preslav_cuv Публикувано 23 Август, 2018 Share Публикувано 23 Август, 2018 Здравейте, Търся касета за заден диференциал за Hover CUV 2008 2.4, 38 зъба. Може и цял диференциал. Поздрави Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kan4o Отговорено 23 Август, 2018 Share Отговорено 23 Август, 2018 (Редактирано) Търси тук и в руските сайтова там има пълен списък с аналози http://chinamobil.ru/wiki/doku.php/great_wall:great_wall_hover:neoriginalnye_zapchasti до сега никой май не е търсил такава касета виж и по моргите вече има доста катастрофирали...Успех после напиши как си се справил... Еи ти един Н5 на части, аз смятам, че диферинцияла е същия https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=21423844652834517 Редактирано 23 Август, 2018 от Kan4o Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vencibull Отговорено 23 Август, 2018 Share Отговорено 23 Август, 2018 Оглеждай се за хувъри след 2009 - преди това се слага предимно 4.55. Внимавай да не вземеш такъв. Един в олх продаваше цял диф за 400лв което ми се струва множко за тия кошове. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kan4o Отговорено 23 Август, 2018 Share Отговорено 23 Август, 2018 Това нищо не ми говори обясни го!!! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vencibull Отговорено 23 Август, 2018 Share Отговорено 23 Август, 2018 (Редактирано) 38 зъба на короната и 8 на пиньона - 38/8= 4.22 предавателно число. Хувърите след 2009 са предимно с 41/9 = 4.55 ( тези с 2.4двг ) дизелите 2.0 не знам с какви са. Аз съм с 3.9 - най бързия което за моите нужди е кофти. Редактирано 23 Август, 2018 от vencibull Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kan4o Отговорено 24 Август, 2018 Share Отговорено 24 Август, 2018 За това ли говориш изброих 9 на пиньона и 31 на короната , ако на чертежа може да се вярва разбира се...Ако са различни след 2009 това според мен означава, че целия диференциал е различен... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vencibull Отговорено 24 Август, 2018 Share Отговорено 24 Август, 2018 Не съм сигурен, че чертежа е точен от гледна точка на зъбите на корона и пиньон. Ако е така това значи че предавателното число на диференциала е 3.44, което е супер бърз диференциал и диференциали под 4 обикновенно се слагат на мощни автомобили. Реално колкото по ниско е числото на диференциала, толкова по-малко обороти на кардана са нужни да го завъртят, съответно трябва повече мощност и обратно - високо предвателно число, значи повече обороти на кардана за по-малко на гумите, което е като разликата да караш велосипед на 1ва и на 12та скорост - на първа въртиш много с малко усилие, на 12та въртиш по-малко, но с по-голямо усилие. Съмнявам се грейт уол да имат диференциали 3.44 ( поне аз не съм чувал, а доста съм прочел ) Ако е така с новите модели най-вероятно има изменения и по предавките в скоростите, но се съмнявам. Диференциалите на хувър 3 и 5 са напълно взаимнозаменяеми. Предавателните числа са 3.9; 4.22; 4.55 и 4.88. Тези с 3.9 ги слагат на 2.5 и 2.8 дизел, 4.22, 4.55 и 4.88 ги слагат на бензиновите, като 4.55 и 4.88 са по-ранните модели до около 2008, след това слагат 4.22. 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
preslav_cuv Отговорено 28 Август, 2018 Автор Share Отговорено 28 Август, 2018 Благодаря за активността като цяло гледах и в руски и в китайски сайтове, звънях на всички обяви, които намерих, но или са различен брой зъби, или продават цял автомобил за части. Продължавам да търся! Междрувременно, качвам малко тъжни изображения Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vencibull Отговорено 28 Август, 2018 Share Отговорено 28 Август, 2018 (Редактирано) Значи това с различния брой зъби не е чак толкова лошо. Ако ти си 4.22 и някой има 4.55 на добра цена - няма кво да го мислиш, грабваш директно ( ама и преден и заден трябва ). Колата ще е доста по-пъргава и ще има по-малко натоварване върху трансмисията. Отделно че ако решиш да слагаш по-големи гуми няма да ги усети толкова много. Лошото е че искат тука някви 400лв на мост, което за грейтуолски мост е скандално. Имаше един продаваше 2 моста за 700лв, та ако го спазариш да ти ги даде взимаш диференциалите и отделно пускаш за продажба каретата. Аз лично бих купил каретата, че моите не знам колко още ще издеянат Редактирано 28 Август, 2018 от vencibull Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kan4o Отговорено 28 Август, 2018 Share Отговорено 28 Август, 2018 Аз , както казва милиционера "не съм импотентен по въпроса" , но мога да споделя нещо...но времето на УАЗ-469 слабо място бяха диференциалите- ако се строши един след това се трошаха, като фафлени кори и то бе защото в описанието бяха дадени едни следи как се опират зъб в зъб зъбните търкалета. Снемаха се с цигарена хартия- до като не ги направиш максимално да се приближават до моделите в сервизното описание са трошаха....та това искам да подчертая , защото виждам следи от износване на първата снимка........дали не е това фактора !!!!!! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Явор Отговорено 28 Август, 2018 Share Отговорено 28 Август, 2018 (Редактирано) https://www.olx.bg/ad/mostove-greyt-uol-hovar-h5-great-wall-hover-h5-preden-zaden-most-CID360-ID7upJf.html#40ea29993d и направо сменяй целия диф Редактирано 28 Август, 2018 от Явор Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
preslav_cuv Отговорено 29 Август, 2018 Автор Share Отговорено 29 Август, 2018 (Редактирано) Прави сте... зъбите наистина са оронени, така че гледам опциите за нов диференциал. Поради липсата на същия, ще презвъня за възможност да взема преден и заден с 41 зъба на короната.Презвънял съм повечето обяви (казано иначе, всички, които намерих), така че се надявам тези дни да стигна до крайно решение. П.П за каретата ще говорим допълнително П.П.П. ...между другото, не е тук темата, но CUV и H5 същият автомобил в различни години ли е? На доста места CUV-та (2008г, примерно), се водят за H5. Стоповете са същите, имат някои доста големи прилики Редактирано 29 Август, 2018 от preslav_cuv Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kan4o Отговорено 29 Август, 2018 Share Отговорено 29 Август, 2018 Разлики във фарове , и от там в калници предни . Задните са същата форма само дето са лед... в двигателя и компютъра - по прост е- няма камери и т.н. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vencibull Отговорено 30 Август, 2018 Share Отговорено 30 Август, 2018 10 hours ago, preslav_cuv said: Прави сте... зъбите наистина са оронени, така че гледам опциите за нов диференциал. Поради липсата на същия, ще презвъня за възможност да взема преден и заден с 41 зъба на короната.Презвънял съм повечето обяви (казано иначе, всички, които намерих), така че се надявам тези дни да стигна до крайно решение. П.П за каретата ще говорим допълнително П.П.П. ...между другото, не е тук темата, но CUV и H5 същият автомобил в различни години ли е? На доста места CUV-та (2008г, примерно), се водят за H5. Стоповете са същите, имат някои доста големи прилики Е като звъня нямат дифове, не ги дават или нещо друго? Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
preslav_cuv Отговорено 31 Август, 2018 Автор Share Отговорено 31 Август, 2018 Обикновено не искат да разглобяват. Чакам резолюция тия дни. От сервиза ми се обадиха междувременно и казаха, че може би по-голяма корона не е добра идея, тъй като ще вдигне оборотите. Пример ми дадоха че със 120км/ч ще се наложи да карам на 3к, не 2к оборота след смяната. Какво смятате? Офф/ а дали стоповете са взаимозаменяеми между новия и стария модел? Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vencibull Отговорено 31 Август, 2018 Share Отговорено 31 Август, 2018 Колега не знам в кой сервиз ходиш, ама от 4.22 предавателно число да минеш на 4.55 със сигурност няма да има разлика от 1000 оборота на 5та скорост при 120км/ч. разликата ще е около 11% Което значи че ако на 120 караш на 2к оборота с нови дифове ще караш с около 2200. Най-добре ще си е да си останеш със същото предавателно число, ако не смяташ да слагаш големи гуми и не те влече по черните пътища. Но ако нямаш друг вариант и трябва да вземеш 4.55 разликата не е нищо притеснително. Точно обратното - на малките предавки в града теоритично би трябвало да ти свали разхода, заради по-лесното потегляне и развъртане. Също така "лек" на разликата в главната предавка може да се компенсира с малко по-големи гуми. Ако под стопове имаш впредвид самото стъкло - да, заменяеми са, просто на 5цата са диодни, на 3ките сме с нормални. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
preslav_cuv Отговорено 3 Ноември, 2018 Автор Share Отговорено 3 Ноември, 2018 Аз все пак да пиша със закъснение Смених диференциала с втора ръка, струваше около 500лв. От горял автомобил, но всичко изглеждаше ок. Почистен и добре смазан, до момента не ми е направил проблем, за щастие. Като цяло удоволствието ми струва 500лв + масла + пътна помощ, та не беше евтино, но поне оправихме проблема. Диференциалът намерих в Olx, включи доста звънене. Благодаря на всички за помощта! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.