Ванката 58 Posted January 2, 2018 Честита Нова Година! Моля някои да сподели има ли съществени подобрения във фейслифт на Н5 след 2013 освен промените в халогенните, спойлера и намалената мощност заради евро нормативите от 136 на 124 кс. Благодаря Quote Share this post Link to post Share on other sites
Boyko23 43 Posted January 9, 2018 Има доста дребни подобрения, които са много ценни за мен: 1. По-добра шумоизолация; 2. Липса на паразитни шумове в купето; 3. По-добър климатроник; 4. Нормален лост за фаровете; 5. Нормален скоростен лост; 6. Нормални чистачки; 7. Не скърцащ заден мост; 8. Не горят крушки толкова често; 9. Липса на "кожен салон" ......................... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ванката 58 Posted January 9, 2018 Благодаря за подробната информация. Има ли подобрения с греенето което се усеща в купето от към ръчката за ръчната спирачка. При дълго и не чак толкова дълго каране се получавае миризма на изгоряла гума без никакъв дим или други прояви. При коментари с хора от Литекс беше ми казано, че подмяна на тампоните не се предвижда и дори гаранционно. Въпроса ми конкретно е има ли подобни случай след фейслифта. Ако няма известни такива, следователно е оправен. Благодаря Quote Share this post Link to post Share on other sites
stm 0 Posted January 16, 2018 При мен - Н5 2012 г има отвратително скърцане в задната част на автомобила Първо си мислех ще е от задните седалки - не е от там Сега мисля че е от задната врата - но гледам тампони всичко изглежда наред В по- горния пост откривам : 7. Не скърцащ заден мост; ......мамка му , може ли това да чувам...., по някоя по-неравна улица мога да откача от това , адски дразнещо е Quote Share this post Link to post Share on other sites
gwhover 2 Posted January 24, 2018 Общо взето, нещата които е написал Бойко са така. Но все още го има това с миризмата откъм средната конзола и скоростния лост - главно при дълго каране на по-високи обороти на 2ра и 5та, особена миризма на гума. Проявява се ясно, когато се отворят прозорците и се спре вентилацията - изглежда тогава миризмата прониква в купето. Скърцанията също се появяват и изчезват, донякъде могат да бъдат преборени с гресиране на захващащите халки по заключванията на вратите и задните седалки. Има го това и с греенето откъм скоростната кутия (предполагам) и особено под задното дясно място отзад - там е гърнето и през лятото е добре да поставите най-топлолюбивият пътник. За мощността, бих казал че джипът върви съвсем прилично за възможностите си. Quote Share this post Link to post Share on other sites