Jump to content

Recommended Posts

Здравейте. Карам great wall hover 2.4 4x4 sl 2008г. Въпросът ми е какво масло трябва да сложа на колата? Благодаря ви 

IMG_20180928_105302.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. искам да заявя, много добре стоите до колата т.е. тя ви ходи, така и мойта щерка преди да замине за Америката караше с удоволствие тежката машина и по бензиностанциии ме гледаха с интерес , как съм я дал в ръцете на това крехко същество, но иначе тоя звяр лесно се покорява.

2.Във форума има няколко теми няма да ги преразказвам ето ви една от тях:

3.И Ви моля питайте защото има и такъв клип:https://www.vbox7.com/play:262b91e71a   

4. Разбира се ,че се шегувам с интонацията си- вие жените в повечето случаи сте по добри шофьори, защото карате по бавно от нас и не сте нервни на волана. Успех- питайте тук винаги има по един дежурен , като мен, който отговаря на въпроси. Вижте има тема и за маслата в другите кутии и механизми. Моя жипчо е същия и вече имам над 80000 км с него предполагам, че му разбирам... Забравих -честита Нова година, много здраве , любов и Бог да пази България..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря Ви! Честита Нова Година! Нека да е здрава, успешна и спокойна за всички! 

Колата е внос и предишният собственик е поставил лепенка, че е сложил масло 10w40, но мои познати ми казаха да се посъветвам преди да сменя маслото, дали не е по-подходящо друго. 

Извинявам се, но имам още един въпрос. Задната чистачка не работи. Бях на сервиз, казаха че моторчето не работи. Та въпросът ми е моторчето точно от същият модел ли трябва да е или може от друг?

Чистачката е в това състояние, изпращам снимка....

Благодаря Ви

received_1809034269191323.jpeg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм твърд привърженик, че маслото се сменя според температурата на въздуха  и за България е такава,че да се кара с 10В40 иначе 5В40 е до по ниска температура , но това означава ,че е и за такава и през лятото, а при нас не рядко, тя е над 40 и то става , като водичка.

За задно моторче не съм патил, сега ми стря водата отзад , но чакам да се стопли времето. Не е проблем да се свали и да се види какво е моторчето ето ти един руски саит дето има таблица сравнителна от какво ставаhttp://chinamobil.ru/wiki/doku.php/great_wall:great_wall_hover:start  , ако не в него виж в  друг. Моторчето може и да се ремонтира предполагам там дето навиват мотори за перални и други..., но най вероятно е стандартно и ще се намери.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много Ви благодаря! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
На 1.01.2019 г. at 16:55, m.todorova написа:

Задната чистачка не работи. Бях на сервиз, казаха че моторчето не работи. Та въпросът ми е моторчето точно от същият модел ли трябва да е или може от друг?

Честита придобивка и за Много години :)

Едва ли е моторчето ;) Мързяло ги е!

Проблема е в оста на въртене, там влиза вода, ръждясва и запича. Моторчето е слабо и не може да преодолее триенето и вътре изкача от леглото си една малка зъбчатка!

Решението: Сваля се чистачката отвън като при нея има и една странна гайка за която трябва раздвижен ключ, отвътре се сваля кората, има 3 болта и всичко излиза заедно ( моторчето и оста ). Останалото е внимателно разглобяване, почистване и обратно. Вземи си грес и напълни хубаво вътре зъбчатките, че после много тракат! Зегера не го мисли, най вероятно ще се счупи при махането, има си такива за по 2-3ст.

Успех! :)

П.С.: Най вероятно няюа да се хванеш ти да го правиш, но поне да знаеш какво и как.

Редактирано от nork

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бравоооо!!! Ето това е помощ- форумска.......

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
On Tuesday, January 01, 2019 at 6:13 PM, Kan4o said:

Аз съм твърд привърженик, че маслото се сменя според температурата на въздуха  и за България е такава,че да се кара с 10В40 иначе 5В40 е до по ниска температура , но това означава ,че е и за такава и през лятото, а при нас не рядко, тя е над 40 и то става , като водичка.

За задно моторче не съм патил, сега ми стря водата отзад , но чакам да се стопли времето. Не е проблем да се свали и да се види какво е моторчето ето ти един руски саит дето има таблица сравнителна от какво ставаhttp://chinamobil.ru/wiki/doku.php/great_wall:great_wall_hover:start  , ако не в него виж в  друг. Моторчето може и да се ремонтира предполагам там дето навиват мотори за перални и други..., но най вероятно е стандартно и ще се намери.

10в40 и 5в40 имат еднакъв вискозитет в работна температура. 5в40 е по добро за студено време защото не е толкова гъсто при студен мотор или иначе казано стартера ще завърти мотора по лесно и маслото ще маже по лесно. При достигане на работна температура разлика нема. Разликата между 5в и 10в лятото също е никава тъй като работна температура се достига значително по бързо. 

Иначе и двата вискозитета са правилни за тоя мотор, въпрос на личен избор.

Ето и интересно четиво за маслата

https://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=214548

Редактирано от vencibull

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 8 часа, nork написа:

Честита придобивка и за Много години :)

Едва ли е моторчето ;) Мързяло ги е!

Проблема е в оста на въртене, там влиза вода, ръждясва и запича. Моторчето е слабо и не може да преодолее триенето и вътре изкача от леглото си една малка зъбчатка!

Решението: Сваля се чистачката отвън като при нея има и една странна гайка за която трябва раздвижен ключ, отвътре се сваля кората, има 3 болта и всичко излиза заедно ( моторчето и оста ). Останалото е внимателно разглобяване, почистване и обратно. Вземи си грес и напълни хубаво вътре зъбчатките, че после много тракат! Зегера не го мисли, най вероятно ще се счупи при махането, има си такива за по 2-3ст.

Успех! :)

П.С.: Най вероятно няюа да се хванеш ти да го правиш, но поне да знаеш какво и как.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За много години! Благодаря Ви за подробното описание на разрешаването на проблема:rolleyes:

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×