Jump to content
vencibull

Предавателни числа; блокажи

Recommended Posts

Здравейте,


Някой интересувал ли се е дали в някой от официалните сервизи монтират диференциали с блокаж ( задния ме интересува ) и дали имат дифове с предавка 4.55? За сега е само проучване, но до година мисля да действам по въпроса. При руснаците намерих коронки и пиньони за преден и заден диф 4.55 общо за 25000 рубли или около 900лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това цена до БГ ли е защото доставките са доста хай по принцип и ако не е проблем дай линк да разгледам.

 100% самоблоки - цена 18т.р.

Главные пары:
Главная Пара 4.1 (41/10) Hover задний мост 7 000р.
Главная Пара 4.55 (41/9) Hover передний мост 8 500р.
Главная Пара 4.55 (41/9) Hover задний мост 8 500р.
Главная Пара 4.88 (39/8) задний мост 12 000р.
Главная Пара 4.88 (39/8) передний мост 12 000р.
Главная Пара 5.29 задний мост (сплав AISI8620) 12 500р.
Главная Пара 5.29 передний мост (сплав AISI8620) 12 500р.
Главная Пара 5.71 задний мост (сплав AISI8620) 13 500р.
Главная Пара 5.71 задний мост (сплав AISI8620) 13 500р.

Така си направи разчета,че да прескочиш сервизите които цитираш да не се окаже,че трябва да залагаш апартамент,че да им платиш за труд и настройка. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми за сервиза ще мисля ако ги докарам до тук. За предавателните числа короната и пиньона не са много тежки, имам колега руснак който си ходи 2 пъти годишно и може да ми докара. Проблема е блокажа, там е тежичко. Доколкото знам може да си поръчаш стийд с фабричен блокаж на задния диф, за това и питах дали някой е чувал за ховър дали може в официалния сервиз. Ще е клизма :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата ти е перфектния вариант иначе мито + ДДС.

Скоро изпращах до Русия с ЮПС пратка 7кг./1,8м./0,2Х0,2 - 340лв. стандартната цена без клиентски номер. 

Доста разгледах,гледах и почетох - само 100% блокаж си заслужава.

Всичко останало е за спорта ако излизаш извън пътя. 

Успех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За блокажа и на 60% ти стига, то малко трябва като си се окопал кат свиня. Въпроса е че като ще е гарга - да е рошава. Иначе колегата заминава след 2-3 месеца, но покрай гуми, джанти и лифт се изчерпвам откъм възможност. Надявам се на пролет да съм в бойна готовност за 4.55. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пожелавам от сърце!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

при мен избора клони към мек куейф отзад и някакъв твърд отпред, но още не съм се разбрал със себе си какво искам и откъде да го взема...

знам, че като опция литекс предлагаха мек ийтън за задния диф, но какво и що - не съм питал.  И итъна и куейфа са меки торсени със степен на блокиране до 80%, на мен тия с фрикционите ме ми харесват, но пък твърдите блокажи, като че ли са малко хард, а и не сработват сами.

Руснаците предлагат Вал рейсинг, мек, с неизвестна степен на блокиране, но поляците пък се оплакват от тях, че имало много заводски брак и вече не ги зареждат.

Редактирано от JI_GIT

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×