tanyo_ivanov Posted September 17, 2016 Share Posted September 17, 2016 (edited) Здравейте колеги! От Март до момента имам проблеми с Виале вградена заводски (Steed 5). Докато се боря със сервизите се оказа, че дефекта не е само при мен. Често запушва филтри, докато работи на газ прехвърля на бензин при пълна бутилка, изгаря помпа, ръжда в бутилката, не сработва защитен клапан при пробив на горивопровод, изгасва в движение докато е на газ без да прехвърли на бензин - при 4/5 индикация и т.н. Явно дадената система е неприложима за нашите условия (При мен за 10000 км 7 пъти в сервиз за газово). И след изтичане на гаранцията после какво правим - ИМАМЕ ПАМЕТНИК НА ВИАЛЕ . ТОВА Е ЯВНО ПРИКРИВАНЕ НА ДЕФЕКТ. МОЛЯ КОЛЕГИ С ПОДОБНИ ПРОБЛЕМИ ДА СЕ СВЪРЖАТ С МЕН ЗА ДА ПОДАДЕМ ЗАЕДНО КОЛЕКТИВЕН ИСК. ПОДЧЕРТАВАМ МАШИНАТА Е ДОБРА НО ГАЗОВОТО Е ПЪЛЕН БОКЛУК. А НИЕ СМЕ ПЛАТИЛИ ДОСТАТЪЧНО ПАРИ ЗА НЕГО И В ПОСЛЕДСТВИЕ САМО ЯДОВЕ. МОЛЯ ДА СЕ СВЪРЖЕТЕ С МЕН ТЕЛ : 0988880408; 0988784888 ИЛИ eng.tanyo.ivanov@gmail.com Не мисля да ставаме за смях затова, че си плащаме за некачествена, недобре работеща, ненадеждна система - бомба в/или под автомобилите. Edited September 19, 2016 by Говедо Правопис и пунктуация 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kan4o Posted September 18, 2016 Share Posted September 18, 2016 Малка поправка...:"с Виале вградена заводски"...я си помисли не е ли монтирана при нас в сервизите на Литекс моторс..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tanyo_ivanov Posted September 18, 2016 Author Share Posted September 18, 2016 да но я водят заводска!!!!! ВЪПРЕКИ ГАРАЖНОТО МОНТИРАНЕ ДЕТО ГО ПРАВЯТ ВЪВ ВАРНА Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kan4o Posted September 18, 2016 Share Posted September 18, 2016 Това са продажни глупости- искарайте гаранционната карта дето пище ,кой я монтира и какво ви предлагат и в съда докажете, че имате по 3 оплаквания.....това е за гаранцията. И Ви я сменят..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tanyo_ivanov Posted September 18, 2016 Author Share Posted September 18, 2016 (edited) това са офицялните писма дето съм ги пуснал и чак на второто отговориха. Но това утре вечер.... да ако е до 2 години по ЗЗП а останалите 3 години са заводска гаранция и просто е само в съд или да ремонтират докато е в гаранция и после го ду.....те. Пазя и поръчките за сервизиране и какво е правено и т.н. но само в съд. А............. колеги тук има и служители на ЛИТЕКС МОТОРС из между нас. Това го знам със сигурност. Но това не ме притеснява. и утре ще си видят отговора от Терзиев /ИД на ЛИТЕКС МОТОРС АД/ с малка част във фирмата. Другият е....................... но това утре . Скоро ще прикача и записи на телефонните разговори с ВАРНА МОТОРС-дилър на Литекс и центърът им за обслужване - за да е по весело за тях. silkom-VARNA MOTORS_LITEX.pdf Doc+1_2.pdf Doc+2_2.pdf Edited September 19, 2016 by Говедо Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kan4o Posted September 19, 2016 Share Posted September 19, 2016 Колега, имай предвид ,че вкараш ли съда документите ще искат вещо лице, там е номера с който играят големите играчи.....помисли си какво да е лицето. Задължително инженер по ДВГ със специализация по газови системи от списъка на съда....набележи си някое иначе, те ще изпратят техен човек някой доцент или професор и ще те съкрушат.Друго задържително проверявай документите постъпили в съда и от двете страни...някой ги крият или добавят други нелегитимни. Вервай ми имам доста опит в делата....Ако искаш поискай експертиза на автомобил от същият тип с обикновен газов инжекцион за справка- такъв тук във форума ще се намери.Дръж максимата, че не е заводска , а е монтирана в сервиза от техни работници. Сервиза е на франчайзинг и даже те не са работници на "Литекс моторс" и така много неща могат да се измислят.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tanyo_ivanov Posted September 19, 2016 Author Share Posted September 19, 2016 и............ ето да се повеселите всички. КАК ВИ КАЗВАТ ДА ГО ДУ.......ТЕ . ДАНО НЯМАТЕ СЪЩИТЕ ЯДОВЕ И ДА СИ КАРАТЕ КОЛИЦИТЕ СЪС ЗДРАВЕ. НО АЗ СТАРТИРАМ ДЕЛОТО И ПОЧВАМ ДА ГИ ГОНЯ. за връзка с мен : ТЕЛ : 0988880408; 0988784888 ИЛИ eng.tanyo.ivanov@gmail.com не мисля да ставаме за смях затова , че си плащаме за некачествена, недобре работеща, ненадеждна система 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kan4o Posted September 19, 2016 Share Posted September 19, 2016 (edited) Аз не мога да го разбера, защо се лютиш на съфорумците!!!!!И без това за да заведеш колективно дело трябва да си регистрирал някакъв вид колективен орган...сдружение или нещо подобно. Както виждаш подкрепям те и се мъча да помогна....давай и споделяй, аз имам опит с всякакви съдилища и ще помагам- обещавам. Насочих те и къде най-вече да биеш и да внимаваш....Не ни пращай при Чичовото щото не е етично!!!!!! Това в тези листи са пълни глупости и противоречата на Закона за защита на потребителя: Законовата гаранция ми дава право да направя рекламация на стоката в срок от 2 години, като ако го сторя през първите 6 месеца, не е нужно аз да доказвам, че стоката е била с дефекти към момента на продажбата – това се предполага. Няма да го цитирам повече ето ти го: http://lex.bg/laws/ldoc/2135513678...Чети и най-напред се убеди ,че си прав и после действай...и давай без злоба, щото тя се връща. Edited September 19, 2016 by Kan4o Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tanyo_ivanov Posted September 19, 2016 Author Share Posted September 19, 2016 (edited) Здравейте колеги, Днес отивам да взема вече сервизираният и ТО автомобил. и тъкмо тръгвам от сервиз МАЗДА и........ //www.vbox7.com/play:3dda521ff9 http://vbox7.com/play:8c40629ded //www.vbox7.com/play:0de70123ad третият клип е заедно с приемчика - на магистралата. дано не изпадате и вие в подобна ситуация. И ефекта пак сервизна поръчка 40-50 минути след издаване на автомобила. ЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕ.....................х им мммммммммам...та и колкото и спокоен да е човек след 8 пъти за 6 месеца и все тоя проблем и човек няма да е БЕСЕН и да ги осъди и разнася с добра реклама ?? Вие кажете къде бъркам и какво ще ги направите ако сте на мое място ?? Моля да ме извините за точките но спазвам условията на форума. Аа........... Българският език е достатъчно изразителен и цветущ :) Edited September 19, 2016 by tanyo_ivanov 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nmnikolov Posted September 20, 2016 Share Posted September 20, 2016 (edited) Аз доколкото останах с впечатление от пост на представител на сервиз на Great Wall Виале са фалирали и вече няма и части за тях. Доколкото знам по закон не са ли длъжни Литекс Моторс да поддържат налични резервни части за даден автомобил определен период години, които със сигурност не е само в рамките на гаранционния срок на автомобила? В такъв случай какво става ако колата вече не е гаранционна и кажат, че вече няма резервни части за Виале? Edited September 20, 2016 by nmnikolov Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kan4o Posted September 20, 2016 Share Posted September 20, 2016 Как какво, почваш, като господин Иванов да си търсиш правото......съд, дела, неустойки и т.н. ,както в цивилизованите държави.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tanyo_ivanov Posted September 21, 2016 Author Share Posted September 21, 2016 по закон всеки производител е длъжен да предоставят/ продават оригинални части в продължение на 10 години. Виале не са фалирали .Просто гледаха да се оттърват от Литекс заради дефекти и/ или качествен монтаж. Да не забравяме , че имаха и "лек" спор с подходящ тон. Но Виале не са фалирали а само се преструктурираха. http://www.vialle.nl/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Весислав Кангов Posted September 25, 2016 Share Posted September 25, 2016 Не мисля че Виале са фалирали представителя им в Пловдив си работи, предлага в момента по-нов модел газова уредба, повечето от проблемите ни идват от некадърен персонал както на мен в Митвас е бяха монтирали бутилката не под правилния ъгъл, колата попадна в Пловдив и всичко се оправи, сервизите не струват не техниката, пробвайте и в Тандер също смятам че са добри, имат и части за газовите и знаят какво правят. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.