sergi Публикувано 14 Юни, 2017 Share Публикувано 14 Юни, 2017 Здравейте колеги, Обръщам се за помощ към тези от вас които са от София и имат модела Hoover Cuv,внос от Италия,с фабрична газова уредба марка "Teleflex". Доколкото разбрах тази газова е холандска и е монтирана в Италия на наште GW oт италинската фирма " IMEGA"s.r.l. Проблема ми е,че вече доста време въпреки изобилието на газ сервизи в София,не мога да си намеря сервиз в който да имат необходимия софтуер с който да се свържат с нея и да я диагностицират.С някой сервизи имам късмет и още по телефона ми казват,че не могат да я разчетат,други ме ракарват до тях за да ми кажат същото. Така,че ако някой от вас вече е успял да намери газ сервиз в който да могат да диагностицират тези модели холандски газови уредби,го моля да го сподели на страниците на форума. Благодаря ви предварително. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nork Отговорено 14 Юни, 2017 Share Отговорено 14 Юни, 2017 Какво искаш да ти диагностицират? Аз съм с BRC, но пак е греда - компютрите са заключени и показва само графики и нищо не може да се пипа и настройва.Това ти го казвам да не останеш разочарован дори и да можеш да я прочетеш някъде. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sergi Отговорено 14 Юни, 2017 Автор Share Отговорено 14 Юни, 2017 Искам да видят дали ламбда сондата е наред.Свети ми чека на двигателя,при предпродажбената проверка от Митвас ми казаха евентуално,че може да е от газовата уредба.Когато 2 път отидох да ги питам за цени на останалите части и ги попитах пак за ламбда сондата ми казаха,че е за смяна.И тъй като го засякох,че на газ ми дава при движение със 80 км/ч при извънградско- 13/100.То това вече е повод за проверка на газовата.Чувал съм,че при една такава диагностика може да се види на графиките дали ламбда сондата е наред или не.Така,че ако не е да я сменям,а ако е наред да се търсят други причини за разхода на газ. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasimirr Отговорено 15 Юни, 2017 Share Отговорено 15 Юни, 2017 Здравейте, По логично според мен е да направиш първо диагностика при работа на бензин/да се прочете грешката/ и ако там всичко е ОК/което ме съмнява/ премини към газовата уредба - сондата ако си е заминала ще го покаже и на бензин. Предполагам,че си с Н2 или Н3 и за това те подминават като "малка гара" въпреки,че софтуера за четене на 2,4 би трябвало да е един и същ за Н3 и Н5. Намери си добър диагностик с читава програма за четенена софта на колата и ще си решиш "проблемите". Поздрави, Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasimirr Отговорено 15 Юни, 2017 Share Отговорено 15 Юни, 2017 Големия разход не значи автоматично че нещо не ОК - варианти много. Ако е настроена да "върви като самолет" не се чуди на разхода - 2т купе с нулева аеродинамика. При бедна/богата смес също може да светва чека въпреки че е здрав. За да е под 10 извънградско трябва да усещаш разликата м/у бензин и газ в динамиката на автомобила. Предполагам ,че минимума си го направил - нов въздушен филтър на всеки 10к. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nork Отговорено 15 Юни, 2017 Share Отговорено 15 Юни, 2017 Чека щом свети веднага ще си покаже каква е грешката - бедна, богата смес или ламбдата си е заминала. Дали на бензин или на газ е все едно. Читава ламбда е около 70лв по магазините клиентска цена, а тя се води консуматив. Надали някой я сменял..... За разхода там е друга бира и зависи от много неща: Къде? Кой и как? Състояние на мотора - настройките на газовата са правени на нов мотор! След ххх км дали е същото състояние? - едва ли... Ако това би те успокоило моят среден разход е 17/100 - градско Варна и извънградско със скорост около 100км/ч. И на мен ми се виждаше много, но все пак е камион, а разчета на ск. кутия е доста крив - искаш ли да изпревариш 3 та, иначе е баба на байр....... Сега неща много могат да се направят и всеки сам си избира дали да ги прави - в случая със заключен газов комп или както е при теб, че не можеш даже да го прочетеш почисти дюзите с ултразвук. Ако се наложи да се сменя дюза болката става голяма, филтрите - сменяни, с какви? Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasimirr Отговорено 15 Юни, 2017 Share Отговорено 15 Юни, 2017 (Редактирано) Извинявай ,сега се загледах в снимките които си качил. Замислих се доста дали да пиша,но все пак ще ти кажа какво съм патил с предишна моя кола с ГИ пък ти си решавай. Ако тази диагностика от 01.17.17 е на твоята кола то първата и трета грешки ако е OBD газовата уредба вероятно са свързани с бензиновите тримове,които трябва да се нулират както и работата на дюзите в мили секунди да се изравни,но при положение,че е заключен газовия компютър опитай с извънградско 200-300км. само на бензин и с повечко късмет ще може компа да се адаптира и да нулира бензиновите тримовете сам. Когато стойностите са завишени горивната смес е много богата т.е. висок разход + неравномерна работа и ефект на задавен автомобил при студен двигател - сондата улавя тази нередност и затова чека светва. В общи линии ефекта беше , че когато потеглиш веднага на студен двигател и караш плавно първите 500-600м колата е като задавена,но ако потеглиш агресивно с повечко газ се "оправя",а когато позагрее малко вече е ОК и не се усеща,но разхода си е разход с намалена динамика на всичкото отгоре. Лошото ако не сработи е , че в крайна сметка ще ти трябва читав газаджия за да влезе в компа и да направи настройките т.е. връщаш се в началото на проблема. С риск да обидя някого от форума бих те посъветвал да прочетеш малко по форумите на рено,опел,пежо и т.н.мисля,че там се намира твоето решение. Поздрави, П.П. Започни с форума на рено и раздела за газовите уредби , а и Пловдив ти е на час път !! Лично мен би ме притеснила повече втората грешка,но не се филмирай аз поназнайвам доста , но не съм профи по темата. Редактирано 15 Юни, 2017 от Krasimirr Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Явор Отговорено 17 Юни, 2017 Share Отговорено 17 Юни, 2017 On 14.06.2017 г. at 9:09 PM, sergi said: Искам да видят дали ламбда сондата е наред.Свети ми чека на двигателя,при предпродажбената проверка от Митвас ми казаха евентуално,че може да е от газовата уредба.Когато 2 път отидох да ги питам за цени на останалите части и ги попитах пак за ламбда сондата ми казаха,че е за смяна.И тъй като го засякох,че на газ ми дава при движение със 80 км/ч при извънградско- 13/100.То това вече е повод за проверка на газовата.Чувал съм,че при една такава диагностика може да се види на графиките дали ламбда сондата е наред или не.Така,че ако не е да я сменям,а ако е наред да се търсят други причини за разхода на газ. Колега,сондата ще ти отчита грешка и на бензин и на газ ако не ти е в ред ......що точно газаджия трябва да е? най добре да си намериш някой приятел или познат който чете диагностика и да ти каже точно какъв ти е проблема.....по спомен със старата кола ми светна чека .......откачах клема и след 10 мин грешката вече я нямаше след 30 до 50 км на газ пак светваше чека ......диагностик който не се занимава с газ ми каза че е бедна сместа при газта,защото докато работи на бензин всичко е ок...........Като цяло най лесно става при човек който само чете не ремонтира...... все пак от части в момента най много се печели и всеки майстор се старае да те набута е възможно най много чарколяк Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasimirr Отговорено 17 Юни, 2017 Share Отговорено 17 Юни, 2017 Това,че е познал каква е сместа е ОК т.е лесната част. Плащаш или не за диагностиката и си вземаш проблема под мишница ............ефект нула - компа на газта в този случай е заключен и не можеш да коригираш горивната карта. Не се знае каква е комуникацията м/у двата компа и дали въобще я има и ред други на пръв поглед елементарни неща - една маса да не е наред и си в "гората". Тук се появява и нуждата от читав газаджия ,който да преодолее защитата на компа и да направи настройките на горивната карта и т.н. До колкото си спомням това е питането на колегата "ако някой от вас вече е успял да намери газ сервиз в който да могат да диагностицират тези модели холандски газови уредби,го моля да го сподели на страниците на форума". Всичко останало е алабалистика и има да чисти грешки и да му светва чека до второ пришествие. Само да попитам колегата Серги - няма ли контакти на въпросната италианска фирма по документите които има. Току виж излязат хора и ти дадат малко инфо по темата. Нищо няма да загубиш от контакт с тях. Успех и не забравяй да споделиш как си решил проблема в крайна сметка. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sergi Отговорено 18 Юни, 2017 Автор Share Отговорено 18 Юни, 2017 Колега Краси,снимката с грешките е на моя GW.Тя е от предпродажбената проверка в "Митвас".Тогава само са прочели грешките и са ги изчистили.Но пак веднага е светнал чека.Не са правили диагностика.Досега понеже го карам от дъжд на вятър,не се бях замислил,но след прочетеното от теб за първоначалното пускане на двигателя е точно така както го описваш.На бензин при първоначално потегляне някой път гасне или е на косъм да изгасне и за да потегля трябва да дам повече газ и докато го раздвижа от паркинга вече работата на двигателя на бензин се е оправила.Ама само явно привидно както казваш.Досега си мислих.че това явление е вледствие от дългото некаране.И в интерес на истината по баир с мъка държи 80 км. на пета и се налага да превключвам на четвърта.Така,че явно ще си запиша час за диагностика на двигателя на бензин в " Евросервиз Тандер",защото нещо от "Митвас" не съм доволен.И на тази диагностика се надявам да видя какво се случва с прословутата ламбда сонда.Което ми напомня че за тази сонда и в двата сервиза ми искат 95 лева и ще трябва да чакам даже може би повече от месец за нея да дойде от Китай.За сондата един колега от форума ми беше пратил линк за сайта "Али Експрес" на цена от 23 долара и със същото време на доставка.Но аз докато се двоумя дали да я поръчвам без да съм направил диагностика,след 3 дена тази оферта вече я нямаше. Имам и въпрос към колегата "Nork".Ти тази сонда от къде си я намерил на цена 70 лв.?От магазин в България ли?Отиваш,плащаш и си я взимаш веднага.Щото това все пак си е с 25 лв. по-малко. Иначе по въпроса с газ сервиза един от колегите от форума с GW Н5,ми изпрати телефона на друг наш колега с такава марка газова уредба и ще пробвам да се свържа с него за да видя и какво той ще каже по въпроса. Пожелавам на всички лека и ползотворна седмица!!! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasimirr Отговорено 19 Юни, 2017 Share Отговорено 19 Юни, 2017 Руснаците твърдят,че от лада Калина сондата е същата. Конектора ще се наложи да се смени с твоя,но това не е беда ако цената е "нулева" спрямо оригиналната - поялника и бой. По мое мнение не бързай със сондата нека първо да "влязат" в комповете. Спорна и на теб! Поздрави, Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nork Отговорено 19 Юни, 2017 Share Отговорено 19 Юни, 2017 Здравей Серги, Щом имаш номера на сондата си пусни едно търсене с гугъл. Специално тази не съм гледъл колко струва - написах цената от опит, сменял съм няколко подобни сонди с по 3 кабела и са все около тази цена. Щом в сервиза ти искат 95лв, определено без много търсене ще я намериш по магазините за по малко. Ако имаш желание пусни тук номера й да я видя къде колко ще струва. За много модели са идентични сондите и цените варират според екзотиката на автомобила. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sergi Отговорено 19 Юни, 2017 Автор Share Отговорено 19 Юни, 2017 Колега Краси виж какво намерих в едно ръководство за описанието на грешките които са ми в чек листа. P1336 Не считывается показатель датчика положения коленвала (CKP) P0140 Не работает цепь подогрева датчика кислорода (bank 1, датчик 1) P0141 Неисправность цепи подогрева датчика кислорода (bank 1, датчик 2) Ако това описание на грешките се отнася наистина за моя ГУ,то първата грешка която пише за датчик на коляновия вал,също не ми харесва. Както и да е утре съм на диагностика при "Евросервиз Тандер" и ще видиме какво ще кажат. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nork Отговорено 19 Юни, 2017 Share Отговорено 19 Юни, 2017 1 hour ago, sergi said: Колега Краси виж какво намерих в едно ръководство за описанието на грешките които са ми в чек листа. P1336 Не считывается показатель датчика положения коленвала (CKP) P0140 Не работает цепь подогрева датчика кислорода (bank 1, датчик 1) P0141 Неисправность цепи подогрева датчика кислорода (bank 1, датчик 2) Ако това описание на грешките се отнася наистина за моя ГУ,то първата грешка която пише за датчик на коляновия вал,също не ми харесва. Както и да е утре съм на диагностика при "Евросервиз Тандер" и ще видиме какво ще кажат. Сега се загледах като написа грешка Р1336.... Ако, а най вероятно ще я покаже пак, тази грешка нямаш какво да се чудиш. Има ли я колата придърпва и се "дави" като подадеш газ, след което тръгва. До момента не съм го сменил този датчик, че му нямам парт номера, а по каталозите излизат по 2 модела с поръчка. При представителите е 95лв! Това с обучаването му най вероятно няма да стане, но ти си решаваш защото ще ти предложат да го обучат срещу 5 лв Ако имаш възможност запиши номера му докато си там, че е наврян на м.... Ако някой друг има парт номера ще е чудесно да го сподели Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vencibull Отговорено 20 Юни, 2017 Share Отговорено 20 Юни, 2017 (Редактирано) Заповядайте колеги. Предполагам този датчик издирвате - за коляновия вал.https://www.aliexpress.com/item/Crankshaft-position-sensor-For-Great-Wall-Mitsubishi-Montero-Sport-2-4L-J5T25176-SMW250627-MD328275-PC349-5S1855/32815320112.html?spm=2114.01010208.3.8.OiGOMU&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_4_10152_10065_10151_10208_10068_10304_10136_10137_10060_10302_10155_10062_437_10154_10056_10055_10054_10059_303_100031_10099_10103_10102_10096_5320019_10052_10053_10142_10107_10050_10051_10084_10083_10080_10082_10081_10177_10110_519_10111_10112_10113_10114_10182_10078_10079_10073_10123_10189_142-10102,searchweb201603_9,ppcSwitch_7&btsid=24dbf352-23ab-446f-93d1-d977bbb5ef19&algo_expid=c61e4dfe-0ddf-4601-a237-685dd3bfd8b7-1&algo_pvid=c61e4dfe-0ddf-4601-a237-685dd3bfd8b7 Редактирано 20 Юни, 2017 от vencibull Добавяне на информация Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vencibull Отговорено 20 Юни, 2017 Share Отговорено 20 Юни, 2017 Само ако поръчваш за всеки случай питай продавача дали става за GW Hover 2.4. Поздрави. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasimirr Отговорено 20 Юни, 2017 Share Отговорено 20 Юни, 2017 При мен е друг Н2/Н3 т.е. както изглежда на волгата във видеото по-горе и с плоска букса. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasimirr Отговорено 20 Юни, 2017 Share Отговорено 20 Юни, 2017 https://ru.aliexpress.com/item/OEM-45479975-Crankshaft-Position-Sensor/32798709654.html?spm=2114.03010208.8.3.CD7Evt по-скоро е този или е много подобен на моя. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vencibull Отговорено 20 Юни, 2017 Share Отговорено 20 Юни, 2017 Да пита продавача, най-лесно ще стане. Другия вариянт е да се завре и да го извади, на него е написан номера. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sergi Отговорено 20 Юни, 2017 Автор Share Отговорено 20 Юни, 2017 (Редактирано) Колеги,днеска в сервиза потвърдиха,че ламбда сондата и датчика на коляновия вал са за смяна.Както казва колегата Краси за датчика на коляновия вал искат 95 лв.За настройка нищо не споменаха.Него го имат в наличност.Поръчах си ламбда сондата пък когато дойде.Колега Nork,ако имах номера на сондата щеше да е добре но го нямам.В неофициален разговор със служители от сервиза разбрах,че са имали куриозен случай с модел като моя на който 7 пъти са му сменявали ламбда сондата.Сменяват я и тя след време изгаря.Предполагат че е нещо свързано с газовата уредба поради несъответствие на пропорцията между газ и бензин,вместо 7:1 е някаква друга и ламбда сондата в стремежа си да постигне каквато трябва да бъде пропорцията,тя се претоварва и изгаря.И накрая човека сменил газовата.Затова те казват дори да сменя сондата нямам гаранция колко ще издържи.Така ,че проблема за газаджия все още стои на дневен ред. Редактирано 20 Юни, 2017 от sergi Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasimirr Отговорено 20 Юни, 2017 Share Отговорено 20 Юни, 2017 Здравей Серги, Не ги сменяй едновременно и без това не са налични и двата по едно и също време. Първо смени датчика на коляновия вал. Има вероятност да дава грешна информация на компа като предварение в следствие на което изгорелите газове които минават през сондата да не са в норма и чека те информира за това. Ако решиш опитай да се свържеш със Слави Шишков 0898520474 и си поговорете за твоята ситуация - сервизът се намира в Пловдив. Не зная дали ще ти помогне,но ти пожелавам успех, Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nork Отговорено 20 Юни, 2017 Share Отговорено 20 Юни, 2017 Стана малка малка каша кой какво е написал, но здраве да е @Krasimirr, @vencibull - колебанието точно от това, че и двата датчика излизат по каталозите, а да се навреш и да го свалиш си е чанч голям. @Sergi - В крайна сметка смени ли датчика на коляновият вал ? Както казва Краси може и той да е виновника за цялата драма с ламбдата. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sergi Отговорено 22 Юни, 2017 Автор Share Отговорено 22 Юни, 2017 Датчика на коляновия вал не съм го сменил,реших да са заедно със сондата.Че без това ме изръсиха порядъчно за други части за джипа,затова реших от финансова гледна точка да ги отделя за 2 рунд.Но щом предлагате ще гледам да се понапъна малко и да се задействам със смяната на датчика на коляновия вал. Колега Краси този Слави Шишков специалист по какво е? Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasimirr Отговорено 23 Юни, 2017 Share Отговорено 23 Юни, 2017 Газови уредби. Сондата може да те тормози,голям разход и т.н ,но ако датчика на коляновия вал "изгори" на път- оставаш на място. По тази причина те насочих към тази грешка. Поздрави, Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sergi Отговорено 25 Юни, 2017 Автор Share Отговорено 25 Юни, 2017 Ето какво намерих във форума което Niki25 е дал като отговор на наш колега за датчика на коляновия вал.Обадих му се и го питах дали е сменял неговия,но се оказа че не е.Така че не е сто процента сигурно че това е нашия датчик. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.