Jump to content

Вибрация на скоростния лост и лоста на раздатката


Krasimirr
 Share

Recommended Posts

Здравейте,

В петък се задомих с един "Хувър Къв" - италианка.

В интерес на истината съм приятно изненадан от състоянието на шасито,купето,двигателя,както и от разхода му на газ/не е течна фаза/.

Започнах да отстранявам повредите по ел. и механичната част на автомобила т,е. заключване на вратите/само профилактика/,крушки на сенниците,халогена/3,20лв/,габарит,семеринг на опашката на кутията/18лв./,външните маншони на предните две полуоски/2Х15лв. със скобите и гресите за четирите карета/,маншона на скоростния лост към купето/6лв/.

Предстоят маслата и ангренажните ремъци с ролките,но това ще е след регистрацията в КАТ.

А сега по темата - има една досадна вибрация която се предава по купето и най-показателна е в/у лостовете на кутията.

1.Когато ускоряваш лостовете в купето се накланят на дясно и вибрацията се повишава,но ако пусна газта без да изключвам от скорост /двигателя като динамична спирачка/ всичко утихва и няма вибрации,а лостовете застават в нормалното си положение.

2.Когато подаваш рязко газ /на място/ лостовете в купето се накланят на дясно,както и двигателя.

3.На ниски обороти /на място/ няма вибрации.

4.Няма луфтове в самите лостове - скорости и 4х4 работят перфектно.

5.Двата тампона на двигателя и тампона в задната част на скоростната кутия видимо са здрави.

Явно пропускам някой тампон или успокоител ако има такъв.

Самият двигател работи изключително тихо и равномерно така ,че вибрациите не са от него.

Ако на някой му се е случвало и има готово решение................!

Поздрави,

 

 

 

Edited by Krasimirr
Link to comment
Share on other sites

Може би неправилно зададох въпроса си.

Интересува ме колко тампона има по двигателя и скоростната кутия и къде се намират. Ако имате и снимки ще е чудесно.

И още един въпрос :  Къде се намира номерът на двигателя ,че при регистрацията вероятно ще го искат почистен.

Link to comment
Share on other sites

За тампоните не мога да ти отговоря :(

Номера на мотора е то дясната страна, ако е мит някога двигателя няма за какво да се притесняваш

 

Link to comment
Share on other sites

Здравейте Колеги,

Колко тампона от двигателя и скоростната кутия към шасито виждате визуално от лява и дясна страна.

Аз виждам по един от ляво и дясно успоредно на шасито от двете страни на двигателя и един напречно на скоростната кутия към напречната греда на шасито.

Подозирам,че някой липсва.

Благодаря на отзовалите се.

Поздрави,

Link to comment
Share on other sites

Здравейте,

Моля за извинение,но чак сега попаднах на снмковия материал от форума.

Явно виждам правилното количество тампони.

Темата може да бъде закрита или премахната като маловажна - избор на модератора.

Поздрави,

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Здравейте,

Явно темата ще претърпи развитие,но за сега мога само да опиша на какво се натъкнах в следствие на търсене на причината на въпросната вибрация.

Причината е изключително тревиална,а именно автомобил,който е каран като за последно и т.н.

Капака в който се намира съединителя,притискателя,маховика,вилката  и служи за закрепване на кутията към двигателя е "пръснат"/напукан здраво .

Болтовете които зацепват кутията към двигателя бяха останали само три,а останалите липсват/изпадали/ или са скъсани.

Направо късмет,че не се е пръснал капака на цяло в движение и кутията да изпада на асфалта.

Напукания капак ще заменя с нов както и така и така всичко е на земята :

-трите семеринга по скоростната кутията

-семеринга на задния мост от страната на кардана

-лагера на маховика

-феродовия диск

-аксиалния лагер

-лагера на първичния вал /20413/,който е под малкия капак и в друга тема е посочен като обслужваем на всяка смяна на съединителя.

И точно за този лагер ми е питането като се надявам на бърз отговор за да мога да започна да събирам възможно най-скоро.

Как се подменя лагера /20413/ - трябва ли да се цепи кутията или има някаква тънкост или само капака от долната страна?

Благодаря на отзовалите се!!

Поздрави,

Красимир

 

 

Link to comment
Share on other sites

 Здравейте,

Проблема с вибрацията е решен.

След подмяната на корпуса /камбаната на ск. кутия/  на съединителя всичко е ОК.

Специални благодарности на Венци за инфото което предостави.

За останалите моя съвет е периодично да си преглеждате закрепването на кутията към двигателя за да не се изненадате в един момент.

Поздрави и безаварийна.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Здравейте, наскоро и аз се сдобих с Hover 5 и имам същият проблем с вибрациите, засилиха ме да сменям тампоните на двигателя ... ако може повече информация за решението на проблема ... (тъкмо се ровех за да търся тампони на двигател)

Link to comment
Share on other sites

Този двигател конструктивно има балансиращ вал , който би трябвало да е решението , но само би трябвало защото след определени километри стандартно си има някаква лека "вибрация" която се усеща и най-вече когато си с ръка в/у скоростния лост.

Няма да изчезне със смяна на тампоните на двигателя и кутията и ако е нещо малко не се губи да даваш пари на вятъра.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...