Точно въпросната машинка чрез вилка и муфа зацепва лявата полуоска за да се случи 4Х4 и няма нищо за регулиране - или зацепва или не зацепва.
Вероятно дори и по време на премигването продължаваш да имаш 4Х4,но предполагам,че гумичката се е раздула и ел. мотора не завършва движението на вилката до крайната и точка.
Модула чете инфото и перидично се опитва да довключи до крайно положение,а не да изключи и после да включи.
Голямата кора е под двигателя,а малката предпазва въпросното моторче/ако ти стоят корите разбира се/.
Махаш двата болта които държат малката кора и ще видиш капачето на мотора.
Развиваш смело болтовете на капака и го сваляш внимателно въпреки,че няма какво да изпада.
Спазвай хигиена на труда и добави/замени греста ако няма или е клеясала.
Замениш гумичката с двата опръстена с диаметър 8мм и затварях капачето.
Направих го преди три години и вчера го отворих за да не те подведа нещо - няма проблем всичко е като слънце и опръстените са в час на 100%.
И да не излезе от там тази профилактика за 30 минути ще ти е от полза във времето,а ти както си решиш!