st.videv Posted May 2, 2014 Share Posted May 2, 2014 (edited) Има ли някой понятие, от къде се захранва буксата на ремаркето...т.е. знае ли през кой отвори минава кабела и има ли фабрична някаква букса на светлините на самия джип. Разглобих доста неща но фабрични отвори не видях.....който знае да помага.....Иначе е лесно с бургията дупки и така. Би трябвало да има, на Пежото си имаше гумичка , която се проби и мина кабела...тук са ламарини двойни и тройни. Edited May 8, 2014 by admin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
st.videv Posted May 8, 2014 Author Share Posted May 8, 2014 (edited) Въпроса е решен /помоему/....давам консултации...Все още чакам някой да подскаже фабрично решение..... Edited May 15, 2014 by st.videv Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
admin Posted May 8, 2014 Share Posted May 8, 2014 Тъй като целта на форумите е хората лесно и бързо да намират отговори на въпросите си, ще е много полезно ако просто пуснеш обяснението тук. Така следващите с този въпрос няма да има нужда да ти пишат лично, да ти губят времето и да чакат отговор. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
st.videv Posted May 15, 2014 Author Share Posted May 15, 2014 (edited) Ще ме извини господин admin , но за съжаление въпреки наличието на Н5 с тегличи никой не се отзова на поста ми...това, че съм го решил не означава, че е по верният начин и за това не го публикувам.....Все още чакам някой да подскаже вярното решение на фабрично свързан куплунг...Това е.....Другото са пожелания..... Edited May 15, 2014 by st.videv Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kriss1 Posted December 22, 2014 Share Posted December 22, 2014 Здравейте,интересува ме инсталацията за теглич на GREAT WALL HOVER 5 с колко пина е ,защото гледам ,че се предлагат тегличи за модела с 13 и с7 пина,благодаря предварително Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Evgeni Stoimenoff Posted December 22, 2014 Share Posted December 22, 2014 Aз искам да използвам темата с една лека отклонявка (свързана е пак със светлините и разглобяването)...Някой да подскаже как се маха стопа ...или по-точно пластмасовата кора вътре в багажника ?! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JI_GIT Posted December 23, 2014 Share Posted December 23, 2014 Kriss, разликата в пиновете е според предназначението - 7 пина за ремарке, 13 пина за каравана. Не е проблем /поне не би трябвало да е/ монтирането на каквато и да е розетка, тъй като на пазара са налични преходници 7-13 и 13-7 пина. Аз самия вече закупих теглич и предстои напасването и монтирането. Донора е една Лагуна комби. Не съм я докарал до кабели и розетки. Големи благодарности за схемата на теглича /който я качи преди време ще бъде почерпен, като се видим, ама да ми напомни/ Много помага! След оглед отдолу се виждат отворите по рамата, а като знаем от схемата и формата на планките, мисля ще да е по-лесно. Като го монтирам, ще кача снимки, вероятно и на кабелите, но ако не намеря заводските отвори не мисля да се мая... Стига да е направено добре ще съм доволен. За пътуване в ЕС е задължителна индикацията в купето за закачено ремарке - там е гадно. Много скъпо това нещо бееее, пък е един кабел с диод на края... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kriss1 Posted December 23, 2014 Share Posted December 23, 2014 Благодаря ви за отговорите колеги,гледам ,че разликата в двете разновидности на ел,част на теглича е около 8 британски лири,комплекта със 7 пина е 99,99 ,а с 13 пина е 107,65 остава и като дойде да е това което трябва и да пасне . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.