Jump to content

Recommended Posts

Здравейте,купих Ховер СЛ година на производство 2009 .Мотора се оказа с ремък което май означава че не е същия като на Ховер H5.Приятел от магазин за части се опита да намери въздушен филтър и се оказа че го дават за този модел,няма го ,и не знаем на какви по масови модели е поставен този двигател.Не ми се мисли какво ще стане като започна да сменям ремъка и т.н.Мотора е бензин 2,4 ,98KW.Ако някой може да помогне ще съм благодарен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като гледам на твоя Hover двигателя е Mitsubishi 4G64 2.4L, докато на новия Hover H5 двигателя е Mitsubishi 4G69S4N. В ebay търсейки за 4G64 попаднах и на ремъци и на филтри, например този:

http://www.ebay.co.uk/itm/MITSUBISHI-PAJERO-2-4-GDi-96-99-4G64-ENGINE-AIR-FILTER-/160522928860?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item255fe982dc

 

Бих те посъветвал да си го свалиш и да видиш такъв ли е. Ако е такъв, търсиш за Mitsubishi Pajero & Galant от периода 96-01, на тях се е монтирала версия на този двигател - ще има евтино у нас.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес ходих в представителството на грийт уолл в града ни,оказа се че могат да ми доставят каквото ми трябва,и то на много прилична цена.За компютърна диагностика ми взеха 16лв.а въздушния филтър ще ми излезе 21лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами така трябва да е! Все пак тук ще се произвеждат, тук ще е складовата база за ЕС.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди малко от магазина на КОСЕР в Хасково ми дадоха номерата на следните филтри:

въздушен- AP-175, маслен-OP-617, купе-K-1240, горивен-PP928/1  НА   FILTRON               

Все пак е ориентировъчно гледахме ги по подобни коли с тоя двигател.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да е станала грешка ,ти да не обслужваш ML

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз карам такъв модел-СС6460KY със същият мотор 4G64-предролагам,че и твоя е такъв,миналата седмица направих запитване в представителството в София "Мит Вас" и днеска ми се обадиха за комплекта ремък и ролки което ще ми струва 338лв с труда при тях,мисля че и филтрите можеш да си ги вземеш,за мен това е доста приемлива цена.Масло ще ти е нужно 4,3л.

Редактирано от Niki-25

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ангренажа се сменя на 90 к км. и то само на големия агренажен ремък и две ролки. Малкият е вечен виж в руския форум  http://www.hover-club.ru/forum/topic4617.html 

 

 

До колегата mistarmi

: Кво е тва ML- кола за напикан асфалт.

Редактирано от st.videv

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дадох пример с модел на премиум марка,където цените може да са такива ,каквито си цитирал.Дали е нормално за китайска марка цитираните от теб цени да са реални оставам на по-запознатите да преценят.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приятелю, и аз не вярвам, но виж вчера какви цени ми дадоха...Особенно задната щора е ..майка плачи.Виж прикачения по долу файл с оферта от официален представител за завода.В последващ телефонен разговор с госпожата , тя каза-филтър на купето няма и за Н5 нямало- истина ли е приятели?

 

За Niki-25 снимани табелките на колата за модел и тип двигател

Ето и ръков за експлоятация- за всеки , който като мен си е купил колата не от България и го няма..

Oferta_SO12547.pdf

post-9777-0-69435100-1365488480_thumb.jpg

post-9777-0-79138900-1365488524_thumb.jpg

post-9777-0-31508000-1365498930_thumb.jpg

Редактирано от st.videv

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

×