snipi

Защита от корозия

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Купувате си течна грес за моторджииски вериги във флакон, технически вазелин, ВД 40, или нещо подобно на изброените.Две шишенца пръскачки (от препарат за прозорци) .Четири-пет. литра олио. Пъхате се под Жипа, по удобен за вас начин и място.С първите мазила обилно смазване, намазвате, наклепвате електропровода на разда тката и машинката на предния мост, която включва предна лява полуоска.После олиото в пръскачки те и обилно намазване, напръскайте 

покорема на МПС то.Гърнета, кардани, кутии, дифове Рама, прагове ..... наред всичкио Операцията се прави лятото в жегата, двайсетина дена. Колата мирише на палачинки, след което, олиото е прашасало, клеясало и засъхнало като кожа, която и параструика не сваля. Пазете боята.

Редактирано от snipi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Just now, snipi said:

Купувате си течна грес за моторджииски вериги във флакон,технически вазелин,ВД 40,или нещо подобно на изброените.Две шишенца пръскачки(от препарат за прозорци).Четири-пет. литра олио. Пъхате се под Жипа,по удобен за вас начин и място.С първите мазила обилно смазване,намазвате,наклепвате електропровода на разда тката  и машинката на предния мост,която включва предна лява полуоска.После олиото в пръскачки те и обилно намазване,напръскайте 

покорема на МПС то.Гърнета,кардани,кутии,дифове Рама,прагове.....наред всичко  Операцията се прави лятото в жегата,двайсетина дена. Колата мирише на палачинки,след което,олиото е прашасало,клеясало и засъхнало като кожа,която и параструика не сваля. Пазете боята.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за съвета. Да те питам тук, та и другите да знаят, 31ците как ги вкара отпред? Само огъна калобраните или се наложи изрязване? Също така джантите какви са, че аз вчера слагах едни 15ки ама спирачните апарати отпред опират.

Поздрави.

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
12 hours ago, vencibull said:

Благодаря за съвета. Да те питам тук, та и другите да знаят, 31ците как ги вкара отпред? Само огъна калобраните или се наложи изрязване? Също така джантите какви са, че аз вчера слагах едни 15ки ама спирачните апарати отпред опират.

Поздрави.

Предните калбрани директно ги махаш,такатака само пречат,защото ако караш по кал ,сенаклепват яко и цялата тежест пада на пластмасовия праг и е въпрос на време да го отпори.Натягаш торсионите,10 оборота е при мене.Горния шарнир

гопреинсталирам в посока от долу нагоре (заводски е монтиран от горе на долу),може да му се подложи и метална подложка 3_4см,ако ти се занимава със стругари.Сменяш предните амортисьори с такива с по дълъг ход.Слагаш 31ци и с пистолет с горещ въздух огъваш малко подкалниците  за да не опират при завои.При пълен волан ръба на гумата опира леко в едно масивно издадено желязно тяло,което стои странично на рамата и най вероятно е упора за крика,,,изпилявош го наполовина и си готов

 

12 hours ago, vencibull said:

Благодаря за съвета. Да те питам тук, та и другите да знаят, 31ците как ги вкара отпред? Само огъна калобраните или се наложи изрязване? Също така джантите какви са, че аз вчера слагах едни 15ки ама спирачните апарати отпред опират.

Поздрави.

22 hours ago, snipi said:

Купувате си течна грес за моторджииски вериги във флакон,технически вазелин,ВД 40,или нещо подобно на изброените.Две шишенца пръскачки(от препарат за прозорци).Четири-пет. литра олио. Пъхате се под Жипа,по удобен за вас начин и място.С първите мазила обилно смазване,намазвате,наклепвате електропровода на разда тката  и машинката на предния мост,която включва предна лява полуоска.После олиото в пръскачки те и обилно намазване,напръскайте 

покорема на МПС то.Гърнета,кардани,кутии,дифове Рама,прагове.....наред всичко  Операцията се прави лятото в жегата,двайсетина дена. Колата мирише на палачинки,след което,олиото е прашасало,клеясало и засъхнало като кожа,която и параструика не сваля. Пазете боята.

 

Редактирано от snipi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

оппааа чипи е с 31-ци! Аз успях да вкарам безнаказано едва 30-ки... Кажи някакви амове /отпред/ с по-голям ход. Аз четох доста за едни Каяба +2см, но още няма с какво да ги сборя.

...малкото хлапе трудно се качва в колата, пък аз си мисля за боди лифт +5 :confused2::laughing4::laughing4::laughing4:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
9 hours ago, JI_GIT said:

оппааа чипи е с 31-ци! Аз успях да вкарам безнаказано едва 30-ки... Кажи някакви амове /отпред/ с по-голям ход. Аз четох доста за едни Каяба +2см, но още няма с какво да ги сборя.

...малкото хлапе трудно се качва в колата, пък аз си мисля за боди лифт +5 :confused2::laughing4::laughing4::laughing4:

Днес след работа отивам да купувам 215/90 R15 MT и тия дни ще се боря да ги натъпча. Аз съм с H3, които имат по-широка арка на калника от Н5, но според мен пак ще трябва да се преработваме нещо :D
Като е готово ще сложа снимки и кратък разказ. Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 5.07.2017 г. at 7:43 AM, vencibull said:

Днес след работа отивам да купувам 215/90 R15 MT и тия дни ще се боря да ги натъпча. Аз съм с H3, които имат по-широка арка на калника от Н5, но според мен пак ще трябва да се преработваме нещо :D
Като е готово ще сложа снимки и кратък разказ. Поздрави.

Натъпка ли ги.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, влезнаха а даже още окачването не съм сменил. Махнах калобраните отпред и огънах с пистолет за горещ въздух подкалниците. Само тая имам за сега. 78см са високи.

20170806_075956.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм се засилил за боди лифт 5см......подложки, по дълги болтове, монтаж. За сега съм готов с първата 1/3.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като си готов да споделиш резултати и какво е преработено :) бодито от къде го взе?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Готов съм с бодилифта, 5 см. Правих си го сам,монтажа искам да кажа.Леко, леко,два дена.В казармата нямаше  толкова падни - стани ,,,,вземете си наколенки.Стана идеално,щом изведнъж ми омаляха гумите (в момента съм с 235 75 15 ),арките станаха 93 см.Лифта се монтира по руския клип, който сигурен съм всички мераклии сте гледали,със следните изменния

1 Не съм свалял броните, може и така.

2 На предните подложки болтовете не можах да ги вкарам от горе на долу и съответно ги намъкнах от долу  на горе,като им навих по две гайки.

3 Най задния(те)тампони не може да се свалят без да се сваля задната броня,понеже тампоните са хванати с гайки и за това там също сложих болтове ф-10мм.(понеже металние шайби който са съставна част на тампоните се разпробиват на 12,3мм).

4  Удължаване на кормилния кардан- зад предна лява гума се маха гуменото предпазно перде (което после трябва да се смени с по дълго)и се открива лесен достъп до карданчето.Сваля се само(2 гайки и 1 болт ) Т-образния елемент,който е от кръглия гумен тампон на дясно посока педалите.Аз го срязах почти в основата и му завариха 5 см тръба с подходящ диаметър,като в горния край тръбата се зарязва с тънък диск звездообразно.и леко се причуква,така че да заприлича ха гилза от боен патрон,там после леко се намества отрязаното парче и се заваряват срезовете с ТО.като се внимава за геометрията.Заглаждане и боядисване.Монтаж-внимавайте да не избяга волана.

5 Маркуча на хидравликата--при мене не се наложи смяна с по дълъг,

  Подложки Ф-65 мм- 10броя -

Болтове Ф-12мм, дължина 160мм с частична резба 1,25 мм -6 бр.,якост  10,9

Болтове Ф 10мм,дължина 160м с частична резба 1,25мм  4 бр., якост  10,9

Съответно  стопорни гайки.

На тампоните под ЗАДНИТЕ седалки ,болтовете,Ф 10, се пъхат с резбата нагоре и се завиват някъде в купето.

Някой и друг квадратен сантиметър кожа и сте готови за големите галоши.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
5 minutes ago, snipi said:

Готов съм с бодилифта, 5 см. Правих си го сам,монтажа искам да кажа.Леко, леко,два дена.В казармата нямаше  толкова падни - стани ,,,,вземете си наколенки.Стана идеално,щом изведнъж ми омаляха гумите (в момента съм с 235 75 15 ),арките станаха 93 см.Лифта се монтира по руския клип, който сигурен съм всички мераклии сте гледали,със следните изменния

1 Не съм свалял броните, може и така.

2 На предните подложки болтовете не можах да ги вкарам от горе на долу и съответно ги намъкнах от долу  на горе,като им навих по две гайки.

3 Най задния(те)тампони не може да се свалят без да се сваля задната броня,понеже тампоните са хванати с гайки и за това там също сложих болтове ф-10мм.(понеже металние шайби който са съставна част на тампоните се разпробиват на 12,3мм).

4  Удължаване на кормилния кардан- зад предна лява гума се маха гуменото предпазно перде (което после трябва да се смени с по дълго)и се открива лесен достъп до карданчето.Сваля се само(2 гайки и 1 болт ) Т-образния елемент,който е от кръглия гумен тампон на дясно посока педалите.Аз го срязах почти в основата и му завариха 5 см тръба с подходящ диаметър,като в горния край тръбата се зарязва с тънък диск звездообразно.и леко се причуква,така че да заприлича ха гилза от боен патрон,там после леко се намества отрязаното парче и се заваряват срезовете с ТО.като се внимава за геометрията.Заглаждане и боядисване.Монтаж-внимавайте да не избяга волана.

5 Маркуча на хидравликата--при мене не се наложи смяна с по дълъг,

  Подложки Ф-65 мм- 10броя -

Болтове Ф-12мм, дължина 160мм с частична резба 1,25 мм -6 бр.,якост  10,9

Болтове Ф 10мм,дължина 160м с частична резба 1,25мм  4 бр., якост  10,9

Съответно  стопорни гайки и шайби.

На тампоните под ЗАДНИТЕ седалки ,болтовете,Ф 10, се пъхат с резбата нагоре и се завиват някъде в купето.

Някой и друг квадратен сантиметър кожа и сте готови за големите галоши.....

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май трябваше горното да е отделна тема,,модератора ако е така добър....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Снимки дай, снимки :) браво! От къде взе подложките за лифт и от какъв материал са?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подложките--вСофия  ,карайки по бул Мадрид,посока Подуене, след като пресечете ул    Черковна, завивате в първата възможна пряка в ЛЯВО.Малка ,задънена уличка,на края има фризьорски      салон, отдясно.Магазина за технически пластмаси е на гърба му,от другата страна на сградата.

Снимки ,ако се справя...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване