Jump to content
Sign in to follow this  
Ванката

Подобрения във фейслифт на H5 след 2013 г.

Recommended Posts

Честита Нова Година! 

Моля някои да сподели има ли съществени подобрения във фейслифт на Н5 след 2013 освен промените в халогенните, спойлера и намалената мощност заради евро нормативите от 136 на 124 кс.

Благодаря

Share this post


Link to post
Share on other sites

Има доста дребни подобрения, които са много ценни за мен:

1. По-добра шумоизолация;

2. Липса на паразитни шумове в купето;

3. По-добър климатроник;

4. Нормален лост за фаровете;

5. Нормален скоростен лост;

6. Нормални чистачки;

7. Не скърцащ заден мост;

8. Не горят крушки толкова често;

9. Липса на "кожен салон" :)

.........................

Share this post


Link to post
Share on other sites

Благодаря за подробната информация. 

Има ли подобрения с греенето което се усеща в купето от към ръчката за ръчната спирачка. При дълго и не чак толкова дълго каране се получавае миризма на изгоряла гума без никакъв дим или други прояви. При коментари с хора от Литекс беше ми казано, че подмяна на тампоните не се предвижда и дори гаранционно. Въпроса ми конкретно е има ли подобни случай след фейслифта. Ако няма известни такива, следователно е оправен. 

Благодаря 

Share this post


Link to post
Share on other sites

При мен - Н5 2012 г има отвратително скърцане в задната част на автомобила

Първо си мислех ще е от задните седалки - не е от там

Сега мисля че е от задната врата - но гледам тампони всичко изглежда наред

В по- горния пост откривам :

7. Не скърцащ заден мост;

......мамка му , може ли това да чувам...., по някоя по-неравна улица мога да откача от това , адски дразнещо е

Share this post


Link to post
Share on other sites

Общо взето, нещата които е написал Бойко са така. Но все още го има това с миризмата откъм средната конзола и скоростния лост - главно при дълго каране на по-високи обороти на 2ра и 5та, особена миризма на гума. Проявява се ясно, когато се отворят прозорците и се спре вентилацията - изглежда тогава миризмата прониква в купето. Скърцанията също се появяват и изчезват, донякъде могат да бъдат преборени с гресиране на захващащите халки по заключванията на вратите и задните седалки. Има го това и с греенето откъм скоростната кутия (предполагам) и особено под задното дясно място отзад - там е гърнето и през лятото е добре да поставите най-топлолюбивият пътник. За мощността, бих казал че джипът върви съвсем прилично за възможностите си.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...