Kan4o Публикувано 27 Март, 2016 Share Публикувано 27 Март, 2016 Здравейте, и добре заварили.... От вчера съм регистриран тука и търся такава тема, не намирам, ако някой може да помогне. Преди 2 месеца си докарах един Хувър ЦУФ от Италия да си житкам за рибичка с него. От няколко седмици се чува едно хъркане особено силно над 3000 оборота. Натисна ли съединителя спира. Дали е лагер или нещо друго... Може ли някой да подскаже... Благодарско!!!! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelev_48 Отговорено 28 Март, 2016 Share Отговорено 28 Март, 2016 Щом е от Италия, нищо ново. Провери ли дали има масло в кутията? Нищо чудно да е карана без масло и да са заминали скоростите. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kan4o Отговорено 28 Март, 2016 Автор Share Отговорено 28 Март, 2016 Масълце си има ....давай друг акъл. Може ли са демпферни пружини или аксиален лагер?Т.е. не що преди кутията.....щото съм я карал поне 3-4000 км. и не е счупена. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelev_48 Отговорено 29 Март, 2016 Share Отговорено 29 Март, 2016 (Редактирано) Аксиален лагер........може и това да е. Автомонтьора ще даде точна диагноза. Редактирано 29 Март, 2016 от zhelev_48 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ginoo Отговорено 29 Март, 2016 Share Отговорено 29 Март, 2016 Здравейте, и добре заварили.... От вчера съм регистриран тука и търся такава тема, не намирам, ако някой може да помогне. Преди 2 месеца си докарах един Хувър ЦУФ от Италия да си житкам за рибичка с него. От няколко седмици се чува едно хъркане особено силно над 3000 оборота. Натисна ли съединителя спира. Дали е лагер или нещо друго... Може ли някой да подскаже... Благодарско!!!! Колега и при мен се наблюдава подобен проблем, скоро сменях масло на скоростната кутия но проблема остана. Има подобна тема тук в форума : http://forums.gwm-bg.com/topic/1754-%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BA%D0%B0%D0%BD%D0%B5-%D0%BF%D1%80%D0%B8-%D0%BD%D0%B5-%D0%BD%D0%B0%D1%82%D0%B8%D1%81%D0%BD%D0%B0%D1%82-%D1%81%D1%8A%D0%B5%D0%B4%D0%B8%D0%BD%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB/ Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kan4o Отговорено 29 Март, 2016 Автор Share Отговорено 29 Март, 2016 (Редактирано) Благодаря!!!Но за сега надежда не се види....ша га разкулачим... Разкулачихме го!!!Първият лагер на първичният вал......движи се по хавата си и се килва, така.......... търсим лагер и пак ще пиша.... Редактирано 15 Май, 2016 от Kan4o Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kan4o Отговорено 13 Май, 2016 Автор Share Отговорено 13 Май, 2016 (Редактирано) От Литекс обещаха...И с една поправка/объркване/ го доставиха...сега е 6+++++++.По думи на специалисти се сменя заедно със съединителя- защото е от вън, не е в маслената баня и е 60 лева.....Така било на жипки Нисан...Никого не агитирам за народна власт !!!!! За това е не съм си купил нова жипка. Питах във форума-никой не знае...справих се с проблема и докладвам За решението.Въпросното животинче е 20413.... пред кутията на първичният вал и е покрито с капак и е отделено от маслената баня в кутията чрез семеринга. На лагера има голяма зегерка, която го държи вътре в отвора. ТОЧКА.... Редактирано 20 Май, 2016 от Kan4o Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.