Андреев Отговорено 3 Януари, 2016 Share Отговорено 3 Януари, 2016 Ама не съм чел никъде Фолксваген да са рекламирали че основния им склад за части за Европа ще е на територията на БГ?!? Докато на Литекс това им беше мотото в рекламата. И го обещаваха това за 24-часовата доставка. А чета тука че хората чакат по няколко месеца. А се запитайте и защо сервизите се сменят постоянно. В Габрово например беше Тойота Венци представител/сервиз на марката ... ама се разделиха нещо и разкара рекламните пикапи и джипки за нула време. Не съм запознат в детайли но чух за некоректно отношение ... кой крив, кой прав клиента не го интересува. За клиента е важно да получи услугата за която е сключил договор и е платил! Ако махнем капаците от коня, то дори и той ще види, откъде идват главните проблеми на Литекс при настоящата власт, НО! спирам дотук, понеже засмърдява на политика. А относно това, че винаги ще се намерят и разни мошенници, като някой-си Венци от Габрово считам изобщо е излишно да се коментира - тука само може да се изкаже съжаление за клиентите. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gss Отговорено 5 Януари, 2016 Автор Share Отговорено 5 Януари, 2016 Уважаеми колега Венцислав Кангов ,за мен повече празно "дрънкане" е това ,което ще напиша в следващото изречение ,а не моите и на доста колеги "оплаквания". Честито за новата покупка и дано да измине много безаварийни километри! Искрено Ви го желая ,но това не помага по никакъв начин на ползващите форума. Тук е място не само за честитки ,похвали и пожелания ,а да споделим проблемите и да се опитаме да си помогнем. Аз вярвам ,че форума се чете и от отговорни фактори в Литекс! Нека да се чуят и други реални мнения. Да не остават с впечатление ,че всичко е перфектно в поддръжката и колко "страшни" са автомобилите! А те наистина са страшни ,но в буквалния смисъл. За Вас ,Кангов е 2-ия автомобил ,а аз ги имам 6(шест). 4(четири) C10 и 2(два) C30. И тук всеки може да ме попита (админа го направи) ,защо след като има проблеми ,съм продължил да купувам!? Аз съм собственик на учебен център за обучение на шофьори. Това са работни автомобили. Политиката ни е материалната база да е НОВА! Мислех ,че колкото и зле да се окаже ,все ще изкара 100 000км.(гаранцията) без основни проблеми. Уви! Няма нито един от C10-те ,който да е преминал от една смяна на масло до следваща без да влезне в сервиз поне 2-3 пъти. В началото на 2015г купих стар (2001г.) Мерцедес C270cdi автоматик на неизброими км. Досега е минал 16 000км. и само една крушка на габарит съм сменил. Какво да им харесваме на "китайчетата". ОК били автомобилите!!! Да смениш кормилна рейка на 13 000км. ли е ОК?! Или през 25 000км да правиш ремонт на глави!? А може би разбирате за ОК смяна на дюзи и бензинови помпи през 15-20 000км.!!? Няма да говоря за изразходеното промишлено количество всевъзможни крушки! И сменени кипящи акумулатори! А за перманентното тропане в кормилната колона няма да кажа! Стига с дефектите. Много добре ми е ясно ,че няма автомобил ,който да не се разваля.Сменил съм през живота си досега (както в България ,така и в САЩ) над 30 различни автомобила. Образованието и професията ми са свързани с автомобили и мисля ,че горе - долу ми е ясно какво би трябвало да се разбира под ОК!. Въпроса тук е в това ,какво и колко често се поврежда и как се ремонтира? Не възприемам за нормално ,който и да е автомобил (още повече гаранционен) да влиза в сервиз 2-3 пъти в рамките на една седмица за един и същи проблем! Не е нормално след ремонт да тръгнеш и да стигнеш до бариерата(изхода) на сервиза и отново пак обратно! Не е ОК да чакаш доставка на част 4(четири) месеца. И колко ли ще е още!? Това са само част от нещата. Спирам ,защото Кангов пак ще каже ,че много и безпричинно се оплакваме в този форум! На този фон ,съвета "продайте си колите" изглежда много обоснован. Идеята Г-н Кангов е примамлива ,но въпроса е на кой и за колко?? Вярвайте ,че ще бъде доста трудно! Това за жалост ще важи и за Вашите ОК автомобили!! Така ,че май правилната дума няма да бъде "продай" а "подари". Лека и приятна нощ ,колеги! 2 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Весислав Кангов Отговорено 6 Януари, 2016 Share Отговорено 6 Януари, 2016 Най-малко съм искал да засегна някои, вие не получавате никакво съдействие първо от търговеца които ви е продал колата, това е много важно,той е основната ви връзка с Литекс, аз съм с много добро мнение за сервиза в Пловдив, странно ми е че така са се отнесли. Ако с това ще помогна във форума Тандер строят голям сервиз в Дружба за Греат Уол, можеби там всичко ще е различно!!! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gss Отговорено 16 Януари, 2016 Автор Share Отговорено 16 Януари, 2016 http://fakti.bg/avto/168628-kakvo-se-sluchva-s-liteks-motors Колко ли истина има в тези противоположни твърдения? Кое е по-достоверно? Какво ,уважаеми дами и господа се случва след това с нас?? Мисля ,че всеки трябва да се развълнува от тези въпроси! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.