stm Публикувано 10 Септември, 2018 Share Публикувано 10 Септември, 2018 Здравейте , колеги предполагам че темата ще е полезна за много от нас Крайното гърне на моя Hover H5 ,2012 г. , 2,4 бензин газ се предаде .... Минах през едни много дълбоки коловози напречно на тях в гората , последното гърне се удари доста здраво и се проби от горната част към купето . Но като го виждам колко е прогнило - само това е чакало... Оригиналното гърне в официалния представител е над 600 лв ...Гърнето е с размери 55 см дължина , 30 см широчина (в най широката част ) , 18см височина ( в най широката част ),диаметъра на тръбата е 55мм Ходих при един майстор тук във Варна - той ми изкара всякакви теории , как не знаел вътре в гърнето какво имало и не знаел какво да сложи . Варианти имало много но той не бил сигурен .... Споделете някой правил ли е нешо подобно ? Ако ще се сменя с някакво алтернатовно гърне , какво гърне какво точно да търся - марка , модел автомобил? Сега се замислям от мицубиши 2,4 мотора крайното гърне не би ли трябвало да е нещо подобно ? Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stm Отговорено 10 Септември, 2018 Автор Share Отговорено 10 Септември, 2018 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vencibull Отговорено 10 Септември, 2018 Share Отговорено 10 Септември, 2018 Бих заложил на някое возило с подобни като характеристики мотор и бих му взел гърнето. Също така като избираш гледай вътреншия диаметър на тръбата - вътрешното Ф би трябвало да е 50мм. Не взимай по-тясно, ще давиш двигателя. Ако е по-широко няма да има негативни последствия. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kan4o Отговорено 10 Септември, 2018 Share Отговорено 10 Септември, 2018 Това е човекът.https://www.business.bg/f-89223/krasimir-georgiev.html преди 7-8 години ми смени целия на Ситроена с алуминиево покритие- тръби, гърнета всичко от тогава не се е обадил и не е изгнил. След това смени на Пежо 307 също бетон...април ходих при него за жипката. Оказа се скъсана гъвкава връзка....смени я и го питах за гърнето. Отговора е - няма проблеми поръчам- идва и слагам...вярвам му - работи с мерак. А аз периодично го боядисвам със спрей за аспуси и черен спрей двукомпонентен , както и цялата отдолу...оказва влияние. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stm Отговорено 11 Септември, 2018 Автор Share Отговорено 11 Септември, 2018 (Редактирано) Тук намерих тем на руски но е за H3 https://www.drive2.ru/l/6537766/ http://www.81371.ru/article/article/?id=1 Братушките слагат гърне от Опел Фронтера Б Редактирано 11 Септември, 2018 от stm Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Momo Отговорено 13 Януари, 2020 Share Отговорено 13 Януари, 2020 Сменях гърне от тоуота хайлукс мисля че беше 2.5 дизел ново Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasimir Balabanov Отговорено 12 Февруари, 2020 Share Отговорено 12 Февруари, 2020 Здравейте, Аз сложих това което е написал stm , Пригодимо е, Красимир Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мариян Отговорено 12 Февруари, 2020 Share Отговорено 12 Февруари, 2020 Краси не каза какъв беше проблема с фаровете. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasimir Balabanov Отговорено 4 Март, 2020 Share Отговорено 4 Март, 2020 Здравейте, Какъв е бил проблема не знам . Отидох след една вечер с мултицет и всичко работеше. Но съм го написал е темата Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.