Jump to content

Great wall hover 2.4 4x4 luxury


m.todorova
 Share

Recommended Posts

1. искам да заявя, много добре стоите до колата т.е. тя ви ходи, така и мойта щерка преди да замине за Америката караше с удоволствие тежката машина и по бензиностанциии ме гледаха с интерес , как съм я дал в ръцете на това крехко същество, но иначе тоя звяр лесно се покорява.

2.Във форума има няколко теми няма да ги преразказвам ето ви една от тях:

3.И Ви моля питайте защото има и такъв клип:https://www.vbox7.com/play:262b91e71a   

4. Разбира се ,че се шегувам с интонацията си- вие жените в повечето случаи сте по добри шофьори, защото карате по бавно от нас и не сте нервни на волана. Успех- питайте тук винаги има по един дежурен , като мен, който отговаря на въпроси. Вижте има тема и за маслата в другите кутии и механизми. Моя жипчо е същия и вече имам над 80000 км с него предполагам, че му разбирам... Забравих -честита Нова година, много здраве , любов и Бог да пази България..

Link to comment
Share on other sites

Благодаря Ви! Честита Нова Година! Нека да е здрава, успешна и спокойна за всички! 

Колата е внос и предишният собственик е поставил лепенка, че е сложил масло 10w40, но мои познати ми казаха да се посъветвам преди да сменя маслото, дали не е по-подходящо друго. 

Извинявам се, но имам още един въпрос. Задната чистачка не работи. Бях на сервиз, казаха че моторчето не работи. Та въпросът ми е моторчето точно от същият модел ли трябва да е или може от друг?

Чистачката е в това състояние, изпращам снимка....

Благодаря Ви

received_1809034269191323.jpeg

Link to comment
Share on other sites

Аз съм твърд привърженик, че маслото се сменя според температурата на въздуха  и за България е такава,че да се кара с 10В40 иначе 5В40 е до по ниска температура , но това означава ,че е и за такава и през лятото, а при нас не рядко, тя е над 40 и то става , като водичка.

За задно моторче не съм патил, сега ми стря водата отзад , но чакам да се стопли времето. Не е проблем да се свали и да се види какво е моторчето ето ти един руски саит дето има таблица сравнителна от какво ставаhttp://chinamobil.ru/wiki/doku.php/great_wall:great_wall_hover:start  , ако не в него виж в  друг. Моторчето може и да се ремонтира предполагам там дето навиват мотори за перални и други..., но най вероятно е стандартно и ще се намери.

Link to comment
Share on other sites

На 1.01.2019 г. at 16:55, m.todorova написа:

Задната чистачка не работи. Бях на сервиз, казаха че моторчето не работи. Та въпросът ми е моторчето точно от същият модел ли трябва да е или може от друг?

Честита придобивка и за Много години :)

Едва ли е моторчето ;) Мързяло ги е!

Проблема е в оста на въртене, там влиза вода, ръждясва и запича. Моторчето е слабо и не може да преодолее триенето и вътре изкача от леглото си една малка зъбчатка!

Решението: Сваля се чистачката отвън като при нея има и една странна гайка за която трябва раздвижен ключ, отвътре се сваля кората, има 3 болта и всичко излиза заедно ( моторчето и оста ). Останалото е внимателно разглобяване, почистване и обратно. Вземи си грес и напълни хубаво вътре зъбчатките, че после много тракат! Зегера не го мисли, най вероятно ще се счупи при махането, има си такива за по 2-3ст.

Успех! :)

П.С.: Най вероятно няюа да се хванеш ти да го правиш, но поне да знаеш какво и как.

Edited by nork
Link to comment
Share on other sites

On Tuesday, January 01, 2019 at 6:13 PM, Kan4o said:

Аз съм твърд привърженик, че маслото се сменя според температурата на въздуха  и за България е такава,че да се кара с 10В40 иначе 5В40 е до по ниска температура , но това означава ,че е и за такава и през лятото, а при нас не рядко, тя е над 40 и то става , като водичка.

За задно моторче не съм патил, сега ми стря водата отзад , но чакам да се стопли времето. Не е проблем да се свали и да се види какво е моторчето ето ти един руски саит дето има таблица сравнителна от какво ставаhttp://chinamobil.ru/wiki/doku.php/great_wall:great_wall_hover:start  , ако не в него виж в  друг. Моторчето може и да се ремонтира предполагам там дето навиват мотори за перални и други..., но най вероятно е стандартно и ще се намери.

10в40 и 5в40 имат еднакъв вискозитет в работна температура. 5в40 е по добро за студено време защото не е толкова гъсто при студен мотор или иначе казано стартера ще завърти мотора по лесно и маслото ще маже по лесно. При достигане на работна температура разлика нема. Разликата между 5в и 10в лятото също е никава тъй като работна температура се достига значително по бързо. 

Иначе и двата вискозитета са правилни за тоя мотор, въпрос на личен избор.

Ето и интересно четиво за маслата

https://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=214548

Edited by vencibull
Link to comment
Share on other sites

Преди 8 часа, nork написа:

Честита придобивка и за Много години :)

Едва ли е моторчето ;) Мързяло ги е!

Проблема е в оста на въртене, там влиза вода, ръждясва и запича. Моторчето е слабо и не може да преодолее триенето и вътре изкача от леглото си една малка зъбчатка!

Решението: Сваля се чистачката отвън като при нея има и една странна гайка за която трябва раздвижен ключ, отвътре се сваля кората, има 3 болта и всичко излиза заедно ( моторчето и оста ). Останалото е внимателно разглобяване, почистване и обратно. Вземи си грес и напълни хубаво вътре зъбчатките, че после много тракат! Зегера не го мисли, най вероятно ще се счупи при махането, има си такива за по 2-3ст.

Успех! :)

П.С.: Най вероятно няюа да се хванеш ти да го правиш, но поне да знаеш какво и как.

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...