Jump to content
Ванката

Подобрения във фейслифт на H5 след 2013 г.

Recommended Posts

Честита Нова Година! 

Моля някои да сподели има ли съществени подобрения във фейслифт на Н5 след 2013 освен промените в халогенните, спойлера и намалената мощност заради евро нормативите от 136 на 124 кс.

Благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има доста дребни подобрения, които са много ценни за мен:

1. По-добра шумоизолация;

2. Липса на паразитни шумове в купето;

3. По-добър климатроник;

4. Нормален лост за фаровете;

5. Нормален скоростен лост;

6. Нормални чистачки;

7. Не скърцащ заден мост;

8. Не горят крушки толкова често;

9. Липса на "кожен салон" :)

.........................

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за подробната информация. 

Има ли подобрения с греенето което се усеща в купето от към ръчката за ръчната спирачка. При дълго и не чак толкова дълго каране се получавае миризма на изгоряла гума без никакъв дим или други прояви. При коментари с хора от Литекс беше ми казано, че подмяна на тампоните не се предвижда и дори гаранционно. Въпроса ми конкретно е има ли подобни случай след фейслифта. Ако няма известни такива, следователно е оправен. 

Благодаря 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен - Н5 2012 г има отвратително скърцане в задната част на автомобила

Първо си мислех ще е от задните седалки - не е от там

Сега мисля че е от задната врата - но гледам тампони всичко изглежда наред

В по- горния пост откривам :

7. Не скърцащ заден мост;

......мамка му , може ли това да чувам...., по някоя по-неравна улица мога да откача от това , адски дразнещо е

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Общо взето, нещата които е написал Бойко са така. Но все още го има това с миризмата откъм средната конзола и скоростния лост - главно при дълго каране на по-високи обороти на 2ра и 5та, особена миризма на гума. Проявява се ясно, когато се отворят прозорците и се спре вентилацията - изглежда тогава миризмата прониква в купето. Скърцанията също се появяват и изчезват, донякъде могат да бъдат преборени с гресиране на захващащите халки по заключванията на вратите и задните седалки. Има го това и с греенето откъм скоростната кутия (предполагам) и особено под задното дясно място отзад - там е гърнето и през лятото е добре да поставите най-топлолюбивият пътник. За мощността, бих казал че джипът върви съвсем прилично за възможностите си.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×