snipi Публикувано 7 Февруари, 2016 Share Публикувано 7 Февруари, 2016 Здравейте всички Още не съм член на клуба,но мисля скоро да стана,с един Н 5.Харесал съм си един "италианец",нов внос.Искам да попитам знае ли някой,дали може ,по номера на рама ли,двигател ли, в сервиз ли,в представителство ли на Литекс Моторс,да се провери в международен план,каква му е историята.....Мои приятел прави подобна проверка на БМВ и в сервиза "погледнали " в системата и се видяло,километри,обслужвания и прочие....Някои ,ако е правил подобно,са Ховър ,моля да пише с две думи.Предварително благодаря. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
admin Отговорено 8 Февруари, 2016 Share Отговорено 8 Февруари, 2016 По-големите автопроизводители дават международна гаранция на автомобилите си, като за това използват централизирана система за следене на автомобилите си. Не мисля, че това важи (за сега) за Great Wall в Европа. Даже бих се изненадал ако електронно в сервиз в Пловдив могат да проверят какво е правено по гаранционна кола в София. Може и да греша де - друг да потвърди. Виж дали автомобилът има сервизна книжка. Ако има, виж към кой сервиз е обслужван последно. Можеш да им пишеш мейл или да се обадиш - ако имаш познат, който знае италиянски ще е най-сигурно, но можеш да пробваш и с английски. Като цяло автомобили под 10 години винаги имат сервизна книжка, дали тя е прибрана от автокъщата вкарала колата е друг въпрос. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JI_GIT Отговорено 9 Февруари, 2016 Share Отговорено 9 Февруари, 2016 Може - за България, за гаранционни автомобили /разбирай продадени като нови в България/ За внесените - не. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
snipi Отговорено 10 Февруари, 2016 Автор Share Отговорено 10 Февруари, 2016 Яснооооо.Мерси. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ванката Отговорено 13 Февруари, 2016 Share Отговорено 13 Февруари, 2016 Литекс Моторс може да предостави информация за гаранционните проблеми които са отстранени. Това ставаше като се обадиш в централата и от там за 2-3 дни ти издават сътветния докумнет. Относто обслужванията трябва да се обрънете към конкретния сервиз. Не съм наясно как са в момента нещата, но преди време така беше. Информацията която предоставяха, всъщност са изтория на фактурите, които са съставяли (гаранционни и за ГТО и др.) Това е в полза на тези, които са закупили автомобили в България от Литекс и представителите им. Great Wall няма международна гаранция и от там всяко представителство си има информацията за себе си. Може да ме поправите, ако греша. Информацията не ми е много актуална. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JI_GIT Отговорено 28 Февруари, 2016 Share Отговорено 28 Февруари, 2016 актуална е, вЕрвай ми - просто нищо не се е променило Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.