m.todorova Публикувано 1 Януари, 2019 Share Публикувано 1 Януари, 2019 Здравейте. Карам great wall hover 2.4 4x4 sl 2008г. Въпросът ми е какво масло трябва да сложа на колата? Благодаря ви Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kan4o Отговорено 1 Януари, 2019 Share Отговорено 1 Януари, 2019 1. искам да заявя, много добре стоите до колата т.е. тя ви ходи, така и мойта щерка преди да замине за Америката караше с удоволствие тежката машина и по бензиностанциии ме гледаха с интерес , как съм я дал в ръцете на това крехко същество, но иначе тоя звяр лесно се покорява. 2.Във форума има няколко теми няма да ги преразказвам ето ви една от тях: 3.И Ви моля питайте защото има и такъв клип:https://www.vbox7.com/play:262b91e71a 4. Разбира се ,че се шегувам с интонацията си- вие жените в повечето случаи сте по добри шофьори, защото карате по бавно от нас и не сте нервни на волана. Успех- питайте тук винаги има по един дежурен , като мен, който отговаря на въпроси. Вижте има тема и за маслата в другите кутии и механизми. Моя жипчо е същия и вече имам над 80000 км с него предполагам, че му разбирам... Забравих -честита Нова година, много здраве , любов и Бог да пази България.. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
m.todorova Отговорено 1 Януари, 2019 Автор Share Отговорено 1 Януари, 2019 Благодаря Ви! Честита Нова Година! Нека да е здрава, успешна и спокойна за всички! Колата е внос и предишният собственик е поставил лепенка, че е сложил масло 10w40, но мои познати ми казаха да се посъветвам преди да сменя маслото, дали не е по-подходящо друго. Извинявам се, но имам още един въпрос. Задната чистачка не работи. Бях на сервиз, казаха че моторчето не работи. Та въпросът ми е моторчето точно от същият модел ли трябва да е или може от друг? Чистачката е в това състояние, изпращам снимка.... Благодаря Ви Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kan4o Отговорено 1 Януари, 2019 Share Отговорено 1 Януари, 2019 Аз съм твърд привърженик, че маслото се сменя според температурата на въздуха и за България е такава,че да се кара с 10В40 иначе 5В40 е до по ниска температура , но това означава ,че е и за такава и през лятото, а при нас не рядко, тя е над 40 и то става , като водичка. За задно моторче не съм патил, сега ми стря водата отзад , но чакам да се стопли времето. Не е проблем да се свали и да се види какво е моторчето ето ти един руски саит дето има таблица сравнителна от какво ставаhttp://chinamobil.ru/wiki/doku.php/great_wall:great_wall_hover:start , ако не в него виж в друг. Моторчето може и да се ремонтира предполагам там дето навиват мотори за перални и други..., но най вероятно е стандартно и ще се намери. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
m.todorova Отговорено 1 Януари, 2019 Автор Share Отговорено 1 Януари, 2019 Много Ви благодаря! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nork Отговорено 6 Януари, 2019 Share Отговорено 6 Януари, 2019 (Редактирано) На 1.01.2019 г. at 16:55, m.todorova написа: Задната чистачка не работи. Бях на сервиз, казаха че моторчето не работи. Та въпросът ми е моторчето точно от същият модел ли трябва да е или може от друг? Честита придобивка и за Много години Едва ли е моторчето Мързяло ги е! Проблема е в оста на въртене, там влиза вода, ръждясва и запича. Моторчето е слабо и не може да преодолее триенето и вътре изкача от леглото си една малка зъбчатка! Решението: Сваля се чистачката отвън като при нея има и една странна гайка за която трябва раздвижен ключ, отвътре се сваля кората, има 3 болта и всичко излиза заедно ( моторчето и оста ). Останалото е внимателно разглобяване, почистване и обратно. Вземи си грес и напълни хубаво вътре зъбчатките, че после много тракат! Зегера не го мисли, най вероятно ще се счупи при махането, има си такива за по 2-3ст. Успех! П.С.: Най вероятно няюа да се хванеш ти да го правиш, но поне да знаеш какво и как. Редактирано 6 Януари, 2019 от nork Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kan4o Отговорено 6 Януари, 2019 Share Отговорено 6 Януари, 2019 Бравоооо!!! Ето това е помощ- форумска....... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vencibull Отговорено 6 Януари, 2019 Share Отговорено 6 Януари, 2019 (Редактирано) On Tuesday, January 01, 2019 at 6:13 PM, Kan4o said: Аз съм твърд привърженик, че маслото се сменя според температурата на въздуха и за България е такава,че да се кара с 10В40 иначе 5В40 е до по ниска температура , но това означава ,че е и за такава и през лятото, а при нас не рядко, тя е над 40 и то става , като водичка. За задно моторче не съм патил, сега ми стря водата отзад , но чакам да се стопли времето. Не е проблем да се свали и да се види какво е моторчето ето ти един руски саит дето има таблица сравнителна от какво ставаhttp://chinamobil.ru/wiki/doku.php/great_wall:great_wall_hover:start , ако не в него виж в друг. Моторчето може и да се ремонтира предполагам там дето навиват мотори за перални и други..., но най вероятно е стандартно и ще се намери. 10в40 и 5в40 имат еднакъв вискозитет в работна температура. 5в40 е по добро за студено време защото не е толкова гъсто при студен мотор или иначе казано стартера ще завърти мотора по лесно и маслото ще маже по лесно. При достигане на работна температура разлика нема. Разликата между 5в и 10в лятото също е никава тъй като работна температура се достига значително по бързо. Иначе и двата вискозитета са правилни за тоя мотор, въпрос на личен избор. Ето и интересно четиво за маслата https://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=214548 Редактирано 6 Януари, 2019 от vencibull Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
m.todorova Отговорено 6 Януари, 2019 Автор Share Отговорено 6 Януари, 2019 Преди 8 часа, nork написа: Честита придобивка и за Много години Едва ли е моторчето Мързяло ги е! Проблема е в оста на въртене, там влиза вода, ръждясва и запича. Моторчето е слабо и не може да преодолее триенето и вътре изкача от леглото си една малка зъбчатка! Решението: Сваля се чистачката отвън като при нея има и една странна гайка за която трябва раздвижен ключ, отвътре се сваля кората, има 3 болта и всичко излиза заедно ( моторчето и оста ). Останалото е внимателно разглобяване, почистване и обратно. Вземи си грес и напълни хубаво вътре зъбчатките, че после много тракат! Зегера не го мисли, най вероятно ще се счупи при махането, има си такива за по 2-3ст. Успех! П.С.: Най вероятно няюа да се хванеш ти да го правиш, но поне да знаеш какво и как. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
m.todorova Отговорено 6 Януари, 2019 Автор Share Отговорено 6 Януари, 2019 За много години! Благодаря Ви за подробното описание на разрешаването на проблема Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.