Mikosh Публикувано 20 Септември, 2012 Share Публикувано 20 Септември, 2012 (Редактирано) Здравейте колеги. Не знам дали някой е писал по тази тема, но ако е така извинявам се предварително!!! Въпросът ми е следният? Бихме ли могли да направиме изпрати ме до вкъщи да са около 20-30 сек. да не са 1 мин? Понеже когато бях на Т1 ми казаха че би могло да може да се направи със компа да са около 20-30 сек, но колегите нямаха време за това и го отложихме да проверим, та някой ако е пробвал или му предстои да ходи до сервиз да пита за това ще съм му благодарен много. Редактирано 20 Септември, 2012 от poroinik правопис Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Berg Отговорено 21 Септември, 2012 Share Отговорено 21 Септември, 2012 Откакто се въведе изискването за постоянно включени светлини, режим "Auto" стана неизползваем, а заедно с това се загуби и "Изпрати ме до вкъщи". На мен не ми липсва Преди месец сложих превключвателя на "On" и забравих за него. Колата е умна - при работещ стартер гаси фаровете, след вадене на ключа гаси габаритите. 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Любомир Отговорено 5 Октомври, 2012 Share Отговорено 5 Октомври, 2012 Откакто се въведе изискването за постоянно включени светлини, режим "Auto" стана неизползваем, а заедно с това се загуби и "Изпрати ме до вкъщи". На мен не ми липсва Преди месец сложих превключвателя на "On" и забравих за него. Колата е умна - при работещ стартер гаси фаровете, след вадене на ключа гаси габаритите. Има решение и за това. На мен режим "Ауто" ми е по-удобен. Залепил съм временна лепенка от изолирбанд върху сензора за светлина, докато намеря подходящо фолио за да я заместя. Така сензора се лъже, че винаги е тъмно навън и си светят винаги в режим "Ауто". Сензорът се намира от страната на пасажера, малко по-нагоре от долния край на частта където е огледалото /това е гледано отвън/. От страната на шофьора се намира сензора за дъжд. Най-добре ще е май да сложа снимка. 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Migel Отговорено 5 Октомври, 2012 Share Отговорено 5 Октомври, 2012 Прав си за снимката Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Berg Отговорено 6 Октомври, 2012 Share Отговорено 6 Октомври, 2012 Залепил съм временна лепенка от изолирбанд върху сензора за светлина, докато намеря подходящо фолио за да я заместя. Така сензора се лъже, че винаги е тъмно навън и си светят винаги в режим "Ауто". Хитро ) Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radioworld Отговорено 8 Октомври, 2012 Share Отговорено 8 Октомври, 2012 Хитро Любо ! Проблем е само, че при "ауто" режим, дългите светлини са само светкавица което през деня е полезно понякога. А като караш вечер, просто ги врътваш и готово. Идеята е добра ! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Любомир Отговорено 10 Октомври, 2012 Share Отговорено 10 Октомври, 2012 (Редактирано) Надявам се да се разбира от снимката, ако не - ще правя нова и ще редактирам мнението Предимството на режим "auto" е че можеш да пресветнеш бързо един или два пъти. Често ми се налага да давам предимство на други колеги-шофьори или на пешеходци и светлините са доста удачен сигнал. Не ми се налага да карам често през тъмната част на денонощието и то извън града, но дори да се наложи, превключвам на другия режим. Изключително рядко ми се е налагало да ползвам дългите, затова за мен е по-удачно да съм на "auto". Питах в сервиза дали има начин да се "пипне" с настройките - оказа се, че е невъзможно. Търсил съм го с парче хартия този сензор и долу-горе това е размера на парчето лепенка за да се осигури покриването му така, че да му е тъмно дори на силна дневна светлина. Сензора за дъжд си работи нормално - изпробван е Той е от другата страна. Лепенката от изолирбанд за сега издържа на миене и атмосферни условия, но определено търся нещо подходящо да я заменя. Забележка: Когато в режим "auto" е било пресветнотнато нечетен брой пъти (1,3,5...), то при превключването след това на режим "къси" преминава директно на дълги светлини, затова се налага в режим "къси" да се прещрака един път за да се мине на къси светлини. През деня е трудно да се забележи, че си на дълги от дневната светлина към таблото, защото индикатора със синьото за включени дълги едвам се забелязва, още повече, че е сложен на нетипично място встрани от индикатора за светлини. Редактирано 10 Октомври, 2012 от Любомир 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.