Ванката Posted January 2, 2018 Share Posted January 2, 2018 Честита Нова Година! Моля някои да сподели има ли съществени подобрения във фейслифт на Н5 след 2013 освен промените в халогенните, спойлера и намалената мощност заради евро нормативите от 136 на 124 кс. Благодаря Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boyko23 Posted January 9, 2018 Share Posted January 9, 2018 Има доста дребни подобрения, които са много ценни за мен: 1. По-добра шумоизолация; 2. Липса на паразитни шумове в купето; 3. По-добър климатроник; 4. Нормален лост за фаровете; 5. Нормален скоростен лост; 6. Нормални чистачки; 7. Не скърцащ заден мост; 8. Не горят крушки толкова често; 9. Липса на "кожен салон" ......................... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ванката Posted January 9, 2018 Author Share Posted January 9, 2018 Благодаря за подробната информация. Има ли подобрения с греенето което се усеща в купето от към ръчката за ръчната спирачка. При дълго и не чак толкова дълго каране се получавае миризма на изгоряла гума без никакъв дим или други прояви. При коментари с хора от Литекс беше ми казано, че подмяна на тампоните не се предвижда и дори гаранционно. Въпроса ми конкретно е има ли подобни случай след фейслифта. Ако няма известни такива, следователно е оправен. Благодаря Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stm Posted January 16, 2018 Share Posted January 16, 2018 При мен - Н5 2012 г има отвратително скърцане в задната част на автомобила Първо си мислех ще е от задните седалки - не е от там Сега мисля че е от задната врата - но гледам тампони всичко изглежда наред В по- горния пост откривам : 7. Не скърцащ заден мост; ......мамка му , може ли това да чувам...., по някоя по-неравна улица мога да откача от това , адски дразнещо е Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gwhover Posted January 24, 2018 Share Posted January 24, 2018 Общо взето, нещата които е написал Бойко са така. Но все още го има това с миризмата откъм средната конзола и скоростния лост - главно при дълго каране на по-високи обороти на 2ра и 5та, особена миризма на гума. Проявява се ясно, когато се отворят прозорците и се спре вентилацията - изглежда тогава миризмата прониква в купето. Скърцанията също се появяват и изчезват, донякъде могат да бъдат преборени с гресиране на захващащите халки по заключванията на вратите и задните седалки. Има го това и с греенето откъм скоростната кутия (предполагам) и особено под задното дясно място отзад - там е гърнето и през лятото е добре да поставите най-топлолюбивият пътник. За мощността, бих казал че джипът върви съвсем прилично за възможностите си. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.