zlos7ar
Members-
Мнения
100 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Days Won
4
zlos7ar last won the day on Юни 1 2012
zlos7ar had the most liked content!
Profile Information
-
Адрес:
Munich, Germany
zlos7ar's Achievements
Newbie (1/14)
11
Обществена Репутация
-
В Австралия откриха азбест в частите на Ховър!
тема отговори на zlos7ar's bobonikolov в Hover CUV / H3 / H5
а според мен е почти нулев защото преди да почнат да продават всеки един модел в европейския съюз той минава през 1 милион проверки, а азбестът е забранен в евро зоната -
Подобрения на Hover за по-добра проходимост
тема отговори на zlos7ar's peterst в Hover CUV / H3 / H5
а ок не съм разбрал какво имаш предвид и малко по темата : няма ли някой който си е казал "майната им на гаранцията" и си е сменил гумите и окачването ? -
Подобрения на Hover за по-добра проходимост
тема отговори на zlos7ar's peterst в Hover CUV / H3 / H5
Мерси за инфото запознат съм с повечето от тези неща просто ми стана интересно твоето твърдение, че при по-високо налягане спирачния път е по-малък. Според мен това може да е така само на сняг и лед и може би кал на асвалт ефекта би бил обратен -
Подобрения на Hover за по-добра проходимост
тема отговори на zlos7ar's peterst в Hover CUV / H3 / H5
Извинявам се, че малко извън темата но ми стана интересно защо при по- високо налягане спирачният път да е по- малък след като контактната площ е по-малка или аз бъркам и се спира по-бързо, защото силата на натиск към асвалта е по-голяма понеже теглото е разпределено на по-малко пространство ? Не го написах много добре, но предполагам че ще ме разберете -
Подобрения на Hover за по-добра проходимост
тема отговори на zlos7ar's peterst в Hover CUV / H3 / H5
Интересени въпроси, на които и аз бих искал да получа отговорите, но се съмнявам някой тук да ги е пробвал тези неща и да може да ти отговори. -
Ами време е май да си купиш подходящи гуми и да прежалиш боята и газ в храстите
-
Ами незнам може и да не съм прав, като излезе Дъстъра се интересувах доста от него и така ми е останало в съзнанието, че на няколко места съм чел. Даже мисля, че имаше и клипче как го преобръщат и то с не особенно голяма скорост (не помня вече цифри точно). Аз лично не съм прбовал да го преобръщам
-
еми нали точно това правя за Дачията знам, че е склонна към преобръщане за Ховър незнам затова не сам написал за него нищо. Но според мен за да получи колегата адекватни мнения трябва да каже първо за какво точно ще се използва автомобила. Къде мисли да го кара (градско, извънградско, оффроад, лов, риболов), колко човека ще вози, много багаж ли ще товари и т.н. и т.н., а също и да каже бюджета защото има доста различни нива на оборудване ,а при Дъстър има доста постни модификации. Също да се замисли дали му трябва 4х4 или просто иска по- висока кола (мисля, че ако ще я кара само в града може да си спести някой лев от система 4х4). Колегата ако сам успее да си отговори на въпроса за какво ще ползва автомобила много лесно сам ще прецени кое да избере. В крайна сметка и двата автомобила са много добри за цената си и няма да сбърка нито с единия нито с другия.
-
Дъстър без есп има склонност към преобръщане.....
-
Може би дизеловия мотор го е привлякъл. Незнам колко му е спешно да си вземе нов автомобил и незнам кога ще започнат да продават H6, но може би най- добрия вариант е да изчака и да си купи H6.
-
че то и H5 не е 4х4 през цялото време а и не се напрягайте системата на Субару е различна и от H5 и от H6 по проходимост е може би по средата между двете.
-
Хонда си форсират така двигателите от преди да се родя и още вървят, така че това не е проблем. А и постигат доста високи обороти
-
Супер е нищо, че има силуета на туарег, предницата на санта фе и волана е от шкода пак бих си го купил, ако цената е конкурентна както при другите модели.
-
лека поправка - в Германия - BMW и бусовете им са VW
-
И ремарке и за каравана над 750кг трябва Б+Е, така че прави си добре сметките