-
Мнения
79 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Days Won
7
ЯворМитев last won the day on Август 19 2013
ЯворМитев had the most liked content!
Profile Information
-
Адрес:
Варна
ЯворМитев's Achievements
Newbie (1/14)
19
Обществена Репутация
-
Мдааа....явно е и безопасен автомобил: http://novini.dir.bg/news.php?id=15507976
-
Дълбоко се съмнявам....даже според мен ще си помислят, че се подиграваш с тях.
-
Забелязвате ли, че на бензин в един момент започва да ломоти, оборотите падат леко и колата започва да се тресе за около 3 секунди, след което отново се нормализира. Нарочно стабилизирах телефона за волана, за да усетите от кадъра тресенето. Има някаква цикличност. Утре ще пробвам по-качествен клип с отворен капак на мотора.
-
Ето, направих клипче. Извинявам се, че чак по средата се сетих да обърна телефона, но все пак....слушайте, не го гледайте толкоз. Не знам дали добре се чува неравномерната работа на мотора на бензин. В момента, в който си мина на газ, работата се нормализира. Ще чуете много ясно и как "аха....и щеше да загасне". Мислите ли, че рано превключва на газ......колата не беше палена два дни. Температурата бе 9 градуса, колата беше в гараж.
-
И на мен ми казаха, че Баховица започва края на ноември...но един месец логистика, подготовки, транспортиране и т.н. и т.н...та януари
-
Към 29.10 - 31 500 км
-
Гледах го отново във Варна на изложението в МОЛ-а. Еми хубава колица е. Обаче момчето каза, че най-рано януари. Изложиха се, много се изложиха ЛМ. Според момчето, вината е в китайците. Незнам, ще видим...!!!
-
Не ми е добре колицата...първата / синята /. Като я запаля сутрин и все едно работи на два цилиндъра.Пръхти, грухти...като мине минута-две и почва да се оправя, но пак поприпръдва. А някой път като мине на газ и направо гасне. Много много рядко, карайки на газ вече загряла, прекъсва за секунди. Забелязвам, че това се случва когато на скорост отнемам газта, без да сменям скорости. Вчера свърших газта и карах на бензин. Работи неравномерно, даже стрелката на оборотите не е постоянна на празен ход. Не е рязка промяната - по плавно, но оборотите не са постоянни. Странно превключва скоростите. Не е плавно, подскача някак си. А на газ не го прави. Там става меко и неусетно. Гарантирам, че не е от горивото, защото общо взето пълня до горе и двата резервоара / бутилка и резервоар / и карам така поне месец. Превключването на газ не винаги става с изгасване. Ако е от газта, ще го прави нон-стоп този номер. На бензин обаче работи лошо постоянно. И гори много. Пример - онзи ден на бензин светна резервата - две чертички мигащи, знаете. За 30-40 км мина на една чертичка, а карането беше извънградско. Според мен не е добре Предстои смяна на масла и т.н., та ще видим. Колата е на 30 000 и никога не съм чистил с добавка в горивото. Може би е време да го направя. И един въпрос ламерски - инжекторите, през които минава бензина имат ли роля при работата на газ. Тя през тях ли минава или се впръсква от друго място. Т.е. ако изчистя инжекторите, това ще се отрази ли на работата на газ Поздрави на всички и успешна седмица !
-
Внимавай с гаранцията......ако си видят релето "някъде другаде", може и да се заядат. За ЛМ все още незнам, но от Дженерал Моторс само се чудят каква причина да ти изкарат, та да отпадне гаранцията.
-
Нещата започват да залитат и да се изкривяват.....става малко като историята за русначетата в токсикологията - пратката била объркана. Не било праскови, ами било кайсий и не било компоти, ами ракия и не било за детската градина в Новоросийск, ами за строителен обект на Байконур !!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ай стига...онзи ден се чувах с тях за да уточним час за маслата на волекса на жена ми !!!
-
"Истината е някъде по средата"......и двете страни са прави, и двете страни грешат. Разбира се, че колата подлежи на критика, която е много слабо отразима спрямо алтернативите на пазара, но все пак тази кола е най-евтината на пазара. Едно е да си купиш БМВ за 100 К и да ти се затваря багажника му като на каруца, друго е това да се случва на Волекса......и сега всички ще скочат, че на бавареца това няма как да се случи. Ами разбира се, нали струва 100К, как да му се случи. За това си трайте и недейте залита толкова. Тази кола струва 15К...вие какво искате за тези пари. Иначе и аз се смея на аудиото....с толкова слаб тунер, "свирещо" средство май не съм виждал до сега. Ама си трая, подхилквайки се, щото знам колко пари съм дал. Не ми беше особенно приятно да се гъзурча цял ден заради някакви си анатомични калъфи на седалките, да кривя подглавници, за да ми е удобно "моля ви се".....но не роптая, защото пак казвам - знам колко пари съм дал. За това радвайте се на живота, оценявайте това, което имате защото има хора, които още дрънкат старите жигулита с мотиките на задната седалка, със заредени резервоари с половината пенсия.... Никой да не се обижда. Пиша в закачлив шеговит тон....
-
И октомври няма да е.....сори на "верующите" !!!!!!!!!!!!!!!! P.S. Майкооо...добре че не се възползвах от промоцията за авансово плащане и техническо обслужване !!!
-
И така...мисля, че реших проблема със седалките и резултата е страхотен. Пояснявам как постигнах това. В другата тема бях постнал снимка на анатомичните калъфи, които бях закупил. Изпробвах ги за около месец, но не останах доволен. Причината бе в частта от тях, попадаща под задните ми части. Тези странични мини възглавнички някак си ме повдигаха нагоре, стойката ми бе неестествена, видимостта малко кофти, а горния ред на таблото ми се скри, при все че волана е максимално вдигнат. Реших да разпоря калъфа, по-точно да разделя гърба от седалището. Стана много лесно. Разпорих ги за секунди. Долната част хвърлих, а горната нанизах. Направих дупки за водачите на подглавника, от което дори постигнах допълнително укрепване на самия калъв така, че да не мърда напред / назад.....ръбовете след пробиването ги напъхах под пластмасовите рамки на дупката за водачите в самите седалки / частта, на която се крепи бутончето за освобождаване на водача - движението нагоре/надолу на подглавника./ Долната част на калъфа натиках между гърба и долната част на седалката, като попадайки под седалката ги захванах допълнително една за друга. Т.е. седалката бе "облечена" тотално с калъфа. Забележка - внимавайте като пипате релсите, на които се движи седалката - мазани са с грес като за световно и не само че се "огресих" целия, ми се наложи да бърша от греста всичко в района, дето бях пипал. Отделно от това свалих подглавника и хванах рамената му на менгеме, след което го извих с не малко сила надолу..т.е. наклоних подглавника така, че да не залягам главата, за да се облегна. Съобразете, че двете рамена трябва да са синхронно огънати и симетрични, за да можете да ги наврете обратно в дупките на седалката. Самото кривене не ми отне особен труд, зор беше, но не чак толкова....ще се справите. И много важно - кривете рамената възможно най-високо, под самия плат на подглавника, за да може рамената да си легнат отново в канала на седалката. Иначе няма да успеете да ги наврете. Максимално дълбоко в менгемето, хващате самия подглавник и колкото сила имате, натискате да се изкривят. Поствам две снимки. Втората снимка е сравнение със подглавника на другата седалка....да прецените колко да огъвате. Аз уцелих съвсем точно от първия път. Резултат - супер удобна седалка - гръб. Удобен подглавник, и най-вече безопасен. Това е. Безаварийно на всички и умната.............
-
Боже....на разположение в България ще е вероятно м. юли, 2028. като гледам от кога вкарват Н6-цата..... Имам информация, че и октомври няма да бъде старта на Хувъра. Какво да говорим за моделите след него. Харесвам си Волекса, доволен съм, но от ЛМ се излагат и аз лично съм огорчен. Тая 50-тица даже няма да я гледам, за да не се ядосвам !!!!!!!!!!!!!!!
-
Нещо не е наред тук...пичовете в Бургас са адски коректни. Втора кола взех от тях и съм очарован от отношението им при положение, че не съм с протекции при тях. Странно !!!!