Jump to content

Предавателни числа; блокажи


vencibull
 Share

Recommended Posts

Здравейте,


Някой интересувал ли се е дали в някой от официалните сервизи монтират диференциали с блокаж ( задния ме интересува ) и дали имат дифове с предавка 4.55? За сега е само проучване, но до година мисля да действам по въпроса. При руснаците намерих коронки и пиньони за преден и заден диф 4.55 общо за 25000 рубли или около 900лв.

Link to comment
Share on other sites

Това цена до БГ ли е защото доставките са доста хай по принцип и ако не е проблем дай линк да разгледам.

 100% самоблоки - цена 18т.р.

Главные пары:
Главная Пара 4.1 (41/10) Hover задний мост 7 000р.
Главная Пара 4.55 (41/9) Hover передний мост 8 500р.
Главная Пара 4.55 (41/9) Hover задний мост 8 500р.
Главная Пара 4.88 (39/8) задний мост 12 000р.
Главная Пара 4.88 (39/8) передний мост 12 000р.
Главная Пара 5.29 задний мост (сплав AISI8620) 12 500р.
Главная Пара 5.29 передний мост (сплав AISI8620) 12 500р.
Главная Пара 5.71 задний мост (сплав AISI8620) 13 500р.
Главная Пара 5.71 задний мост (сплав AISI8620) 13 500р.

Така си направи разчета,че да прескочиш сервизите които цитираш да не се окаже,че трябва да залагаш апартамент,че да им платиш за труд и настройка. 

Link to comment
Share on other sites

Ми за сервиза ще мисля ако ги докарам до тук. За предавателните числа короната и пиньона не са много тежки, имам колега руснак който си ходи 2 пъти годишно и може да ми докара. Проблема е блокажа, там е тежичко. Доколкото знам може да си поръчаш стийд с фабричен блокаж на задния диф, за това и питах дали някой е чувал за ховър дали може в официалния сервиз. Ще е клизма :D

Link to comment
Share on other sites

Колегата ти е перфектния вариант иначе мито + ДДС.

Скоро изпращах до Русия с ЮПС пратка 7кг./1,8м./0,2Х0,2 - 340лв. стандартната цена без клиентски номер. 

Доста разгледах,гледах и почетох - само 100% блокаж си заслужава.

Всичко останало е за спорта ако излизаш извън пътя. 

Успех.

Link to comment
Share on other sites

За блокажа и на 60% ти стига, то малко трябва като си се окопал кат свиня. Въпроса е че като ще е гарга - да е рошава. Иначе колегата заминава след 2-3 месеца, но покрай гуми, джанти и лифт се изчерпвам откъм възможност. Надявам се на пролет да съм в бойна готовност за 4.55. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

при мен избора клони към мек куейф отзад и някакъв твърд отпред, но още не съм се разбрал със себе си какво искам и откъде да го взема...

знам, че като опция литекс предлагаха мек ийтън за задния диф, но какво и що - не съм питал.  И итъна и куейфа са меки торсени със степен на блокиране до 80%, на мен тия с фрикционите ме ми харесват, но пък твърдите блокажи, като че ли са малко хард, а и не сработват сами.

Руснаците предлагат Вал рейсинг, мек, с неизвестна степен на блокиране, но поляците пък се оплакват от тях, че имало много заводски брак и вече не ги зареждат.

Edited by JI_GIT
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Не, като по евтин и сигурен вариант е лебедка, блокажите не са за нашите ширини - скъпи за придобиване, евентуални проблеми на митница, някой трябва да ги монтира, защото си трябват специализирани инструменти там и т.н и т.н. Аз чакам да приключи земния път на моята машина и ще взимам или патрол или тлк 80, грейт уол-а е хубав автомобил, ама за офроуд няма достатъчно афтърмаркет решения, всичко е с нагаждане, напасване, рязане, заваряване и е много досадно. 

Взимай лебедка и си свиркай, там където ще те изтегли лебедката, блокажи няма да помогнат.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...