zuki

Members
  • Мнения

    4
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно zuki

  • Ранг
    Newbie

Profile Information

  • Карам:
    hover cuv
  1. Температура на двигателя

    Ето линк с допълнителната помпа
  2. Температура на двигателя

    Ето линк с обяснение
  3. Температура на двигателя

    Тук се вижда, след изпускателните колектори,има маркуч който излиза от главата и с тетка се свързва към изхода(входа) на парното.Оригинално там има само една капачка с два болта. 5100 оборота на 2H на трета предавка с климатик по баир нагоре за около 1-2 мин.Иначе при нормано каране в трафик или магистрала с или без климатик температурата е на средата.Като я закачих на компа се видя ,че перката първата степен включва на 95 гр. Има още един линк където са сложили допълнителна помпа която да върти водата,но като го намеря клипа,ще пусна линк.
  4. Здравейте, карам Great Wall Cuv от 3 месеца, смених гарнитура на главата, защото вкаравше антифриз в 4-ти цилиндър, а като караш по дълго пълнеше раширителния съд в следствие на което почваше да вдига тем. на двигателя. Сега стрелката за темп.си стои винаги по средата,само един път като задържах оборотите на 5100 на трета предавка за около 1мин. по нагорнище започна да се увеличава тем.,но докато включих на 5-та предавка веднага започна да се възстановява до нормалното.Въпроса ми е дали това е нормално? Видях ,че руснаците доплнително охлаждат 4-ти цилиндър,има капачка на главата,където я пробиват и поставят тръбичка и я свързват към парното. Ако някой е пробвал по-горе написаното да си каже впечатленията дали и при него е така.