Jump to content

Фланци за джанти


Recommended Posts

Колеги дайте съвет къде да си направя фланци на джантите, отпред мисля да сложа 2см, отзад 3см. на една Х5-ца бяха направени така стоеше уникално. Променя визията на джипката тотално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можеш да си поръчаш готови фланци в офроуд форума от Явор - Vromos (отиваш на последните му мнения, където контактите са най-актуални):

http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=10353

 

или от jordansto:

http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=119103

 

Един съвет от мен: ако сложиш фланци, ще трябва да слагаш и уширители на калниците, иначе ще си вечно с мръсен джип и при най-малкия дъждец, да не говорим в момента в този топящ се сняг какво е... Това по асфалт само :D

 

Отделно си има и разни кусури това изнасяне, ама нали се прави в името на красотата и на визията :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изнасянето с фланци има и истински предимства, освен визията, та не е само да имат недостатъци... Примерно се подобрява стабилността в завой и "клатенето" на джипа при по-високи скорости. Особено при повдигане на джипа с 2" или повече, когато центърът на тежестта също се вдига и чувството за нестабилност в завой се усеща повече, а опасността от преобръщане се увеличава дори при малки скорости - първа/втора бавна и страничен наклон примерно......

Редактирано от peterst
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен заради визията го правя и заради клатушкането по завоите, на задни седалки е малък ужаст по завоите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

При слагане на "изнесени " джанти т. е. с минусово ЕТ,дс кажем 20-30 мм, не е ли ефекта същия,като с фланците. + липса на проблеми свързани с фланците.След "изнасянето",няма ли  опасност гумите ,при клатене на колата,да опират в арките на калниците,ако няма лифт на последната.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги сложил съм фланци поради липса за сега на минусови джанти.Фланците са 38мм,нямам още кой знае какво наблюдение върху устойчивостта на колата , за цапането е вярно,но и променя визията

Редактирано от kriss1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ,горе във веждите не качат при качене на тротоара с двама човека ,с повече товар още не ми се е налагало да пробвам,но при пълно завъртане на волана качи долу ниско в бронята и подкалника с чисто нови гуми 235/65/17,с летните поизносени  на същия размер нямам този проблем.Явно е въпрос на милиметри,колата в мокрото е все нахвърляна отстрани,но се променя много визията

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моите джанти са с ЕТ 28, което би се равнявало на фланец 1см., но това твоето е почти 4см. и вярно променя изгледа. кефи!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Патролски стоманени джанти с 31" гуми и ЕТ 0 опират значително и отпред и отзад /лично пробвано/. С -25 ще е трагедия без доработки. Какви гуми си сложил?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...