затова се налага в режим "къси" да се прещрака един път за да се мине на къси светлини. През деня е трудно да се забележи, че си на дълги от дневната светлина към таблото, защото индикатора със синьото за включени дълги едвам се забелязва, още повече, че е сложен на нетипично място встрани от индикатора за светлини. Edited October 10, 2012 by Любомир 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.