Jump to content
Sign in to follow this  
Ginoo

тракане при не натиснат съединител

Recommended Posts

Колеги имал ли е някой подобен проблем: чува се тракане при не натиснат съединител (когато автомобила е в движение на скорост, също така се чува и  на място когато не е на скорост). Когато се натисне съединителя шума изчезва.

Edited by Ginoo

Share this post


Link to post
Share on other sites

И при мен има нещо подобно. Не го чувам като тракане, но като че ли има нещо подобно на виене. В сервиза в Пловдив ми казаха, че те нищо не чуват и всичко си било нормално. Аз по принцип го усещам само на място като съм на свободна.

Share this post


Link to post
Share on other sites

И при мен има нещо подобно. Не го чувам като тракане, но като че ли има нещо подобно на виене. В сервиза в Пловдив ми казаха, че те нищо не чуват и всичко си било нормално. Аз по принцип го усещам само на място като съм на свободна.

Колега при мен, в началото като се появи това тракане се чуваше когато автомобила не е в движение и на свободна. С времето шума се увеличаваше се повече, обръщал  съм им внимание в сервиза, тяхните обяснения са били : че било нормално да го карам така и че има още време от гаранцията.  В последно време се чува доста както в движение така и като е спрял автомобила  (най-силно се чува когато намаляват оборотите, примерно при спиране на светофар). Интересно ми е дали някой друг имал подобен проблем и как е решен.

Share this post


Link to post
Share on other sites

дизелови ли са автомобилите и от кой модел - подозирам демпфер на съединител

Share this post


Link to post
Share on other sites

дизелови ли са автомобилите и от кой модел - подозирам демпфер на съединител

 

Аз съм с бензинов Н6 1.5т. Аз имам чувството , че когато е студено се чува по-силно това тракане/виене. Засега се чува  само при работа на място

Share this post


Link to post
Share on other sites

дизелови ли са автомобилите и от кой модел - подозирам демпфер на съединител

И аз съм с бензинов H5.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Мисля, че идва от съединителя. Причини - доста, но ако малко увлича то част от въртящия момент се предава на скоростната кутия и карантията трака. При дизелите идва от демпфера и докато не се счупи е нормалко /почти на всичли се чува в определен момент на износване/. Същия проблем и то още от завода в процеса на гаранционното ползване са забелязали и собствениците на новата лада веста. Явно има някаква особеност, но още не съм разглобявал такъв агрегат и не мога да съм по-конкретен. Моя съединител засега се държи учудващо добре, въпреки, че няколко пъти го позатоплих доста, не му е лесно и на него...  :confused1:  :sad5:  :tongue2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

При други жипки се сменя и лагера на първичният вал заедно със съединителя- той е извън скоростната кутия- сменяйте го струва 60 лева , но ви спестява нерви...никъде не е писано в описанието, но така е на Нисан и ред други жипки..Благодаря за вниманието!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колега това е полезно инфо, дано от ЛМ го прочетат, за да не обясняват в бъдеще че такова тракане не е проблем.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Никого не агитирам за народна власт !!!!! За това е не съм си купил нова жипка. Питах във форума-никой не знае...справих се с проблема и докладвам За решението.Въпросното животинче е 20413.... пред кутията на първичният вал и е покрито с капак и е отделено от маслената баня в кутията чрез семеринга. На лагера има голяма зегерка, която го държи вътре в отвора. ТОЧКА....

post-29848-0-19009000-1463755317_thumb.jpg

Edited by Kan4o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Днес ходих до сервиза на "Грейт Уолл" , за да ми подменят датчика за задна скорост. Питах пак и за това тропане/тракане на съединителя. Казаха ми , че може да се дължи и на спад в нивото на маслото в скоростната кутия. След като смениха датчика ( изискваше източване на маслото на скоростната кутия ) и доляха малко масло, въпросното тропане/тракане, като че ли изчезна, или дори и да го има е едва доловимо. Надявам се наистина проблема да е решен :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Дано...макар, че карането с по малко масло не се решава обикновенно с доливането му- може и да е довело до непоправими вреди. Въпросният лагер на първичният вал е извън маслената баня.....така, че не се влияе от маслото. Дано имаш късмет -наслушвай се!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте и аз имам проблем с лагер на първичния вал, моля някой който го е сменял да каже от къде се коприва или сменя, става въпрос за италиянска H3ка 

Благодаря предварително ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Канчо, болезнено прав си, поздравления,че си се справил. Тоя лагер с масло не се оправя - сменя се и всичко си идва на мястото. Ама дразнещо е, че като отидеш в оторизирания сервиз ти капват 50 гр. масло и ти обясняват как всичко е наред. Струва левчета, мамка му, пък ги мързи да го сменят /работата е доста сериозно количество/. Сменя се при всяка смяна на съединителя и не напомня за себе си.

Edited by JI_GIT

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...