zuki Posted September 9, 2017 Share Posted September 9, 2017 Здравейте, карам Great Wall Cuv от 3 месеца, смених гарнитура на главата, защото вкаравше антифриз в 4-ти цилиндър, а като караш по дълго пълнеше раширителния съд в следствие на което почваше да вдига тем. на двигателя. Сега стрелката за темп.си стои винаги по средата,само един път като задържах оборотите на 5100 на трета предавка за около 1мин. по нагорнище започна да се увеличава тем.,но докато включих на 5-та предавка веднага започна да се възстановява до нормалното.Въпроса ми е дали това е нормално? Видях ,че руснаците доплнително охлаждат 4-ти цилиндър,има капачка на главата,където я пробиват и поставят тръбичка и я свързват към парното. Ако някой е пробвал по-горе написаното да си каже впечатленията дали и при него е така. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krasimirr Posted September 10, 2017 Share Posted September 10, 2017 Дай линк към тази разработка да я разгледам. При мен е малко преди средата или средата в големите жеги , а след това вентилатора подържа тези нива. Тръбата която излиза от водната помпа и минава под изпускателните колектори също създава ядове на охлаждането. Много е тънкостенна и става на малки дупки където е извивката при монтажната планка към блока. Температурата е голяма там от колекторите и изпаряват протеклото,а системата взема въздух. Огледай тръбата внимателно от долната страна и ако има оцветявания в зависимост от цвета на антифриза сваляш,надуваш в един леген и на аргон или СО или нова - по избор. Това като профилактика , а иначе 5100 на трета........това на 4L ли е 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zuki Posted September 10, 2017 Author Share Posted September 10, 2017 Тук се вижда, след изпускателните колектори,има маркуч който излиза от главата и с тетка се свързва към изхода(входа) на парното.Оригинално там има само една капачка с два болта. 5100 оборота на 2H на трета предавка с климатик по баир нагоре за около 1-2 мин.Иначе при нормано каране в трафик или магистрала с или без климатик температурата е на средата.Като я закачих на компа се видя ,че перката първата степен включва на 95 гр. Има още един линк където са сложили допълнителна помпа която да върти водата,но като го намеря клипа,ще пусна линк. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zuki Posted September 10, 2017 Author Share Posted September 10, 2017 Ето линк с обяснение Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zuki Posted September 10, 2017 Author Share Posted September 10, 2017 Ето линк с допълнителната помпа Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gwhover Posted November 22, 2017 Share Posted November 22, 2017 Колеги, интересно ми е дали имате наблюдения за проблем с гарнитури и/или определени антифризи за H5. Освен мен, съсед със същия джип ми се оплака, че и той е сменил гарнитура на глава след теч на антифриз и влизане на въздух/газове в системата. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.