snipi Posted February 7, 2016 Share Posted February 7, 2016 Здравейте всички Още не съм член на клуба,но мисля скоро да стана,с един Н 5.Харесал съм си един "италианец",нов внос.Искам да попитам знае ли някой,дали може ,по номера на рама ли,двигател ли, в сервиз ли,в представителство ли на Литекс Моторс,да се провери в международен план,каква му е историята.....Мои приятел прави подобна проверка на БМВ и в сервиза "погледнали " в системата и се видяло,километри,обслужвания и прочие....Някои ,ако е правил подобно,са Ховър ,моля да пише с две думи.Предварително благодаря. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
admin Posted February 8, 2016 Share Posted February 8, 2016 По-големите автопроизводители дават международна гаранция на автомобилите си, като за това използват централизирана система за следене на автомобилите си. Не мисля, че това важи (за сега) за Great Wall в Европа. Даже бих се изненадал ако електронно в сервиз в Пловдив могат да проверят какво е правено по гаранционна кола в София. Може и да греша де - друг да потвърди. Виж дали автомобилът има сервизна книжка. Ако има, виж към кой сервиз е обслужван последно. Можеш да им пишеш мейл или да се обадиш - ако имаш познат, който знае италиянски ще е най-сигурно, но можеш да пробваш и с английски. Като цяло автомобили под 10 години винаги имат сервизна книжка, дали тя е прибрана от автокъщата вкарала колата е друг въпрос. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JI_GIT Posted February 9, 2016 Share Posted February 9, 2016 Може - за България, за гаранционни автомобили /разбирай продадени като нови в България/ За внесените - не. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
snipi Posted February 10, 2016 Author Share Posted February 10, 2016 Яснооооо.Мерси. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ванката Posted February 13, 2016 Share Posted February 13, 2016 Литекс Моторс може да предостави информация за гаранционните проблеми които са отстранени. Това ставаше като се обадиш в централата и от там за 2-3 дни ти издават сътветния докумнет. Относто обслужванията трябва да се обрънете към конкретния сервиз. Не съм наясно как са в момента нещата, но преди време така беше. Информацията която предоставяха, всъщност са изтория на фактурите, които са съставяли (гаранционни и за ГТО и др.) Това е в полза на тези, които са закупили автомобили в България от Литекс и представителите им. Great Wall няма международна гаранция и от там всяко представителство си има информацията за себе си. Може да ме поправите, ако греша. Информацията не ми е много актуална. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JI_GIT Posted February 28, 2016 Share Posted February 28, 2016 актуална е, вЕрвай ми - просто нищо не се е променило Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.