Jump to content
st.videv

Захранване на букса за ремарке към теглич.

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Има ли някой понятие, от къде се захранва буксата на ремаркето...т.е. знае ли през кой отвори минава кабела и има ли фабрична някаква букса на светлините на самия джип.

Разглобих доста неща но фабрични отвори не видях.....който знае да помага.....Иначе е лесно с бургията дупки и така.

Би трябвало да има, на Пежото си имаше гумичка , която се проби и мина кабела...тук са ламарини двойни и тройни.

Редактирано от admin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Въпроса е решен /помоему/....давам консултации...Все още чакам някой да подскаже фабрично решение.....

Редактирано от st.videv

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъй като целта на форумите е хората лесно и бързо да намират отговори на въпросите си, ще е много полезно ако просто пуснеш обяснението тук. Така следващите с този въпрос няма да има нужда да ти пишат лично, да ти губят времето и да чакат отговор.

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ще ме извини господин admin , но за съжаление въпреки наличието на Н5 с тегличи никой не се отзова на поста ми...това, че съм го решил не означава, че е по верният начин и за това  не го публикувам.....Все още чакам някой да подскаже вярното решение на фабрично свързан куплунг...Това е.....Другото са пожелания.....

Редактирано от st.videv

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,интересува ме инсталацията за теглич на GREAT WALL HOVER 5 с колко пина е ,защото гледам ,че се предлагат тегличи за модела с 13  и с7 пина,благодаря предварително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aз искам да използвам темата с една лека отклонявка (свързана е пак със светлините и разглобяването)...Някой да подскаже как се маха стопа ...или по-точно пластмасовата кора вътре в багажника ?! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Kriss, разликата в пиновете е според предназначението - 7 пина за ремарке, 13 пина за каравана. Не е проблем /поне не би трябвало да е/ монтирането на каквато и да е розетка, тъй като на пазара са налични преходници 7-13 и 13-7 пина. Аз самия вече закупих теглич и предстои напасването и монтирането. Донора е една Лагуна комби. Не съм я докарал до кабели и розетки. Големи благодарности за схемата на теглича /който я качи преди време ще бъде почерпен, като се видим, ама да ми напомни/ Много помага! След оглед отдолу се виждат отворите по рамата, а като знаем от схемата и формата на планките, мисля ще да е по-лесно. Като го монтирам, ще кача снимки, вероятно и на кабелите, но ако не намеря заводските отвори не мисля да се мая... Стига да е направено добре ще съм доволен. За пътуване в ЕС е задължителна индикацията в купето за закачено ремарке - там е гадно. Много скъпо това нещо бееее, пък е един кабел с диод на края...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви за отговорите колеги,гледам ,че разликата в двете разновидности на ел,част на теглича е около 8  британски лири,комплекта със 7 пина е 99,99 ,а с 13 пина е 107,65 остава и като дойде да е това което трябва и да пасне .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×