samkarti Публикувано 19 Август, 2013 Share Публикувано 19 Август, 2013 Бях обещал да пусна видео за всички невярващи. Спора беше в друга тема, но на видеото не му е там мястото и го пущам тук: http://www.youtube.com/watch?v=bw_b_qR3oTI П.П. Чакам си обещаното пълнене на бутилката, водките и останалия персонал.... 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
feikot Отговорено 19 Август, 2013 Share Отговорено 19 Август, 2013 Добре,не гледах целия клип,само 2 минути от него успях.Първо ставаше въпрос за изкачване от ЮЖНАТА страна на Шипка (от към Казанлък),която е доста по-стръмна и второ ще ти напълня бутилката (само с газ,водката после) ако както ти казах,сложа човек в колата с теб и карам след теб. Другото което ме съмнява като гледам тоя клип е,дали не ти е с дизелова СК колата,защото 5 скорост в началото на обратния завой беше с 30 км/ч,което даже и НИВА-та ми не го може (само на бавни) или си я маганил нещо или има нещо гнило.Имам приятел с Коуч 1.6,ще го взема и ще пробвам това,което казваш. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samkarti Отговорено 19 Август, 2013 Автор Share Отговорено 19 Август, 2013 Кутията си е оригиналната. На 3000 оборота е със 100 км/ч, чак на 30 не е падала, но на около 35-40 стигаше и падаше до към 950-1000 оборота. Няколко дни по-рано направих и експеримент от южната страна - същото нещо, но дори там не е падала до толкова обороти (само до 1200). Северната страна има няколко по-остри завоя, които дори и аз не очаквах че мога да ги мина на 5та, но стана. Коча е 16 вентила (2а фаза) и дори на газ ( в края на видеото снимах и превключвателя че е на газ в момента). А ти колега, вместо да караш след мен - качвам те и демонстрирам! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ЯворМитев Отговорено 19 Август, 2013 Share Отговорено 19 Август, 2013 ОК...признавам. Но не мисля, че това е стандартен начин за каране на какъвто и да е автомобил по този маршрут с такива условия на работа на мотора. Иначе в другата тема частично те подкрепих. Ако няма трафик, възможно е и аз да успея, но с моя Волекс.....не на жена ми. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samkarti Отговорено 19 Август, 2013 Автор Share Отговорено 19 Август, 2013 ОК...признавам. Но не мисля, че това е стандартен начин за каране на какъвто и да е автомобил по този маршрут с такива условия на работа на мотора. Иначе в другата тема частично те подкрепих. Ако няма трафик, възможно е и аз да успея, но с моя Волекс.....не на жена ми. По принцип да.. нужно е да се върне предавка-2 на места, но го направих за експеримента. Понякога карам нагоре тип шумахер, и повече от 3та не вижда, като на места стига 100-110.. че не мога да сваря да намалям за завоите... а пък по надолнището... "рали шипка" Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ЯворМитев Отговорено 19 Август, 2013 Share Отговорено 19 Август, 2013 Абе сега се замислям...имаше по към върха един много мръсен завой, както и още един от към Казанлък - още в началото, който освен всичко беше и с кофти страничен външен наклон. Как е станало там, не разбирам... То надолу е ясно.....100% ще изкарам и аз на 5-та. Обаче изкачванията на гореспоменатите завои според мен ще е "хълцане, подритване"... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samkarti Отговорено 19 Август, 2013 Автор Share Отговорено 19 Август, 2013 Абе сега се замислям...имаше по към върха един много мръсен завой, както и още един от към Казанлък - още в началото, който освен всичко беше и с кофти страничен външен наклон. Как е станало там, не разбирам... Ами на две места падна на под 1000 оборота... обаче тоя двигател не съм го виждал да хълца, или върви или гасне. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
st.videv Отговорено 20 Август, 2013 Share Отговорено 20 Август, 2013 Възможно е, моето Пежо 307 е с много "Дълга" 5 от 40-50 до към 180. Нарочно е направено за "мързеливци".Другия път пробвай на задна и клип направи. хахахахахах , но в крайна сметка не виждам смисъл от това, освен предпоставка за трошене на колата. . Както беше в приказката:Така се кара чужда кола и се оправя чужда жена.... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
feikot Отговорено 20 Август, 2013 Share Отговорено 20 Август, 2013 110 кг. съм и после ще кажеш,че съм и тежал на колата но така като правиш горкия колянов вал,горките ти тампони,горките шлици... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samkarti Отговорено 20 Август, 2013 Автор Share Отговорено 20 Август, 2013 горкия... сякаш е жив... да не е ставал на кола! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitku Отговорено 21 Август, 2013 Share Отговорено 21 Август, 2013 Коча е лек, малко над тон. K4M двигателя е добър, с хубав въртящ момент, макар и доста по-нагоре в оборотите. Кутиите на кочовете са една идея по-къси то на хечбека, за да имат "по-спортно" усещане при еднакви двигатели. Лично аз с Меганя хеч си карам Шипката на трета, защото колата върви добре. Някои завои е въпрос на здрав разум да ги минеш с 40км/час или по-малко (особено 2 завоя). Въртял съм се на Шипка на сух път, през август, на завой, с 40км/час, защото имаше разлято масло. Добре, че имаше и мантинела. Та тоя мазохизъм, само заради доказването на факта че си прав, не го разбирам. Съединителя скоро сменял ли си го? Примерно през последните 100 000км.? Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samkarti Отговорено 21 Август, 2013 Автор Share Отговорено 21 Август, 2013 Колата не съм я карал толкова км и едва ли ще й навъртя толкова. Нищо му няма на съединителя. Относно скоростните кутии, мисля че са еднакви. Относно въртенето - и аз съм се въртял, освен това коча е мнооого по лек отзад и се въртях още като я купих, щото не бях свикнал да занася така. По скоро не съм се въртял ами успявам да я вкарам в пътя всички пъти като почне да ме изпреварва задницата. Освен всичко друго, че е нужно да се върнат 1 или 2 предавки когато има малко по-стръмен и остър завой, през цялото останало време колата върви напълно спокойно на 5та и няма нужда от по-ниска предавка. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
st.videv Отговорено 21 Август, 2013 Share Отговорено 21 Август, 2013 Колега, ние сме по Офроуда, що не я опиташ на терен от Шипка до връх Ботев и снимай . Тя твоята кола е вълшебна - със скорости и съединители и прочие. Ама сега и в декември пак го качи на 6, ако искаш.Ако пък изкачиш Мон Блан или Еверест- си за Гинес. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valery Отговорено 23 Август, 2013 Share Отговорено 23 Август, 2013 Уоу, въобще не вярвах, че е възможно. Просто 1000 оборота за бензин ми се струват ужасно малко. 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.