Jump to content

Recommended Posts

Здравейте, току що се регистрирах в този форум. След дълго обмисляне на оправдана покупка на истински джип вече окончателно съм се спрял на Great Wall Hover Cuv 2.4 2007 година, модела с двата скоростни лоста. Харесал съм един, но ме притеснява това което ми каза продавача, а именно: 

Присветва лампичката за ABS;

Стрелката за температурата отива доста на високо, но според замерване на температурата на двигателя всичко е в норми.

Тези дни отивам на оглед, дано изброените неща да са от някакви грешки. 

Какво бихте ме посъветвали вие? 

Благодаря предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лампата на АВС присветва най вероятно от някой датчик на колелата дето са се опитвали да го правят- с една диагностика ще го разбереш не са скъпи по 30-тина лева...За високата температура се сменя термостат моя виж в заменяемите елементи бе от 30 тина лева също и заспа...

Добавям капачката на антифриза е клапан и играу много важна роля виж дали се отваря при натискане ако не купувай нова - 12 лева...

Редактирано от Kan4o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много благодаря за отговора. За съжаление не ми хареса състоянието на колата /или по скоро цената за това състояние/. Ще имам в предвид нешата, които си изброил при следващ оглед. Между другото ако някой е решил да си продава джипа нека да пише.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кажи, какво не ти харисва , може дае пвъхностно....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ръжда по калниците и доста захабен интериор и екстериор. От ръжда се напатих с предишния джип и никак не ми се иска да се занимавам с кърпене и боядисване. Двигателя иначе работеше много добре, но заради горните причини се отказах и да го тествам. Отделно както при всеки друг автомобил трябваше да се обслужи напълно, което също щеше да ми вдигне цената. Като прибавим нови гуми и джанти 15ки ..... просто не е бил за мен. Цвета също не ми беше по сърце, но щях да го преглътна, ако всичко беше наред.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново, предлагат ми вече регистриран джип, който е регистриран още преди години като лек автомобил, а не както масово са джиповете от тази марка - товарен! Отразява ли се някъде в талона това Н1? Има ли възможност за пререгистрация? Или за заобикаляне?  Интересувам се заради пустия му данък, който в нашата община е безбожен. Благодаря предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искай копие от оригиналните документи, ако на тях е писано товарен автомобил мисля, че можеш да оспорваш. Катаджиите нарочно ги правят тия неща...моя беше с оригинални италиански документи и временен номер го докарах. На тях пишеше по памет - товаро виаколо автомобило- опитаха се но не успяха...накрая се опитаха да ми направят номер, че бил 3+1 , а можел да вози и 5 човека- искаха си рушвет...не стана тяхната. В талона е писано и освен това има решетка към багажника и отзад само 2 облегалки за глава средната я няма, за да е 3+1. Ако е така действай...но с оригиналните документи е най добре...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора. Няма решетка в багажника. Газовият инжекцион е слаган тук в България - някакъв мегажет и бутилката е в багажника. Резерната гума е отдолу. Иначе наистина само две облегалки за врата има на задните седалки. Може ли да снимаш онази част от талона в която е отбелязано, че колата е товарна. Благодаря предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за снимката. Днес бях на оглед. Този нямаше ръжди но е пребоядисван цялостно, като майстора си е оставил ръцете. Работеше добре и кажи речи се договорихме за цена...но...има едно омасляване откъм раздатката. Продавача каза, че веднъж годишно ходил да му доливат масло. Човека който беше с мен каза, че и от рейката има теч. Не знам как да постъпя просто. Дали да не поискам още някакво намаление на цената? По думите на продавача става въпрос за гарнитура на капак на раздатката...моля за вашето мнение 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дай да го видим...така...... съчинение по картинка!!!!Щом е веднъж е добре.....Гарнитурата се прави дето навремето имах един началник по техниката, викаше ще изрежем по една кутия от фафли и с картона ще направим гарнитурата...

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 5 часа, Dargov написа:

Благодаря за снимката. Днес бях на оглед. Този нямаше ръжди но е пребоядисван цялостно, като майстора си е оставил ръцете. Работеше добре и кажи речи се договорихме за цена...но...има едно омасляване откъм раздатката. Продавача каза, че веднъж годишно ходил да му доливат масло. Човека който беше с мен каза, че и от рейката има теч. Не знам как да постъпя просто. Дали да не поискам още някакво намаление на цената? По думите на продавача става въпрос за гарнитура на капак на раздатката...моля за вашето мнение 

Чакай сега.... раздатката и рейката са на метър разстояние, или освен раздатката тече и рейката?????
Това с теча на раздатката може и да е нещо дербно, но карана ли е така в 4х4 режим не знаеш какво мазало ще е вътре :(

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте и благодаря за отговорите. Снимка на омаслената раздатка нямам а и не съм много наясно с рейките. Иначе като включих 4х4 бързи и бавни нямаше никакво виене и щракане. Обаче, не знам дали има значение но въпреки че тези режими се пускат с лост, на колата и трябваше известно време да се задейства. Може и да е нормално да се бави, но за сравнение витарата ми моментално включваше. При пускане на 4х4 бързи почва да мига на таблото 4wd и след първите няколко метра свети постоянно. С бавните по същия начин. Интересно защо като включиш на задно само е необходимо да минеш няколко метра напред, а не като старите джипове да върнеш назад. Дали това омасляване на раздатката не е причина точно за това забавяне?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом включва значи е добре, концепцията спрямо Витарата е друга- сложно е за обяснение...купувай, ако сърцето ти подскаже......

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-накрая! Италианец, по талон товарен, не знам защо не работят чистачките и не се заключва. С газта също не се разбираме. 2 от 3 проблема са решени: за чистачките подмяна на бушонче, за газта беше заяла съчмата, но сега е ок. Ще засека разхода. Обаче със заключването ударих на камък. Смених батериите на дистанционното, но диода не свети. Проверихме го с мултицет и светна. Не може да се заключва и с ключа, съмнява ме да не е прецакан заключващия механизъм на шофьорската врата от вътре, защото не се мести. Също и ми примигва постоянно 4WD, въпреки че карам на задно само. Щом включа предното зацепва и свети постоянно. Няма шумове, скърцания, всичко е повече от добре, но...

IMG_20180926_143034.jpg

Редактирано от Dargov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

×