Jump to content
Златанов

Газов инжекцион от друг вид

Recommended Posts

Здравейте, колеги!

Предстои ми покупка на малка кола и съм се спрял на Voleex. Покарах кола на мой познат и ми допадна.

Тъй като си падам малко педант, разгледах монтажа на газовия инжекцион и честно казано никак не ми хареса. Самият аз монтирам газови инжекциони и видях доста неизпипани неща. От друга страна никак не съм фен на ГИ течна фаза, поради факта, че газта в България е с лошо качество и очаквам след изтичане на гаранцията проблеми с помпата в бутилката.

Някой монтирал ли е ГИ извън завода и как стои въпросът с гаранцията на автомобила след монтажът му.

Имам оферта от конкурентна компания за модел същия клас, където ми казаха, че след преглед на монтажа в техен сервиз, гаранцията ще бъде заверена за автомобил с ГИ. Цените са почти идентични, но някак искам парите ми да отидат за развитието на българското автомобилостроене, а не за чуждото. Едно евентуално отпадане на гаранцията, обаче, може да надделее и да предпочета другия автомобил.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че трябва да се свържеш с някой дилър или директно с Литекс моторс и да преговаряш с тях по въпроса. Идеята ти е много много добра и ще е интересно какъв отговор ще ти дадат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като дилърите в Пловдив се оказаха достатъчно несериозни за един тестдрайв, изобщо не мисля да се срещам с тях. Ако реша да купувам, ще е директно от Ловеч.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Златанов, здравей. Бих искал да те питам - единствено заради качеството на газта ли не препоръчваш течна фаза? Не съм добре запознат с този вид газов инжекциони, но ми се струва, че някъде предлагаха сменяеми филтри, които се поставяли допълнително и имали съвместимост и с Vialle системата. Те удължавали живота на потопяемата помпа.
Някой запознат колега ако се произнесе, ще съм благогарен :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Действително такива филтри съществуват и според отзивите вършат работа, но според мен един газов инжекцион от добро качество ще излезе на половин цена на течната фаза. Тъй като колегата Златанов сам ще си прави монтажа ще спести доста средства.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм фен на течната фаза и заради това, че автомобилът работи и на бензин, тоест на няколко впръсквания газ има и впръскване на бензин, също и поради факта, че системата, която беше монтирана на този Волекс, никак не ми изглеждаше надеждна, но да кажем най-вече заради помпата. Никакви филтри не могат да спасят помпите. За огромно съжеление, горивата са ни под всякаква критика. Единствените ставащи горива са високооктановите бензини и то не всички. Скоро сменях помпата на приятел, чиято кола е на 120000км и е купена от България преди 5 години. Цедката на помпата беше катранено черна, а вътре имаше следи от пясък. Колата е зареждана само от големи вериги и е карано винаги с резервоар пълен поне на 50%. Случвало ми се е на мой автомобил, който съм закупил от Германия, да се наложи ремонт на нивомера, който е съпътстван със сваляне на помпата, тъй като, на тези, които са сваляли помпа им е ясно, че отзад е цяла система. Цедката беше кристално чиста, а колата беше на 180000км. Сега не искам да си представям за какво става дума.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега-съфорумник,  за газовия инжекцион и аз чух за проблем точно с помпата. И най-често заради некачествено гориво(това е информация от дилър). НО какво да се прави такава е ситуацията в нашата държавица. Статистически досега от 20 продадени автомобила 4-ри имали проблем с помпата, който в последствие бил отстранен(гаранционно), така че все пак автомобила е гаранционен, газовата уредба също влиза в гаранцията, а това дали ще имаш проблем си е и до късмет.Рядко ставали такива проблеми, но отново опираме до стеченията на обстоятелствата. Успех с избора, в момента и ние с моето семейство избираме нов автомобил. Дано направиш правилния за себе си избор. Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Докато е в гаранция - добре, а след това? Една помпа е колкото стандартен газов инжекцион.

Чета в още няколко теми, разни небивалици, като факта, че филтрите се сменяли като се запушат и колата започне да има проблеми на газ?! Какво означава това. Тръгвам за Германия, на средата на пътя филтрите се запушват, оттам обръщам на бензин и пълно щастие - карам на бензин, защото от завода няма период на смяна, а прилагат принципа на пробата и грешката и случайния успех. Това никак не ми допада. Свикнал съм като тръгна с колата да знам, че няколко хиляди километра няма да се налага дори капак да вдига, а не да "трипна в очакване" на това дали ще се движа или не. Просто не обичам да си усложнявам живота, а и не знам някой човек да очаква. Като следя форума, влизат представители на фирмата, но щом нямам отговор, значи работата е ясна. Както и да е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, Златанов.

 

Наистина това, което обсъждате тук, е една от мистериите около марката. Никой до момента не е дал обосновано обяснение защо газовата система е необслужваема. Може и да има такова, но реално не ни е обяснено. Дори на картинката на сайта на виале няма никъде филтър. Ние обаче сме будни младежи и нищо не ни пречи да им драснем едно писмо директно. Ей сегичка ще го напиша и ще ви кажа като има отговор.

lpi_ptc_EN.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя, че не отстъпва на течната фаза.

Редактирано от st.videv

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×