Jump to content

Златанов

Members
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Златанов

  • Rank
    Newbie
  1. Докато е в гаранция - добре, а след това? Една помпа е колкото стандартен газов инжекцион. Чета в още няколко теми, разни небивалици, като факта, че филтрите се сменяли като се запушат и колата започне да има проблеми на газ?! Какво означава това. Тръгвам за Германия, на средата на пътя филтрите се запушват, оттам обръщам на бензин и пълно щастие - карам на бензин, защото от завода няма период на смяна, а прилагат принципа на пробата и грешката и случайния успех. Това никак не ми допада. Свикнал съм като тръгна с колата да знам, че няколко хиляди километра няма да се налага дори капак да вдига, а не да "трипна в очакване" на това дали ще се движа или не. Просто не обичам да си усложнявам живота, а и не знам някой човек да очаква. Като следя форума, влизат представители на фирмата, но щом нямам отговор, значи работата е ясна. Както и да е.
  2. Не съм фен на течната фаза и заради това, че автомобилът работи и на бензин, тоест на няколко впръсквания газ има и впръскване на бензин, също и поради факта, че системата, която беше монтирана на този Волекс, никак не ми изглеждаше надеждна, но да кажем най-вече заради помпата. Никакви филтри не могат да спасят помпите. За огромно съжеление, горивата са ни под всякаква критика. Единствените ставащи горива са високооктановите бензини и то не всички. Скоро сменях помпата на приятел, чиято кола е на 120000км и е купена от България преди 5 години. Цедката на помпата беше катранено черна, а вътре имаше следи от пясък. Колата е зареждана само от големи вериги и е карано винаги с резервоар пълен поне на 50%. Случвало ми се е на мой автомобил, който съм закупил от Германия, да се наложи ремонт на нивомера, който е съпътстван със сваляне на помпата, тъй като, на тези, които са сваляли помпа им е ясно, че отзад е цяла система. Цедката беше кристално чиста, а колата беше на 180000км. Сега не искам да си представям за какво става дума.
  3. След като дилърите в Пловдив се оказаха достатъчно несериозни за един тестдрайв, изобщо не мисля да се срещам с тях. Ако реша да купувам, ще е директно от Ловеч.
  4. Здравейте, колеги! Предстои ми покупка на малка кола и съм се спрял на Voleex. Покарах кола на мой познат и ми допадна. Тъй като си падам малко педант, разгледах монтажа на газовия инжекцион и честно казано никак не ми хареса. Самият аз монтирам газови инжекциони и видях доста неизпипани неща. От друга страна никак не съм фен на ГИ течна фаза, поради факта, че газта в България е с лошо качество и очаквам след изтичане на гаранцията проблеми с помпата в бутилката. Някой монтирал ли е ГИ извън завода и как стои въпросът с гаранцията на автомобила след монтажът му. Имам оферта от конкурентна компания за модел същия клас, където ми казаха, че след преглед на монтажа в техен сервиз, гаранцията ще бъде заверена за автомобил с ГИ. Цените са почти идентични, но някак искам парите ми да отидат за развитието на българското автомобилостроене, а не за чуждото. Едно евентуално отпадане на гаранцията, обаче, може да надделее и да предпочета другия автомобил.
×
×
  • Create New...