Jump to content

Касета диференциал Hover CUV 9:38


preslav_cuv

Recommended Posts

Търси тук и в руските сайтова там има пълен списък с аналози http://chinamobil.ru/wiki/doku.php/great_wall:great_wall_hover:neoriginalnye_zapchasti  до сега никой май не е търсил такава касета виж и по моргите вече има доста катастрофирали...Успех после напиши как си се справил...

Еи ти един Н5 на части, аз смятам, че диферинцияла е същия https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=21423844652834517

Редактирано от Kan4o
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оглеждай се за хувъри след 2009 - преди това се слага предимно 4.55. Внимавай да не вземеш такъв. Един в олх продаваше цял диф за 400лв което ми се струва множко за тия кошове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

38 зъба на короната и 8 на пиньона - 38/8= 4.22 предавателно число. Хувърите след 2009 са предимно с 41/9 = 4.55 ( тези с 2.4двг ) дизелите 2.0 не знам с какви са. Аз съм с 3.9 - най бързия което за моите нужди е кофти.

Редактирано от vencibull
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За това ли говориш изброих 9 на пиньона и 31 на короната , ако на чертежа може да се вярва разбира се...Ако са различни след 2009 това според мен означава, че целия диференциал е различен...

2-27.JPG

2-28.JPG

2-29.JPG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм сигурен, че чертежа е точен от гледна точка на зъбите на корона и пиньон. Ако е така това значи че предавателното число на диференциала е 3.44, което е супер бърз диференциал и диференциали под 4 обикновенно се слагат на мощни автомобили. Реално колкото по ниско е числото на диференциала, толкова по-малко обороти на кардана са нужни да го завъртят, съответно трябва повече мощност и обратно - високо предвателно число, значи повече обороти на кардана за по-малко на гумите, което е като разликата да караш велосипед на 1ва и на 12та скорост - на първа въртиш много с малко усилие, на 12та въртиш по-малко, но с по-голямо усилие. Съмнявам се грейт уол да имат диференциали 3.44 ( поне аз не съм чувал, а доста съм прочел ) Ако е така с новите модели най-вероятно има изменения и по предавките в скоростите, но се съмнявам. Диференциалите на хувър 3 и 5 са напълно взаимнозаменяеми. Предавателните числа са 3.9; 4.22; 4.55 и 4.88. Тези с 3.9 ги слагат на 2.5 и 2.8 дизел, 4.22, 4.55 и 4.88 ги слагат на бензиновите, като 4.55 и 4.88 са по-ранните модели до около 2008, след това слагат 4.22. 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за активността :) като цяло гледах и в руски и в китайски сайтове, звънях на всички обяви, които намерих, но или са различен брой зъби, или продават цял автомобил за части. Продължавам да търся! 

Междрувременно, качвам малко тъжни изображения

received_1017253005121455.jpeg

received_393822141151561.jpeg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи това с различния брой зъби не е чак толкова лошо. Ако ти си 4.22 и някой има 4.55 на добра цена - няма кво да го мислиш, грабваш директно ( ама и преден и заден трябва ). Колата ще е доста по-пъргава и ще има по-малко натоварване върху трансмисията. Отделно че ако решиш да слагаш по-големи гуми няма да ги усети толкова много. Лошото е че искат тука някви 400лв на мост, което за грейтуолски мост е скандално. Имаше един продаваше 2 моста за 700лв, та ако го спазариш да ти ги даде взимаш диференциалите и отделно пускаш за продажба каретата. Аз лично бих купил каретата, че моите не знам колко още ще издеянат :D 

Редактирано от vencibull
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз , както казва милиционера "не съм импотентен по въпроса" , но мога да споделя нещо...но времето на УАЗ-469 слабо място бяха диференциалите- ако се строши един след това се трошаха, като фафлени кори и то бе защото в описанието бяха дадени едни следи как се опират зъб в зъб зъбните търкалета. Снемаха се с цигарена хартия- до като не ги направиш максимално да се приближават до моделите в сервизното описание са трошаха....та това искам да подчертая , защото виждам следи от износване на първата снимка........дали не е това фактора !!!!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://www.olx.bg/ad/mostove-greyt-uol-hovar-h5-great-wall-hover-h5-preden-zaden-most-CID360-ID7upJf.html#40ea29993d

 и направо сменяй целия диф

Редактирано от Явор
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прави сте... зъбите наистина са оронени, така че гледам опциите за нов диференциал. Поради липсата на същия, ще презвъня за възможност да взема преден и заден с 41 зъба на короната.Презвънял съм повечето обяви (казано иначе, всички, които намерих), така че се надявам тези дни да стигна до крайно решение. 

П.П за каретата ще говорим допълнително :D 

 

П.П.П. ...между другото, не е тук темата, но CUV и H5 същият автомобил в различни години ли е? На доста места CUV-та (2008г, примерно), се водят за H5. Стоповете са същите, имат някои доста големи прилики

Редактирано от preslav_cuv
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

10 hours ago, preslav_cuv said:

Прави сте... зъбите наистина са оронени, така че гледам опциите за нов диференциал. Поради липсата на същия, ще презвъня за възможност да взема преден и заден с 41 зъба на короната.Презвънял съм повечето обяви (казано иначе, всички, които намерих), така че се надявам тези дни да стигна до крайно решение. 

П.П за каретата ще говорим допълнително :D 

 

П.П.П. ...между другото, не е тук темата, но CUV и H5 същият автомобил в различни години ли е? На доста места CUV-та (2008г, примерно), се водят за H5. Стоповете са същите, имат някои доста големи прилики

Е като звъня нямат дифове, не ги дават или нещо друго? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обикновено не искат да разглобяват. Чакам резолюция тия дни.

От сервиза ми се обадиха междувременно и казаха, че може би по-голяма корона не е добра идея, тъй като ще вдигне оборотите. Пример ми дадоха че със 120км/ч ще се наложи да карам на 3к, не 2к оборота след смяната. Какво смятате?

Офф/ а дали стоповете са взаимозаменяеми между новия и стария модел?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега не знам в кой сервиз ходиш, ама от 4.22 предавателно число да минеш на 4.55 със сигурност няма да има разлика от 1000 оборота на 5та скорост при 120км/ч. разликата ще е около 11% Което значи че ако на 120 караш на 2к оборота с нови дифове ще караш с около 2200. Най-добре ще си е да си останеш със същото предавателно число, ако не смяташ да слагаш големи гуми и не те влече по черните пътища. Но ако нямаш друг вариант и трябва да вземеш 4.55 разликата не е нищо притеснително. Точно обратното - на малките предавки в града теоритично би трябвало да ти свали разхода, заради по-лесното потегляне и развъртане.
Също така "лек" на разликата в главната предавка може да се компенсира с малко по-големи гуми. Ако под стопове имаш впредвид самото стъкло - да, заменяеми са, просто на 5цата са диодни, на 3ките сме с нормални. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Аз все пак да пиша със закъснение :) 

Смених диференциала с втора ръка, струваше около 500лв. От горял автомобил, но всичко изглеждаше ок. Почистен и добре смазан, до момента не ми е направил проблем, за щастие.

Като цяло удоволствието ми струва 500лв + масла + пътна помощ, та не беше евтино, но поне оправихме проблема.

Диференциалът намерих в Olx, включи доста звънене.

 

Благодаря на всички за помощта!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...