Jump to content

Видео: Тест драйв на Hover, 2008 (Украйна)


Recommended Posts

Говедо, като вещ в руския, можеш ли да резюмираш в няколко изречения или точки какво харесват и какво не харесват в автомобила братушките? Ще е интересно дали във версията 2011 проблемите са корегирани, а плюсовете са се запазили.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като цяло основната тема е представянето на Hover в качеството му на кандидат за един от най-добрите китайски джипове на цена на средна класа хечбек. При все отчитайки, че подобен избор както е известно без внимателно подбиране и напътствия от собственици (били те доволни или недоволни) е най-малко нелек.

Изтъква се очевидния факт че болшиството украинци са много изкушени от цената и в същото време предпазливи към автомобил който е "made in China".

Като силен плюс се отбелязва изключително богатата базова комплектовка (CD чейнджър, Ел пакет, подгрев на седалките, климатроник), и приличният интериор, споменават нещо интересно - автомобила не мирише като повечето китайски коли, миризмата му била нормална - като на всяко друга нова кола. Намирам подобна забележка за странна, но пък не съм и сядал в китайска кола - може и да не миришат приятно. Също така твърдят че текстилният салон е по-добър от кожения, но това не е в никаква степен категорично твърдение, има характер по-скоро на лично предпочитание.

Тестваният модел е със 2,4 л. двигател на Митсубиши (5 степенна скоростна кутия) като по самият него няма забележки. Забележките са по-скоро към шумоизолацията, дори в градска среда двигателя се чува отчетливо в купето. Което обаче се компенсира в доброто возене и възможността да не тревожи човек за високи бордюри и дупки (което си е важно за нашите условия).

В офроуд условия автомобила се справя добре (макар и в ръцете на опитен водач) благодарение на високия си клиренс, раздатъчна кутия и адекватен двигател. Както споменава водача дори стръмните изкачвания се осъществяват без газ до ламарината - на ниски обороти (до 1500), мощността просто е достатъчна. Hoveр успява да осигури комфорт при не екстремен офроуд.

Като минус, при все очитайки типа на автомобила, се посочва обаче, че дори при пълна газ ускорението не е много добро, на скоростна отсечка в определен момент двигателя просто не смогва (което обаче неподкрепено с по-точни данни е малко мъгливо като обяснение).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 8 months later...

Така колеги. Хубаво е да хвалим, дано потръгне асемблеирането в Ловеч. Предлагам да изгледате това видео. Не намерих другаде теста на дизеловия автоматик. Една фраза на края ме попритесни- качеството е изравнено с корейските модели. Но и цената също. Руснаците описват и двата бензинови агрегата като не- достатъчно мощни за това купе. Все пак там доста по- отдавна се продава този модел, може да им се вярва. Ако има цена за въпросния модел тука ще ми е интересно да я видя.

http://youtu.be/csMskfqd0io

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При руснаците има 122кс бензинов двигател, който е наистина недостатъчен. Друг е въпроса, че и по-големия 136кс двигател може би е слабичък, но това е относително - в крайна сметка колата е голяма и тежка и със сигурност 136кс не са достатъчни за много динамично поведение, но няма и да се окаже, че на баира по магистралата ти пада скоростта (говорим за скорости около ограничението или малко над него).

 

За цената обаче знаем, че Great Wall е нова макра, още повече произвеждана у нас, така че цените ще са най-ниски за пазара в дадения сегмент и ниво на оборудване (обещано от Литекс Моторс) и след като качеството е еквивалентно с корейските автомобили, остават само стереотипите, заради които да се "притесняваш".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде сега, цената била като на корейските , защо не каза за кой модел и с какви екстри говори руснака. Аз корейски джип с такъв мотор и автоматик под 50хил. не знам. Впрочем , ако има руска сглобка на корейски джип , а този е внос от Китай ,заради мита и такси може да има някакво изравняване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами колега точно за това питам за прогнозна цена на този модел тука. За техническите качества за сега ще се въздържа да коментирам, но все пак на корейски джип съм се подпирал мръсен и имам впечатления. Относно китайската техника наистина повечето големи производители на агрегати изнесоха производството си там. Но това не значи, че качеството се подобри. Но е факт. А какви точно агрегати се монтират на тази марка като ги пипна ще имам мнение. Уж са с тяхна марка двигателите, а в сътрудничество с водещи фирми- със сигурност както и в европейските за различните пазари ще се влагат различни части. Обаче. дизеловата версия е с японска кутия Айсин, като цяло е доста луксозно изпълнена, а и едва ли има вариант за недоразвити авто- пазари. И руското ревю като цяло е доста положително. Все пак хората тестват реално тази марка 5-6 г. Ние гледаме снимки и четем ревюта. Честито на новите собственици, като се сблъскам на живо с някое автомобилче от тази марка ще си дам коментара относно вложените части и качество на сглобка. Не говорим за лаковото покритие- мене то слабо ме вълнува. Явно няма цена за този джип за нашия пазар и само ще си приказваме общи приказки. Ако греша, поправете ме. :thumbsup:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Русия Hover е на почти същата цена. Там също си имат завод

А корейските също са на цените като в Бг

Тоест около два пъти по-скъпо от Hover.

За Hover има стотици руски клипове,така че който иска да гледа

Моделът е доста добре приет

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

GW4D20 electric car engine for engineering machinery -Price: FOB USD 3500~4000 / Set

Колеги, да говорим в цифри и конкретно. Тая цена приемлива ли е за Вас? Говорим за най- модерния им за момента двигател. В нас се доставят... По- евтини варианти. За частите няма обявени цени там. А тука? Най- необходимите консумативи? Бързоизносващи се части?

И друг въпрос- кой реално ще поеме тази 5 г. гаранция? Не разполагам с договор, но понеже се продават под някаква форма на фрайчайзинг, а не директно ще се влезе в по- сложни договорни отношения. Какви са точните параметри и кой поема признатите гаранционни претенции? Макар и реално да са доста ограничени. Този въпрос касае всички модели. В многото реклами които чувам няма отговор. Погледнах сайта на Митвас- меко казано никаква конкретна информация. Ще помоля някой който си е купил да прочете в договора какво е упоменато. Ако не смее да го копира поне да преразкаже какво пише за начина на рекламации конкретно.

Ето завода им за двигатели- разгледайте го. Наистина е голям и съвременен.

http://www.gwm-engine.com/En/

Редактирано от BaiLamarin
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

GW4D20 electric car engine for engineering machinery -Price: FOB USD 3500~4000 / Set

Колеги, да говорим в цифри и конкретно. Тая цена приемлива ли е за Вас? Говорим за най- модерния им за момента двигател. В нас се доставят... По- евтини варианти. За частите няма обявени цени там. А тука? Най- необходимите консумативи? Бързоизносващи се части?

И друг въпрос- кой реално ще поеме тази 5 г. гаранция? Не разполагам с договор, но понеже се продават под някаква форма на фрайчайзинг, а не директно ще се влезе в по- сложни договорни отношения. Какви са точните параметри и кой поема признатите гаранционни претенции? Макар и реално да са доста ограничени. Този въпрос касае всички модели. В многото реклами които чувам няма отговор. Погледнах сайта на Митвас- меко казано никаква конкретна информация. Ще помоля някой който си е купил да прочете в договора какво е упоменато. Ако не смее да го копира поне да преразкаже какво пише за начина на рекламации конкретно.

Ето завода им за двигатели- разгледайте го. Наистина е голям и съвременен.

http://www.gwm-engine.com/En/

За 4D20 не разбрах, какво имате предвид, но се вгражда в Steed.

Гаранцията се поема от този който трябва - Great Wall Motor Co. и Литекс Моторс АД!

Информация за гаранции, рекламации, цени на консумативи има и се дават на всеки, който ги поиска и са му нужни. Естествено са надлежно вписани и в документацията, която съпътсва всяка една продажба на автомобил. По обясними причини, процедурата за стартиране на рекламация, не се дава в рекламните спотове по телевизията... Същото се отнася и до съдържанието на един търговски website.

 

Ако желаете, разходете се до нашия шоурум за да получите и Вие отговорите на своите въпроси...

Поздрави, Митвас!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...