Jump to content

apocalypto

Members
  • Мнения

    13
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно apocalypto

  • Ранг
    Member
  1. apocalypto

    Работа в Литекс Моторс

    Познавам една девойка, която е наета там в нещо свързано с опаковане, но рядко я виждам и не съм я разпитвал. В първия цех, който се води склад, а по модерному- логистика.
  2. apocalypto

    Снимки на завода от 29ти Август 2011

    Те почти нямат мнения и само четат, но няма как да кажа, сори. Пък и зная, само за трима. Форумът е доста известен там.
  3. apocalypto

    Димитровден

    На патерица и от мен поздрави на всички Димитъри и Димитърки
  4. apocalypto

    Снимки на завода от 29ти Август 2011

    В интерес на истината завода според мен е 35-40 процента готов от замисъла му. Вече не ходя да правя снимки, понеже има охрана, която не дава. Последния път ходих с човек, който работи там и снимах отвън. Наистина ще се правят още халета, но всичко се забави, поради причини, които знаят много малко хора. И все пак година и половина, почти 90 % от снимките в нета, които бях пуснал са мои! И Ликьов имаше, но ги скри. Сега просто не ми се занимава, понеже си чупих и колата и съм бил целия в кал. Във форума има много хора, които работят там и те могат да нащракат снимки отвън, ако им дадат. Само, че няма да стане. Изглежда не дават. Тва е. тяхна политика.
  5. Стига ве? Моята бракма харчи 15, зимата 20 бензин градско! А с газта е същото! :toothy12:
  6. apocalypto

    Първи 1000 поста :)

    То и регистрираните станаха 1 000.
  7. apocalypto

    Снимки на завода от 29ти Август 2011

    За терена не разбирам, както и за вкопаването, но си има причина! Това са инженерни работи. Строи се там, защото Ганчев иска да направи нещо за Ловеч, понеже града е зле.Това е дълга тема и не е за тук! В Ловеч има история, но примерно не се развива туризъм. Ловеч беше целенасочено почти унищожен икономически 90- те години. 80 % от Беге градовете са така в момента. Дай да концентрираме всичко в три- четири града? Защо? Има и политика на заплащане, която също е важна. Една отсечка свързва пътя за Плевен, а оттам са 20 км до ЖП-то им. Ганчев досега няма грешен бизнес, ако мога така да се изразя. Работите са пресметнати и изчислени. Плюс това един такъв завод променя категорията на малък град, като Ловеч. Ами ако дойдат да правят и автобуси, какво се получава? Плюсовете са много. Няма смисъл всичко да се концентрира в големите градове. Вижда се, че в развитите страни нещата са изравнени, а страни с голяма столица и 100 провинции са пълно зле. Може и да има изключения, но като гледам Европа е така.
  8. apocalypto

    Снимки на завода от 29ти Август 2011

    Напротив, имаше етап, когато държавата даде знак, че ще направи тази отсечка, все пак това е мащабен проект! После се отметнаха нещо. За снимки? Тези от предната страница са актуални. Проблема е, че охраната е засилена и не ми се занимава да обикалям и да се правя на папарак. Не познавам баш началника лично, иначе бих го питал.
  9. apocalypto

    Снимки на завода от 29ти Август 2011

    Хора, това са 500 декара, вкопани 8 метра в земята, изкопи, кабели, едно малко чудо, даже хич не е малко. Бил съм там още, когато започнаха да копаят. В момента приоритета е производството, макар и в малки количества. Централната сграда и стола са работа за 2 седмици. Другите две халета ще са по-големи от тези, които са построени сега. Държавата се цигани да направи отсечка от завода да пътя Плевен - Ловеч. Дори чух, че имало предложение Г. Ганчев да го направи и да го подари на държавицата, защото частно лице не може да има свой път по закон. Дали е истина не зная. Да добавя, че отсечката е километър и половина максимум.
  10. apocalypto

    Снимки на завода от 29ти Август 2011

    Ето снимка на централната сграда и стола, правена на 17.09.2011 г.
  11. apocalypto

    Работа в Литекс Моторс

    Нормално е да се каже в определен срок обещан от потенциалния работодател, дали лицето Х е одобрено или не. Аз съм наясно с политиката на Литекс! Като е печеливша е добре за фирмата. И е малко грубо- не си за тази работа . По- културно е да се каже, че не си одобрен най- вероятно. А, който е кандидатствал и не е получил отговор нека се обажда и да пита. В негов интерес е.
  12. Гати фейслифта на Хувъра и Стийда.....
  13. apocalypto

    Снимки на завода от 29ти Август 2011

    Хората се интересуват от прогреса и е напълно нормално. Добре, ясно е, че вътре в халетата работите са секретни и навсякъде по света е така. Хубаво. С такива изказвания се отблъскват потенциални фенове. Какъв е проблема да се правят снимки на завода отвън и да се следи инфраструктурата? Ако има такъв проблем, нека някой се включи и да разясни с 5 приказки. .......: Не желаем да се появяват снимки, примерно! Дори не е нужно да се обяснява. Този форум прави реклама и е полезен! Жалко, че не се оценява. В детайли от рода на инвестиции, интереси, бъдещото развитие, бъдещата собственост! Естествено, че малък кръг от хора имат достъп до това инфо. Иначе Ликьов си скри албумите в пикаса, защото снимаше халетата вътре, а в момента , в който китайците почнаха да монтират линиите всичко изчезна. Това е ясно.
×