snipi 2 Публикувано 7 Февруари, 2016 Здравейте всички Още не съм член на клуба,но мисля скоро да стана,с един Н 5.Харесал съм си един "италианец",нов внос.Искам да попитам знае ли някой,дали може ,по номера на рама ли,двигател ли, в сервиз ли,в представителство ли на Литекс Моторс,да се провери в международен план,каква му е историята.....Мои приятел прави подобна проверка на БМВ и в сервиза "погледнали " в системата и се видяло,километри,обслужвания и прочие....Някои ,ако е правил подобно,са Ховър ,моля да пише с две думи.Предварително благодаря. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
admin 146 Отговорено 8 Февруари, 2016 По-големите автопроизводители дават международна гаранция на автомобилите си, като за това използват централизирана система за следене на автомобилите си. Не мисля, че това важи (за сега) за Great Wall в Европа. Даже бих се изненадал ако електронно в сервиз в Пловдив могат да проверят какво е правено по гаранционна кола в София. Може и да греша де - друг да потвърди. Виж дали автомобилът има сервизна книжка. Ако има, виж към кой сервиз е обслужван последно. Можеш да им пишеш мейл или да се обадиш - ако имаш познат, който знае италиянски ще е най-сигурно, но можеш да пробваш и с английски. Като цяло автомобили под 10 години винаги имат сервизна книжка, дали тя е прибрана от автокъщата вкарала колата е друг въпрос. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JI_GIT 45 Отговорено 9 Февруари, 2016 Може - за България, за гаранционни автомобили /разбирай продадени като нови в България/ За внесените - не. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
snipi 2 Отговорено 10 Февруари, 2016 Яснооооо.Мерси. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ванката 58 Отговорено 13 Февруари, 2016 Литекс Моторс може да предостави информация за гаранционните проблеми които са отстранени. Това ставаше като се обадиш в централата и от там за 2-3 дни ти издават сътветния докумнет. Относто обслужванията трябва да се обрънете към конкретния сервиз. Не съм наясно как са в момента нещата, но преди време така беше. Информацията която предоставяха, всъщност са изтория на фактурите, които са съставяли (гаранционни и за ГТО и др.) Това е в полза на тези, които са закупили автомобили в България от Литекс и представителите им. Great Wall няма международна гаранция и от там всяко представителство си има информацията за себе си. Може да ме поправите, ако греша. Информацията не ми е много актуална. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JI_GIT 45 Отговорено 28 Февруари, 2016 актуална е, вЕрвай ми - просто нищо не се е променило Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове