Jump to content
preslav_cuv

Касета диференциал Hover CUV 9:38

Recommended Posts

Здравейте,

Търся касета за заден диференциал за Hover CUV 2008 2.4, 38 зъба. Може и цял диференциал.

Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Търси тук и в руските сайтова там има пълен списък с аналози http://chinamobil.ru/wiki/doku.php/great_wall:great_wall_hover:neoriginalnye_zapchasti  до сега никой май не е търсил такава касета виж и по моргите вече има доста катастрофирали...Успех после напиши как си се справил...

Еи ти един Н5 на части, аз смятам, че диферинцияла е същия https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=21423844652834517

Редактирано от Kan4o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оглеждай се за хувъри след 2009 - преди това се слага предимно 4.55. Внимавай да не вземеш такъв. Един в олх продаваше цял диф за 400лв което ми се струва множко за тия кошове.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

38 зъба на короната и 8 на пиньона - 38/8= 4.22 предавателно число. Хувърите след 2009 са предимно с 41/9 = 4.55 ( тези с 2.4двг ) дизелите 2.0 не знам с какви са. Аз съм с 3.9 - най бързия което за моите нужди е кофти.

Редактирано от vencibull

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За това ли говориш изброих 9 на пиньона и 31 на короната , ако на чертежа може да се вярва разбира се...Ако са различни след 2009 това според мен означава, че целия диференциал е различен...

2-27.JPG

2-28.JPG

2-29.JPG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм сигурен, че чертежа е точен от гледна точка на зъбите на корона и пиньон. Ако е така това значи че предавателното число на диференциала е 3.44, което е супер бърз диференциал и диференциали под 4 обикновенно се слагат на мощни автомобили. Реално колкото по ниско е числото на диференциала, толкова по-малко обороти на кардана са нужни да го завъртят, съответно трябва повече мощност и обратно - високо предвателно число, значи повече обороти на кардана за по-малко на гумите, което е като разликата да караш велосипед на 1ва и на 12та скорост - на първа въртиш много с малко усилие, на 12та въртиш по-малко, но с по-голямо усилие. Съмнявам се грейт уол да имат диференциали 3.44 ( поне аз не съм чувал, а доста съм прочел ) Ако е така с новите модели най-вероятно има изменения и по предавките в скоростите, но се съмнявам. Диференциалите на хувър 3 и 5 са напълно взаимнозаменяеми. Предавателните числа са 3.9; 4.22; 4.55 и 4.88. Тези с 3.9 ги слагат на 2.5 и 2.8 дизел, 4.22, 4.55 и 4.88 ги слагат на бензиновите, като 4.55 и 4.88 са по-ранните модели до около 2008, след това слагат 4.22. 

 

 

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за активността :) като цяло гледах и в руски и в китайски сайтове, звънях на всички обяви, които намерих, но или са различен брой зъби, или продават цял автомобил за части. Продължавам да търся! 

Междрувременно, качвам малко тъжни изображения

received_1017253005121455.jpeg

received_393822141151561.jpeg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи това с различния брой зъби не е чак толкова лошо. Ако ти си 4.22 и някой има 4.55 на добра цена - няма кво да го мислиш, грабваш директно ( ама и преден и заден трябва ). Колата ще е доста по-пъргава и ще има по-малко натоварване върху трансмисията. Отделно че ако решиш да слагаш по-големи гуми няма да ги усети толкова много. Лошото е че искат тука някви 400лв на мост, което за грейтуолски мост е скандално. Имаше един продаваше 2 моста за 700лв, та ако го спазариш да ти ги даде взимаш диференциалите и отделно пускаш за продажба каретата. Аз лично бих купил каретата, че моите не знам колко още ще издеянат :D 

Редактирано от vencibull

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз , както казва милиционера "не съм импотентен по въпроса" , но мога да споделя нещо...но времето на УАЗ-469 слабо място бяха диференциалите- ако се строши един след това се трошаха, като фафлени кори и то бе защото в описанието бяха дадени едни следи как се опират зъб в зъб зъбните търкалета. Снемаха се с цигарена хартия- до като не ги направиш максимално да се приближават до моделите в сервизното описание са трошаха....та това искам да подчертая , защото виждам следи от износване на първата снимка........дали не е това фактора !!!!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://www.olx.bg/ad/mostove-greyt-uol-hovar-h5-great-wall-hover-h5-preden-zaden-most-CID360-ID7upJf.html#40ea29993d

 и направо сменяй целия диф

Редактирано от Явор

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прави сте... зъбите наистина са оронени, така че гледам опциите за нов диференциал. Поради липсата на същия, ще презвъня за възможност да взема преден и заден с 41 зъба на короната.Презвънял съм повечето обяви (казано иначе, всички, които намерих), така че се надявам тези дни да стигна до крайно решение. 

П.П за каретата ще говорим допълнително :D 

 

П.П.П. ...между другото, не е тук темата, но CUV и H5 същият автомобил в различни години ли е? На доста места CUV-та (2008г, примерно), се водят за H5. Стоповете са същите, имат някои доста големи прилики

Редактирано от preslav_cuv

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разлики във фарове , и от там в калници предни . Задните са същата форма само дето са лед... в двигателя и компютъра - по прост е- няма камери и т.н.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
10 hours ago, preslav_cuv said:

Прави сте... зъбите наистина са оронени, така че гледам опциите за нов диференциал. Поради липсата на същия, ще презвъня за възможност да взема преден и заден с 41 зъба на короната.Презвънял съм повечето обяви (казано иначе, всички, които намерих), така че се надявам тези дни да стигна до крайно решение. 

П.П за каретата ще говорим допълнително :D 

 

П.П.П. ...между другото, не е тук темата, но CUV и H5 същият автомобил в различни години ли е? На доста места CUV-та (2008г, примерно), се водят за H5. Стоповете са същите, имат някои доста големи прилики

Е като звъня нямат дифове, не ги дават или нещо друго? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обикновено не искат да разглобяват. Чакам резолюция тия дни.

От сервиза ми се обадиха междувременно и казаха, че може би по-голяма корона не е добра идея, тъй като ще вдигне оборотите. Пример ми дадоха че със 120км/ч ще се наложи да карам на 3к, не 2к оборота след смяната. Какво смятате?

Офф/ а дали стоповете са взаимозаменяеми между новия и стария модел?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега не знам в кой сервиз ходиш, ама от 4.22 предавателно число да минеш на 4.55 със сигурност няма да има разлика от 1000 оборота на 5та скорост при 120км/ч. разликата ще е около 11% Което значи че ако на 120 караш на 2к оборота с нови дифове ще караш с около 2200. Най-добре ще си е да си останеш със същото предавателно число, ако не смяташ да слагаш големи гуми и не те влече по черните пътища. Но ако нямаш друг вариант и трябва да вземеш 4.55 разликата не е нищо притеснително. Точно обратното - на малките предавки в града теоритично би трябвало да ти свали разхода, заради по-лесното потегляне и развъртане.
Също така "лек" на разликата в главната предавка може да се компенсира с малко по-големи гуми. Ако под стопове имаш впредвид самото стъкло - да, заменяеми са, просто на 5цата са диодни, на 3ките сме с нормални. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз все пак да пиша със закъснение :) 

Смених диференциала с втора ръка, струваше около 500лв. От горял автомобил, но всичко изглеждаше ок. Почистен и добре смазан, до момента не ми е направил проблем, за щастие.

Като цяло удоволствието ми струва 500лв + масла + пътна помощ, та не беше евтино, но поне оправихме проблема.

Диференциалът намерих в Olx, включи доста звънене.

 

Благодаря на всички за помощта!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

×