Ванката Публикувано 2 Януари, 2018 Share Публикувано 2 Януари, 2018 Честита Нова Година! Моля някои да сподели има ли съществени подобрения във фейслифт на Н5 след 2013 освен промените в халогенните, спойлера и намалената мощност заради евро нормативите от 136 на 124 кс. Благодаря Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boyko23 Отговорено 9 Януари, 2018 Share Отговорено 9 Януари, 2018 Има доста дребни подобрения, които са много ценни за мен: 1. По-добра шумоизолация; 2. Липса на паразитни шумове в купето; 3. По-добър климатроник; 4. Нормален лост за фаровете; 5. Нормален скоростен лост; 6. Нормални чистачки; 7. Не скърцащ заден мост; 8. Не горят крушки толкова често; 9. Липса на "кожен салон" ......................... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ванката Отговорено 9 Януари, 2018 Автор Share Отговорено 9 Януари, 2018 Благодаря за подробната информация. Има ли подобрения с греенето което се усеща в купето от към ръчката за ръчната спирачка. При дълго и не чак толкова дълго каране се получавае миризма на изгоряла гума без никакъв дим или други прояви. При коментари с хора от Литекс беше ми казано, че подмяна на тампоните не се предвижда и дори гаранционно. Въпроса ми конкретно е има ли подобни случай след фейслифта. Ако няма известни такива, следователно е оправен. Благодаря Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stm Отговорено 16 Януари, 2018 Share Отговорено 16 Януари, 2018 При мен - Н5 2012 г има отвратително скърцане в задната част на автомобила Първо си мислех ще е от задните седалки - не е от там Сега мисля че е от задната врата - но гледам тампони всичко изглежда наред В по- горния пост откривам : 7. Не скърцащ заден мост; ......мамка му , може ли това да чувам...., по някоя по-неравна улица мога да откача от това , адски дразнещо е Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gwhover Отговорено 24 Януари, 2018 Share Отговорено 24 Януари, 2018 Общо взето, нещата които е написал Бойко са така. Но все още го има това с миризмата откъм средната конзола и скоростния лост - главно при дълго каране на по-високи обороти на 2ра и 5та, особена миризма на гума. Проявява се ясно, когато се отворят прозорците и се спре вентилацията - изглежда тогава миризмата прониква в купето. Скърцанията също се появяват и изчезват, донякъде могат да бъдат преборени с гресиране на захващащите халки по заключванията на вратите и задните седалки. Има го това и с греенето откъм скоростната кутия (предполагам) и особено под задното дясно място отзад - там е гърнето и през лятото е добре да поставите най-топлолюбивият пътник. За мощността, бих казал че джипът върви съвсем прилично за възможностите си. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.