Jump to content

C10 сглобена със стари технолопгии


valery
 Share

Recommended Posts

Оказа се че съединителя ни е с  жило. На дядо ми колегата кара една шкода от 70 години и дори тя има хидравлика. Освен това буталата в двигателя не са хидравлични, горе долу като тези на Жигули  са - т.е от преди 40 години.

Link to comment
Share on other sites

Жилото не е проблем - сменява се лесно,  няма нужда от поддръжка ... не би трябвало да е скъпо за замяна ... 

То и ангренажен ремък няма в колата - старата система с верига ...  

Link to comment
Share on other sites

  Аз пък съм навит съединителя ми да е с жило-просто и надеждно устройство, а при повреда е лесно за смяна.На сегашната ми 17 г кола съединителя е с две хидравлични помпи ,всяка една от която струва около 250 лв неоригинална, Все пак на колите ви ще изтече гаранцията нали.. Много от новите коли минаха от старите и изпитани хидравлични повдигачи на едни пулове,които изискват реглаж , точно като на старото жигули ,особено при работа на газ не са само двигателите на греат уол.  Явно от доста време акцента на форума е оплаквания от колите на греат уол 

Link to comment
Share on other sites

Аз със чиста съвест си признавам, че от коли не разбирам. Не вложих лоши чувства в написаното, въпреки, че така изглежда. По-скоро се подразних на това, че  сега ще има още нещо за което трябва да мисля на Х километри, вместо да го направят да се само регулира или там каквото правят тия хидравлики. Останах изненадан, когато научих, по-скоро неприятно..  Само да попитам, след като този реглаж явно рано или късно се прави, следва ли да бъде описано в сервизната книжка ? Можете ли да ми дадете ориентировъчна сума за разхода на такава процедура след като падне гаранцията ?

Не знам какви са тенденциите. Не знам и дали на малките коли от другите марки също са без хидравлика. Ето това е интересна тема която бихме могли да коментираме.

А за съединителя го написах, защото взе да скърца при натискане и ме побърква от там се разбра, че е жило. Нещо някъде трябва да се смаже явно.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Означава "здраве му кажи", май е турцизъм. Покрай тези твърдения оглеждах под капака ,но жило на съединител не видях,май и в някой от постовете ставаше дума, че съединителят не подлежи на регулиране, а само промяна височината на педала, така че май сие с хидравлична помпа, без да съм сигурен.

Link to comment
Share on other sites

Валерка,жилото е саморегулиращо се и е в пъти по-добре от хидравличния. Ако бронята си запази целостта,ще ти надживее 2 броя съединителни комплекти. Не се коси за такива неща

Link to comment
Share on other sites

Добре де,не може ли някой от сервизите които поддържат колите на марката да ни светне по темата,съединителят с хидравлична помпа ли е или с жило,прави ли се периодична регулировка на клапаните и ако да,то на какъв интервал,има ли значение на газ или бензин се кара колата,тия клапани хидравлични ли са или не,защото такива подробности, като че ли са държавна тайна,кой регулирал клапани,кой сменял главата на двигателя, ама защо-не става ясно, или форума е просто една пощенска кутия до арменския поп!?

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Май наистина е голяма тайна какви са повдигачите на клапаните щом никой не отговори,но братята руснаци ме светнаха- не са хидравлични ,а механични повдигачи с чашки или пулове, не знам кое е по-точно,за съединителя не съм търсил още ,но и това ще стане като ми остане време. Според руски/украински сайтове, причината да не се споменава реглаж на клапаните в мануала на автомобила е ,че обичайно китайците не ги газифицират

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

За греат уал не мога да кажа ,но на опел почти всички модели след 2005 г са с пулове ,които се регулират независимо дали си на газ или бензин. Просто ако караш на газ регулирането трябва да е на по-малък интервал.

Link to comment
Share on other sites

Благодаря за информацията Жеко и на Мистарми. Междувременно аз все още чакам да ми се обадят от сервиза за тази процедура. Мина вече доста време ( повече от месец ) чудя се дали да не се обадя.
Със сигурност ще споделя как работи колата след въпросната интервенция.

 

Поздрави

Edited by valery
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

На приятелката ми колата започна да гасне на около 30 000 км. По гаранция и смениха главата ,защото е на газ , а оригиналната глава била за бензин ... 

Вече е на 46 000 км..Гаранцията изтече май месец 2018год. . Клапани не са регулирани . Газовата инсталация работи ,гори около 9-10л. / 100 в града . Предстои изключване на тая "недомислица -ИЗПРАТИ МЕ " ... 2018 ,октомври сменихме оригиналния акумулатор ,на 5 години и нещо ... За сега други оплаквания няма ... 

Edited by цицерон
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...