Jump to content

Газов инжекцион от друг вид


Златанов
 Share

Recommended Posts

Здравейте, колеги!

Предстои ми покупка на малка кола и съм се спрял на Voleex. Покарах кола на мой познат и ми допадна.

Тъй като си падам малко педант, разгледах монтажа на газовия инжекцион и честно казано никак не ми хареса. Самият аз монтирам газови инжекциони и видях доста неизпипани неща. От друга страна никак не съм фен на ГИ течна фаза, поради факта, че газта в България е с лошо качество и очаквам след изтичане на гаранцията проблеми с помпата в бутилката.

Някой монтирал ли е ГИ извън завода и как стои въпросът с гаранцията на автомобила след монтажът му.

Имам оферта от конкурентна компания за модел същия клас, където ми казаха, че след преглед на монтажа в техен сервиз, гаранцията ще бъде заверена за автомобил с ГИ. Цените са почти идентични, но някак искам парите ми да отидат за развитието на българското автомобилостроене, а не за чуждото. Едно евентуално отпадане на гаранцията, обаче, може да надделее и да предпочета другия автомобил.

Link to comment
Share on other sites

Мисля, че трябва да се свържеш с някой дилър или директно с Литекс моторс и да преговаряш с тях по въпроса. Идеята ти е много много добра и ще е интересно какъв отговор ще ти дадат.

Link to comment
Share on other sites

Златанов, здравей. Бих искал да те питам - единствено заради качеството на газта ли не препоръчваш течна фаза? Не съм добре запознат с този вид газов инжекциони, но ми се струва, че някъде предлагаха сменяеми филтри, които се поставяли допълнително и имали съвместимост и с Vialle системата. Те удължавали живота на потопяемата помпа.
Някой запознат колега ако се произнесе, ще съм благогарен :)

Link to comment
Share on other sites

Действително такива филтри съществуват и според отзивите вършат работа, но според мен един газов инжекцион от добро качество ще излезе на половин цена на течната фаза. Тъй като колегата Златанов сам ще си прави монтажа ще спести доста средства.

Link to comment
Share on other sites

Не съм фен на течната фаза и заради това, че автомобилът работи и на бензин, тоест на няколко впръсквания газ има и впръскване на бензин, също и поради факта, че системата, която беше монтирана на този Волекс, никак не ми изглеждаше надеждна, но да кажем най-вече заради помпата. Никакви филтри не могат да спасят помпите. За огромно съжеление, горивата са ни под всякаква критика. Единствените ставащи горива са високооктановите бензини и то не всички. Скоро сменях помпата на приятел, чиято кола е на 120000км и е купена от България преди 5 години. Цедката на помпата беше катранено черна, а вътре имаше следи от пясък. Колата е зареждана само от големи вериги и е карано винаги с резервоар пълен поне на 50%. Случвало ми се е на мой автомобил, който съм закупил от Германия, да се наложи ремонт на нивомера, който е съпътстван със сваляне на помпата, тъй като, на тези, които са сваляли помпа им е ясно, че отзад е цяла система. Цедката беше кристално чиста, а колата беше на 180000км. Сега не искам да си представям за какво става дума.

Link to comment
Share on other sites

Колега-съфорумник,  за газовия инжекцион и аз чух за проблем точно с помпата. И най-често заради некачествено гориво(това е информация от дилър). НО какво да се прави такава е ситуацията в нашата държавица. Статистически досега от 20 продадени автомобила 4-ри имали проблем с помпата, който в последствие бил отстранен(гаранционно), така че все пак автомобила е гаранционен, газовата уредба също влиза в гаранцията, а това дали ще имаш проблем си е и до късмет.Рядко ставали такива проблеми, но отново опираме до стеченията на обстоятелствата. Успех с избора, в момента и ние с моето семейство избираме нов автомобил. Дано направиш правилния за себе си избор. Успех!

Link to comment
Share on other sites

Докато е в гаранция - добре, а след това? Една помпа е колкото стандартен газов инжекцион.

Чета в още няколко теми, разни небивалици, като факта, че филтрите се сменяли като се запушат и колата започне да има проблеми на газ?! Какво означава това. Тръгвам за Германия, на средата на пътя филтрите се запушват, оттам обръщам на бензин и пълно щастие - карам на бензин, защото от завода няма период на смяна, а прилагат принципа на пробата и грешката и случайния успех. Това никак не ми допада. Свикнал съм като тръгна с колата да знам, че няколко хиляди километра няма да се налага дори капак да вдига, а не да "трипна в очакване" на това дали ще се движа или не. Просто не обичам да си усложнявам живота, а и не знам някой човек да очаква. Като следя форума, влизат представители на фирмата, но щом нямам отговор, значи работата е ясна. Както и да е.

Link to comment
Share on other sites

Здравей, Златанов.

 

Наистина това, което обсъждате тук, е една от мистериите около марката. Никой до момента не е дал обосновано обяснение защо газовата система е необслужваема. Може и да има такова, но реално не ни е обяснено. Дори на картинката на сайта на виале няма никъде филтър. Ние обаче сме будни младежи и нищо не ни пречи да им драснем едно писмо директно. Ей сегичка ще го напиша и ще ви кажа като има отговор.

lpi_ptc_EN.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...