zuki

Температура на двигателя

Recommended Posts

Здравейте, карам Great Wall Cuv от 3 месеца, смених гарнитура на главата, защото вкаравше антифриз в 4-ти цилиндър, а като караш по дълго пълнеше раширителния съд в следствие на което почваше да вдига тем. на двигателя. Сега стрелката за темп.си стои винаги по средата,само един път като задържах оборотите на 5100 на трета предавка за около 1мин. по нагорнище започна да се увеличава тем.,но докато включих на 5-та предавка веднага започна да се възстановява до нормалното.Въпроса ми е дали това е нормално?

Видях ,че руснаците доплнително охлаждат 4-ти цилиндър,има капачка на главата,където я пробиват и поставят тръбичка и я свързват към парното. Ако някой е пробвал по-горе написаното да си каже впечатленията дали и при него е така.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дай линк към тази разработка да я разгледам.

При мен е малко преди средата или средата в големите жеги , а след това вентилатора подържа тези нива.

Тръбата която излиза от водната помпа и минава под изпускателните колектори също създава ядове на охлаждането.

Много е тънкостенна и става на малки дупки където е извивката при монтажната планка към блока.

Температурата е голяма там от колекторите и изпаряват протеклото,а системата взема въздух.

Огледай тръбата внимателно от долната страна и ако има оцветявания в зависимост от цвета на антифриза сваляш,надуваш в един леген и на аргон или СО или нова - по избор. 

Това като профилактика , а иначе 5100 на трета........това на 4L ли е 

  • Like 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук се вижда, след изпускателните колектори,има маркуч който излиза от главата и с тетка се свързва към изхода(входа) на парното.Оригинално там има само една капачка с два болта.

5100 оборота на 2H на трета предавка с климатик по баир нагоре за около 1-2 мин.Иначе при нормано каране в трафик или магистрала с или без климатик температурата е на средата.Като я закачих на компа се видя ,че перката първата степен включва на 95 гр.

Има още един линк където са сложили допълнителна помпа която да върти водата,но като го намеря клипа,ще пусна линк. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето линк с допълнителната помпа

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, интересно ми е дали имате наблюдения за проблем с гарнитури и/или определени антифризи за H5. Освен мен, съсед със същия джип ми се оплака, че и той е сменил гарнитура на глава след теч на антифриз и влизане на въздух/газове в системата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване