valery Публикувано 18 Февруари, 2016 Share Публикувано 18 Февруари, 2016 Оказа се че съединителя ни е с жило. На дядо ми колегата кара една шкода от 70 години и дори тя има хидравлика. Освен това буталата в двигателя не са хидравлични, горе долу като тези на Жигули са - т.е от преди 40 години. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jeko Отговорено 18 Февруари, 2016 Share Отговорено 18 Февруари, 2016 Това не го разбрах,а ако изкара колкото жигулата едно време, вер селям както се казва Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boyko23 Отговорено 18 Февруари, 2016 Share Отговорено 18 Февруари, 2016 Хидравлични бутала? Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valery Отговорено 18 Февруари, 2016 Автор Share Отговорено 18 Февруари, 2016 Клапани грешката е моя. Жеко това не го разбрах ? Някой казва така ? Не съм чувал. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko99 Отговорено 20 Февруари, 2016 Share Отговорено 20 Февруари, 2016 Жилото не е проблем - сменява се лесно, няма нужда от поддръжка ... не би трябвало да е скъпо за замяна ... То и ангренажен ремък няма в колата - старата система с верига ... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mistarmi Отговорено 20 Февруари, 2016 Share Отговорено 20 Февруари, 2016 Аз пък съм навит съединителя ми да е с жило-просто и надеждно устройство, а при повреда е лесно за смяна.На сегашната ми 17 г кола съединителя е с две хидравлични помпи ,всяка една от която струва около 250 лв неоригинална, Все пак на колите ви ще изтече гаранцията нали.. Много от новите коли минаха от старите и изпитани хидравлични повдигачи на едни пулове,които изискват реглаж , точно като на старото жигули ,особено при работа на газ не са само двигателите на греат уол. Явно от доста време акцента на форума е оплаквания от колите на греат уол Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valery Отговорено 21 Февруари, 2016 Автор Share Отговорено 21 Февруари, 2016 Аз със чиста съвест си признавам, че от коли не разбирам. Не вложих лоши чувства в написаното, въпреки, че така изглежда. По-скоро се подразних на това, че сега ще има още нещо за което трябва да мисля на Х километри, вместо да го направят да се само регулира или там каквото правят тия хидравлики. Останах изненадан, когато научих, по-скоро неприятно.. Само да попитам, след като този реглаж явно рано или късно се прави, следва ли да бъде описано в сервизната книжка ? Можете ли да ми дадете ориентировъчна сума за разхода на такава процедура след като падне гаранцията ? Не знам какви са тенденциите. Не знам и дали на малките коли от другите марки също са без хидравлика. Ето това е интересна тема която бихме могли да коментираме. А за съединителя го написах, защото взе да скърца при натискане и ме побърква от там се разбра, че е жило. Нещо някъде трябва да се смаже явно. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jeko Отговорено 8 Март, 2016 Share Отговорено 8 Март, 2016 Означава "здраве му кажи", май е турцизъм. Покрай тези твърдения оглеждах под капака ,но жило на съединител не видях,май и в някой от постовете ставаше дума, че съединителят не подлежи на регулиране, а само промяна височината на педала, така че май сие с хидравлична помпа, без да съм сигурен. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
feikot Отговорено 10 Март, 2016 Share Отговорено 10 Март, 2016 Валерка,жилото е саморегулиращо се и е в пъти по-добре от хидравличния. Ако бронята си запази целостта,ще ти надживее 2 броя съединителни комплекти. Не се коси за такива неща Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jeko Отговорено 10 Март, 2016 Share Отговорено 10 Март, 2016 Добре де,не може ли някой от сервизите които поддържат колите на марката да ни светне по темата,съединителят с хидравлична помпа ли е или с жило,прави ли се периодична регулировка на клапаните и ако да,то на какъв интервал,има ли значение на газ или бензин се кара колата,тия клапани хидравлични ли са или не,защото такива подробности, като че ли са държавна тайна,кой регулирал клапани,кой сменял главата на двигателя, ама защо-не става ясно, или форума е просто една пощенска кутия до арменския поп!? 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jeko Отговорено 13 Март, 2016 Share Отговорено 13 Март, 2016 Май наистина е голяма тайна какви са повдигачите на клапаните щом никой не отговори,но братята руснаци ме светнаха- не са хидравлични ,а механични повдигачи с чашки или пулове, не знам кое е по-точно,за съединителя не съм търсил още ,но и това ще стане като ми остане време. Според руски/украински сайтове, причината да не се споменава реглаж на клапаните в мануала на автомобила е ,че обичайно китайците не ги газифицират 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mistarmi Отговорено 16 Март, 2016 Share Отговорено 16 Март, 2016 За греат уал не мога да кажа ,но на опел почти всички модели след 2005 г са с пулове ,които се регулират независимо дали си на газ или бензин. Просто ако караш на газ регулирането трябва да е на по-малък интервал. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valery Отговорено 16 Март, 2016 Автор Share Отговорено 16 Март, 2016 (Редактирано) Благодаря за информацията Жеко и на Мистарми. Междувременно аз все още чакам да ми се обадят от сервиза за тази процедура. Мина вече доста време ( повече от месец ) чудя се дали да не се обадя.Със сигурност ще споделя как работи колата след въпросната интервенция. Поздрави Редактирано 16 Март, 2016 от valery Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
цицерон Отговорено 2 Януари, 2019 Share Отговорено 2 Януари, 2019 (Редактирано) На приятелката ми колата започна да гасне на около 30 000 км. По гаранция и смениха главата ,защото е на газ , а оригиналната глава била за бензин ... Вече е на 46 000 км..Гаранцията изтече май месец 2018год. . Клапани не са регулирани . Газовата инсталация работи ,гори около 9-10л. / 100 в града . Предстои изключване на тая "недомислица -ИЗПРАТИ МЕ " ... 2018 ,октомври сменихме оригиналния акумулатор ,на 5 години и нещо ... За сега други оплаквания няма ... Редактирано 7 Януари, 2019 от цицерон Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.